Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 162
Johan oli Verkkokaupassa päätarjoukset. Ei hitto sentään mitä paskaa.
En tosiaan kovin yllättynyt, mutta odotin kuitenkin heidän kovan mainostamisen takia edes yhtä/kahta parempaa päätarjousta, tyyliin edes keskiverto oho-tarjous. Nythän tosiaan noista "sivutarjouksista" löytyi paljon parempia diilejä. Itselleni toki mikään ei osunut tällä(-kään) kertaa.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 514
Jätti kyllä verkkiksen tarjoukset kylmäksi. Tosin jos ois just nyt tarve uudelle APK:lle, niin tuo 179 euroa digitaalisesti ohjatusta kapeasta Whirlpoolista on kyllä hyvä hinta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
425
Verkkis saa imea karvaista, ei mikään ihme että kaupat aina tyhjinä. Ennakkotarjouksissa olisi ollut pari kiinnostavaa mutta ei tajunnut olla hereillä. Nämähän tarjoukset ovat täyttä paskaa, ettäs kehtaavat.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Olihan siellä PS4 ja Xbox One S ja muut hyvässä tarjouksessa?
Xbone S All-Digital eli levyasematon versio on järjetön vielä 200 eurollakin (jopa huomioiden mukana tulevat digipelit). Samalla rahalla on monesti saanut ihan oikeaakin S:ää, jolla myös katsoo UHD Blu-rayt eikä ole pelien suhteen pelkän digikaupan varassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 314
OP5t ihan kohtuu hintaisena Verkkiksessä (299,-). Onhan se jo vanha malli, mutta käypä kapula vielä. Kutosta näyttää saavan satasen kalliimmalla.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 566
Saksan amazonista sai 8 € alennuskupongin lisäksi, kun latasi amazonin tilille 80 €. Kivasti teran SSD 65,96 € (tosin 14 euroa nyt lojuu amazonin tilillä). Muistaa vaan maksutavaksi vaihtaa tilillä olevan saldon tilaushetkellä.
Jaha tein ite jotakin väärin kun en saanu tuollaista kuponkia :D No lähti siel semihalval kuitenkin 74€ SSD lätty. Ei taida olla iha nopeimmasta ja luotettavammista päästä joten siirrän varmaa pelit tälle lätylle
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
67
Cdon taisi poistaa listoiltaan kokonaan osan RX5700/XT malleista ja Asusksen yhtä mallia lukuunottamtta kaikki loput on väliaikaisesti loppu, hienoa toimintaa.
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
272
Cdon taisi poistaa listoiltaan kokonaan osan RX5700/XT malleista ja Asusksen yhtä mallia lukuunottamtta kaikki on väliaikaisesti loppu, hienoa toimintaa.
Jep. Kuten myös useat RTX 2070/Super jne. Itse kerkesin Pulsen nappaamaan 426€ hintaan, tuolloin oli Red Deviliäkin parisenkymppiä kalliimmalla, mutta Pulsen kanssa ei ole niin tarkkaa kotelon kanssa :D
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Telialta on myös pelkkää silmänlumetta tarjolla, samaa paskaa kuin joka normiviikko, mutta tällä kertaa samat tavarat myydään "SINGLES DAY" -nimekkeen alla. Jopa Liittymätarjous on huonompi kuin normi winbackit. Vuonna 2017 sai rajattoman liittymän 11 euron kuukausimaksulla, nyt kehtaavat pyytää tismalleen samasta 18,90 e / kk.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 234
Ei nyt Tokmannillakaan kaikki ole kunnossa, koska tarjouslehden tuotteita ei edes kaikkia löydy verkkokaupasta ja jos löytyy niin väärillä hinnoilla taikka loppu. Myöskään tarjouskirjeellä hankittu 20% alennuskoodi ei ole kelvollinen tällä hetkellä.

