Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
No joo, olihan se siellä tiedoissa. Gigantti myi tätä BF:nä 333 eurolla ja yritin sellaisen ostaakin, mutta arpaonni ei tietenkään suosinut.

"At 144Hz, the VG271UP is limited to an 8-bit color depth. 10-bit is only supported at 120Hz, which likely has a slightly slower response time."
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Tuostahan olisi näköjään 32"-versio ASUS TUF VG32VQ Review ,joka tosin pärjäsi testissä huonommin, mutta sitä on saanut tarjouksesta 399,-.
Itsellä ja kaverilla oli viikon testissä tämä tuf 32" 399€ näyttö ja molemmilla tuli flickeröintiä. Mulla ihan työpöydällä ja kaverilla peleissä freesyncin kanssa joten molemmat palautettiin nuo näytöt ja lisäksi smearing oli pahempi kuin nykyisellä LG:llä. Minulle jäi tosiaan tämä nykyinen LG ja kaveri osti black friday hintaan sen acerin VG271UP näytön johon ollut tyytyväinen. Tässä mun LG 32GK850F näytössä ei ole kertaakaan tullut flickeröintiä jota tuli aoc:n 32" 144Hz ja tuolla asuksen tuf 32" näytöllä. Mutta siitä tummilla sävyillä tapahtuvasta smearingista ei pääse eroon näillä VA-paneelisilla näytöillä. Siten suosittelen ennemmin noita IPS näyttöjä.

Edit. Ja se huomioksi jos haluat 32" näytön ostaa niin tämä LG:n malli on ainoa joka on tasapaneelinen, noi kaikki muut ovat sitten kaarevia.
 
Viimeksi muokattu:

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Itsellä ja kaverilla oli viikon testissä tämä tuf 32" 399€ näyttö ja molemmilla tuli flickeröintiä. Mulla ihan työpöydällä ja kaverilla peleissä freesyncin kanssa joten molemmat palautettiin nuo näytöt ja lisäksi smearing oli pahempi kuin nykyisellä LG:llä. Minulle jäi tosiaan tämä nykyinen LG ja kaveri osti black friday hintaan sen acerin VG271UP näytön johon ollut tyytyväinen. Tässä mun LG 32GK850F näytössä ei ole kertaakaan tullut flickeröintiä jota tuli aoc:n 32" 144Hz ja tuolla asuksen tuf 32" näytöllä. Mutta siitä tummilla sävyillä tapahtuvasta smearingista ei pääse eroon näillä VA-paneelisilla näytöillä. Siten suosittelen ennemmin noita IPS näyttöjä.

Edit. Ja se huomioksi jos haluat 32" näytön ostaa niin tämä LG:n malli on ainoa joka on tasapaneelinen, noi kaikki muut ovat sitten kaarevia.
Tuo LG se varmaan olisi se mun ihannenäyttö, mutta hinta on aika suolainen, kun tarjouksestakin lähemmäs viisisataa (RDE.fin tarjouksen voinee jättää huomiotta).
 
Liittynyt
24.12.2019
Viestejä
70
Onko missään jo tullut vastaa järkevän hintaisia näytönohjain tarjouksia? Hakusessa 2070 tai järeämpi Nvidian näyttis. Gigantin PNY ei jotenkin innosta, vaikka hinnaltaan on hyvä. Mietityttää vaan tuo kahden tuulettimen mininäyttis, nyt käytössä EVGA:n 1060 SC ja alkaa **tuttaa tuo yhden tuulettimen taktiikka kun rasituksessa huutaa kuin pieni eläin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Tuo LG se varmaan olisi se mun ihannenäyttö, mutta hinta on aika suolainen, kun tarjouksestakin lähemmäs viisisataa (RDE.fin tarjouksen voinee jättää huomiotta).
32GK850F-B 31.5" VA LED 16:9 näyttö - 429.85 €