Katsotaan korjaantuuko tilanne huomenna, muuten jää tilaukset tekemättä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
Jopa Liittymätarjous on huonompi kuin normi winbackit. Vuonna 2017 sai rajattoman liittymän 11 euron kuukausimaksulla, nyt kehtaavat pyytää tismalleen samasta 18,90 e / kk.
Winbackit noin yleisesti ottaen ovat menneet huonompaan suuntaan viimevuosiin nähden ja ei tuo liittymä kyllä ole "tismalleen sama" kuin se 11e liittymä. Toki monelle käyttäjälle ajaa saman asian kuin se aiempi mutta on tuossa silti eroa paketin sisällössä ja kestossa.
 

Straiffi

Hupiukko
Tukijäsen
Liittynyt
26.12.2016
Viestejä
175
Pikkuisen ihmettelin, kun en löydä verkkiksen etusivulta, enkä mistään muualtakaan noita Single's Day tarjouksia, kunnes tajusin, että olen kirjautuneena sivustolle tunnuksella, jonka tiedoissa on Y-tunnus. Ilmeisesti tämän takia minulle ei edes näytetä noita tarjouksia. Piti käydä incognito-tilassa kopioimassa linkki.
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
163
Pikkuisen ihmettelin, kun en löydä verkkiksen etusivulta, enkä mistään muualtakaan noita Single's Day tarjouksia, kunnes tajusin, että olen kirjautuneena sivustolle tunnuksella, jonka tiedoissa on Y-tunnus. Ilmeisesti tämän takia minulle ei edes näytetä noita tarjouksia. Piti käydä incognito-tilassa kopioimassa linkki.
Eipä siellä mitään hyviä ollut muutenkaan. Samaa krääsää samanlaisessa "tarjouksessa" kuin joka viikko on muutenkin.
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
265
Onko missään näkynyt Sonyn WH-1000XM3 kuulokkeita alle 250 euron hintaan?
Telia näitä ainakin myi pari viikkoa takaperin hintaan 249 Triplassa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Olisko noista Verkkokaupan mesh-systeemeistä joku sopiva kuidun jatkeeksi 2-kerroksiseen omakotitaloon?
Mulla on TP-Linkin deco, en nyt muista mikä, mutta olen ollut tyytyväinen. Helposti sai koko taloon langattoman verkon. Itsellä on kaikki antennit Ethernitn perässä kiinni.
Kiinnikkeitä noiden mukana ei muistaakseni tullut.
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
2 502
Mulla on TP-Linkin deco, en nyt muista mikä, mutta olen ollut tyytyväinen. Helposti sai koko taloon langattoman verkon. Itsellä on kaikki antennit Ethernitn perässä kiinni.
Kiinnikkeitä noiden mukana ei muistaakseni tullut.
Joo, tarkoitus myös laittaa ethernetin perään kaikki kiinni. Unohtui tuo mainitakin. Tänks!
 
Liittynyt
10.05.2019
Viestejä
105
Olisko noista Verkkokaupan mesh-systeemeistä joku sopiva kuidun jatkeeksi 2-kerroksiseen omakotitaloon?
Google WiFiin olen ollut tyytyväinen. Toimii periaatteessa "out of the box" ja kolme mokkulaa riittää kahteen kerrokseen. Tosin hirveästi en ole erikois säätöjä tehnyt...

Edit. Vai puhuttiinko tässä nyt noista 11.11. tarjouksista?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 514
Yritin vähän katella oisko halpahallin -22% -tarjonnassa jotain iloa ja kahden minuutin jälkeen voin sanoa, että noille vois antaa jonkinlaisen palkinnon sivun sisäisen hakukoneen käyttökelvottomuudesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Harvinaisen onnettomat tarjoukset esim Verkkiksessä, Powerissa ja Gigantissa. Ei herättänyt ostohaluja (onneksi) niin mikään artikkeli. :)
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 173
Onko kukaan nähnyt sähkökiukaista mitään single tarjouksia?
ei single-tarjouksia, mutta muuten kyllä muutama osunut silmään viime aikoina. Millaista kiusta olet hakemassa? Perinteinen postilaatikkomalli, verkkokiuas, seinä/lattiamalli, upotettava/integroitava, vuolukivi..?
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 562
ei single-tarjouksia, mutta muuten kyllä muutama osunut silmään viime aikoina. Millaista kiusta olet hakemassa? Perinteinen postilaatikkomalli, verkkokiuas, seinä/lattiamalli, upotettava/integroitava, vuolukivi..?
Klassista seinämalli 6kw sähkökiusta. Harviasta vastus lähes poikki 3v jälkeen, ja vähä kattellut jos heloa tulisi tilalle. Mininanissa näytti olevan 169€ helo cup 60
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 562
Ei kai nuo vastuksetkaan maksa kuin sen ~40eur / kpl Harviaan...
Juu, etuusin tuo olisi. Mielenkiintoinen ilmiö ollut helo vs harvia perus postilastikoissa. Molemmat ollut 6kw ja helo täysin kuuma alta 20min, ja harvialle saa lämmittää sen 30min.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 173
Klassista seinämalli 6kw sähkökiusta. Harviasta vastus lähes poikki 3v jälkeen, ja vähä kattellut jos heloa tulisi tilalle. Mininanissa näytti olevan 169€ helo cup 60
Ok, jos Harviaan vielä usko riittää niin niiden perusmallia saa vielä pari kymppiä halvemmalla (Stark 149e): Sähkökiuas RAW Top Steel 6 kW musta | STARKin verkkokauppa