Yhden näytön sieltä tilannut ja kyllä se viikossa kotiin tuotuna tuli. Oli toinen niistä aoc:n 32" 144Hz näytöistä mitä oli testissä ja molemmissa oli flickeröintiä jo työpöydällä. Ja palautuskin onnistui jokseenkin hyvin muutaman (heidän) sähläyksen jälkeen ja sain rahani takaisin.
Ei toi kyllä pahan hintainen ole tuolla mutta kannattaa varautua siihen että palautus ei välttämättä suju normien mukaan, tiedä sitten takuusta jos heidän kautta joutuu sitä selvittää.
Ja kannattaa ennen tilausta laittaa maililla kyselyä että onko sitä näyttöä oikeasti saatavilla kun osa porukasta on tilauksen jälkeen saanut viestin että ei olekaan saatavilla. Kamat tulee heillä Latviasta jostain tukkurilta ja klarnan kautta laskutus.
Itse tosin en ostaisi nykyään muualta näyttöjä kuin gigantti,power,verkkis kun on helppo palauttaa sitten jos ei olekaan tyytyväinen näyttöön.
Ja laitoin vaan tuon rde kokemuksen muillekin luettavaksi vaikka kirjoititkin että sen voi varmaan unohtaa.

Edit. Ja tämä LG oli silloin tarjouksessa gigantissa siihen 449€ hintaan, mikä oli mulla just maksimi mitä näyttöön laittaisin rahaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
SteelSeries Arctis Pro langattomat pelikuulokkeet (valkoinen) - Kuulokkeet pelaamiseen

Onko kenellään tiedossa tuleekohan näiden mukana viimeisessä kuvassa oleva dockki?
Steelseriesin sivujen mukaan tulee, jos siis meinasit tuota missä on pikkunäyttö ja pari namiskaa. Arctis Pro Wireless Gaming Headset

Box Content
Arctis Pro Wireless Headset
Transmitter Base Station
USB Audio Cable
Toslink Optical Cable
Mobile Audio Cable
Mobile Charging Cable
Microphone Windscreen
Product Information Guide
Ja (iso) kuva anandtechin sivuilta:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Viimeksi muokattu:

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 787
Tän täytyy olla hyvä tarjous, koska vähän käytetty maksaa gigantissa vaan tuplasti käyttämättömään verrattuna.

Dolce Gusto MiniMe kapselikeitin (musta/harmaa)
Tuotekoodi 75581
Esittelytuote
Uuden veroinen 59 €


Saatavana myös uutena alkaen 29,95 €
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
32GK850F-B 31.5" VA LED 16:9 näyttö - 429.85 €

Yhden näytön sieltä tilannut ja kyllä se viikossa kotiin tuotuna tuli. Oli toinen niistä aoc:n 32" 144Hz näytöistä mitä oli testissä ja molemmissa oli flickeröintiä jo työpöydällä. Ja palautuskin onnistui jokseenkin hyvin muutaman (heidän) sähläyksen jälkeen ja sain rahani takaisin.
Ei toi kyllä pahan hintainen ole tuolla mutta kannattaa varautua siihen että palautus ei välttämättä suju normien mukaan, tiedä sitten takuusta jos heidän kautta joutuu sitä selvittää.
Ja kannattaa ennen tilausta laittaa maililla kyselyä että onko sitä näyttöä oikeasti saatavilla kun osa porukasta on tilauksen jälkeen saanut viestin että ei olekaan saatavilla. Kamat tulee heillä Latviasta jostain tukkurilta ja klarnan kautta laskutus.
Itse tosin en ostaisi nykyään muualta näyttöjä kuin gigantti,power,verkkis kun on helppo palauttaa sitten jos ei olekaan tyytyväinen näyttöön.
Ja laitoin vaan tuon rde kokemuksen muillekin luettavaksi vaikka kirjoititkin että sen voi varmaan unohtaa.

Edit. Ja tämä LG oli silloin tarjouksessa gigantissa siihen 449€ hintaan, mikä oli mulla just maksimi mitä näyttöön laittaisin rahaa.
449 euroa on mullakin se maksimi, mutta sillä pitää sitten saada juuri tuo LG. Jos joudun tyytymään johonkin muuhun monitoriin, niin sitten pitää saada se alle neljän sadan.
 
Liittynyt
25.12.2019
Viestejä
34
Tuote: Lähes kaikki -15% Clasulla
Hinta: -15% (alennus näkyy ostoskorissa)
Kauppa: Clas Ohlson
Voimassa: 25.-26.12.
Linkki: Clas Ohlson
Promokoodi: Ei koodia, lisää tuotteet ostoskoriin.
Clasu tainnut oppia tekkiläisten koodinkäytöstä jotain ja nyt alen saa ilman koodeja, kunhan laittaa ostoskoriin tuotteita. Pienihän tää normiale on siihen aiempaan -50%:iin verrattuna, mut eipä ole esim. Mavic Miniä normialessa löytynyt halvemmalla muualta, kun ei ehtinyt virhealennusmyyntiin mukaan :( Mavic Mini fly more oli posteineen 424e. Toki, jos parempi tarjous tulee vastaan, niin pitää palautella. Clasulla näytti olevan sentään 90 päivää aikaa pohtia asiaa :D
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 856
Clasu tainnut oppia tekkiläisten koodinkäytöstä jotain ja nyt alen saa ilman koodeja, kunhan laittaa ostoskoriin tuotteita. Pienihän tää normiale on siihen aiempaan -50%:iin verrattuna, mut eipä ole esim. Mavic Miniä normialessa löytynyt halvemmalla muualta, kun ei ehtinyt virhealennusmyyntiin mukaan :( Mavic Mini fly more oli posteineen 424e. Toki, jos parempi tarjous tulee vastaan, niin pitää palautella. Clasulla näytti olevan sentään 90 päivää aikaa pohtia asiaa :D
Ovat oppineet joo. Mikään vanhoista koodeista ei enää toimi. Tosin en jaksanut tehdä uutta tiliä josko GOCCFI olisi toiminut
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onkos Jimmsissä tavannut olla alennusmyyntejä välipäivinä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 076
Tuote:
Philips 55" 4K UHD Smart TV 55PUS6554

Hinta
: 369€
Kauppa: Gigantti.fi
Voimassa: ??
Linkki: Philips 55&quote; 4K UHD Smart TV 55PUS6554/12 - Televisiot

Siitä 4k viisvitosta halvalla.
Joo-o, tästä puuttuu ambilight ja siinä on Saphi, eikä Android. Veikkaisin, että älytoiminnot on rajalliset ja ne vanhenee parissa vuodessa.

Lisäksi todennäköisesti IPS, jolloin mustat jää VA:sta.

Minulla siis on Philips, niin on vähän näkemystä, mistä tuossa on säästetty. Kai se on ok, jos pitää halvalla päästä - mutta tulevaisuuden 4K:ta varten voi joutua hankkimaan ulkoisen laitteen, josta pitää maksaa ainakin satanen hintaan lisään.

Hinta on kyllä halpa.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Miksei näitä mahtavia tarjouksia näy varsinaisen ketjun puolella? Voisitteko lisätä?
En tiedä, itse vaan katsoin muutaman tuotteen (mm WF-1000xm3) ja hinta oli alempi (tosin vain noin 10€) kuin saman tuotteen BF-tarjous. Katsellaan kun on koneen ääressä ja paremmin aikaa katsoa tarjoukset läpi.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
95
Clasu tainnut oppia tekkiläisten koodinkäytöstä jotain ja nyt alen saa ilman koodeja, kunhan laittaa ostoskoriin tuotteita. Pienihän tää normiale on siihen aiempaan -50%:iin verrattuna, mut eipä ole esim. Mavic Miniä normialessa löytynyt halvemmalla muualta, kun ei ehtinyt virhealennusmyyntiin mukaan :( Mavic Mini fly more oli posteineen 424e. Toki, jos parempi tarjous tulee vastaan, niin pitää palautella. Clasulla näytti olevan sentään 90 päivää aikaa pohtia asiaa :D
Näköjään oli hyvä tarjous, kun Fly More on jo nyt loppu. Ilmeisesti kaikki ei niitä hamstranneetkaan alennuskoodikeississä.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Mahtavatkohan kaupat lisätä tarjouksia matkan varrella, kun Verkkokauppa.comissakaan ei ole esim. komponenteista tarjouksia?
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
328
Ja onhan toi fractalin meshify S2 kotelo kanssa hyvässä alessa, samaan 99€ hintaan kuin black fridayna. Tekisi mieli päivittää tästä R4 kopasta tohon mutta kun en haluaisi tuota ikkunaa kylkeen ja se siksi varoiksi jos jossain komponentissa on rgb valot ja jos niitä ei helposti saa sammutettua. En halua lattialleni valosaastetta.

Fractal Design Meshify S2 Black - Dark TG, 155€ | Hinta.fi

Fractal Design Meshify S2 PC-kotelo (musta/tumma lasi) - Tietokonekomponentit
NZXT H510 PC kotelo (musta) - Kotelot (runko)

Osaaks lonkalta heittää kui suuri ero noilla on? Itelläki R4, mut esim Artcticin tuulettimet ei mahu kunnolla siihen etupanelin telineeseen ja muutenki kotelon layout on vanhahko.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
328
Liittynyt
08.06.2018
Viestejä
27
Mielestäni on (siis turhaa). Itse olen käyttänyt Kasperskyä jo kauan, mutta tuskin olisin tarvinnut.
Ja esim. Android-luurissa ei ole ikinä ollut mitään "virussuojaa" itselläni. Mutta enpä muutenkaan asentele siihen mitään ihmeellisyyksiä. Isoja nimiä, kuten Hereä jne...
Tiedoksi: Gigantissa tuon 1.95€ Nortonin Yhteensopivuus-kohdassa lukee
- Windows 10/10 S/8.1/8/7/Vista/XP SP3 (Vain 32-bittiset versiot)
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 658
NZXT H510 PC kotelo (musta) - Kotelot (runko)

Osaaks lonkalta heittää kui suuri ero noilla on? Itelläki R4, mut esim Artcticin tuulettimet ei mahu kunnolla siihen etupanelin telineeseen ja muutenki kotelon layout on vanhahko.
Tuo on vain NZXT H500 refresh, eli eteen ei missään nimessä kannata pistää tuulettimia vaan täysin negative-pressure ilmanvaihto on koneen elinehto.
Toimii näytönohjaimen tuuletuksen puolesta erittäin hyvin siihen nähden että koneeseen laittaa vain 2 ulos puhaltavaa tuuletinta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 160
Voisi ostaa tuon Nortonin, kun siinä on vielä vpn ja 100GB pilvitallennustilaa. Kauankohan nuo koodit ovat voimassa, jos uutta ei voi suoraan ketjuttaa? :confused:
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
514
....jos uutta ei voi suoraan ketjuttaa? :confused:
Ei automaattisesti ketjuta vaan oot yhteydessä aspaan niin hoituu ketjutus.
vaikka siinä chatissä.
itsellä aleista ostettuja total securityjä (esim cdon 9,90e) ja aspa on aina lisänny päivät kun ilmottaa.
Viimeksi annoin chatissä "cd-keyn" ja hän hoiti mun tilille päivät
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
59
Saiko joku tilattua tuota Mavic miniä? Clas Ohlsonin verkkokauppa väittää että on varastossa mut kassalla herjaa että ei pysty toimittamaan.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 000
Viestejä
4 191 592
Jäsenet
70 836
Uusin jäsen
skh

Hinta.fi

Ylös Bottom