Itse juuri kiukaan tänä vuonna uusineena kehotan harkitsemaan suuremman kivimäärän verkkokiukaan hankintaa jos ei ole ihan ehdoton pakko päästä mahdollisimman halvalla. Meille tuli seinälle tuollainen Mondexin Teno, ja siitä saa niin älyttömän paljon paremmat löylyt kuin puolet pienemmän kivimäärän laatikkomallista. Vitutus kiukaan hajoamisesta vaihtui tyytyväseksi hymistelyksi kun ensimmäisen kerran kävi uuden kiukaan löylyissä :happy:

Starkilta saa tällä hetkellä 299e tuota Tenoa 6,6 kW mallina: https://www.stark-suomi.fi/fi/sähkökiuas-mondex-teno-m-6-6-kw-rst

Hintaero ei ole ihan kauhea normaaliin kiukaaseen nähden, mutta löylyt on suuremman kivimäärän ansiosta ihan erilaiset.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 246
Mulla ainakin ottaa tokmannin verkkokauppa vielä sen 20% uutiskirjealennuksenkin, tuon 11% lisäksi.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 562
Ok, jos Harviaan vielä usko riittää niin niiden perusmallia saa vielä pari kymppiä halvemmalla (Stark 149e): Sähkökiuas RAW Top Steel 6 kW musta | STARKin verkkokauppa

Itse juuri kiukaan tänä vuonna uusineena kehotan harkitsemaan suuremman kivimäärän verkkokiukaan hankintaa jos ei ole ihan ehdoton pakko päästä mahdollisimman halvalla. Meille tuli seinälle tuollainen Mondexin Teno, ja siitä saa niin älyttömän paljon paremmat löylyt kuin puolet pienemmän kivimäärän laatikkomallista. Vitutus kiukaan hajoamisesta vaihtui tyytyväseksi hymistelyksi kun ensimmäisen kerran kävi uuden kiukaan löylyissä :happy:

Starkilta saa tällä hetkellä 299e tuota Tenoa 6,6 kW mallina: https://www.stark-suomi.fi/fi/sähkökiuas-mondex-teno-m-6-6-kw-rst

Hintaero ei ole ihan kauhea normaaliin kiukaaseen nähden, mutta löylyt on suuremman kivimäärän ansiosta ihan erilaiset.
Ok, jos Harviaan vielä usko riittää niin niiden perusmallia saa vielä pari kymppiä halvemmalla (Stark 149e): Sähkökiuas RAW Top Steel 6 kW musta | STARKin verkkokauppa

Itse juuri kiukaan tänä vuonna uusineena kehotan harkitsemaan suuremman kivimäärän verkkokiukaan hankintaa jos ei ole ihan ehdoton pakko päästä mahdollisimman halvalla. Meille tuli seinälle tuollainen Mondexin Teno, ja siitä saa niin älyttömän paljon paremmat löylyt kuin puolet pienemmän kivimäärän laatikkomallista. Vitutus kiukaan hajoamisesta vaihtui tyytyväseksi hymistelyksi kun ensimmäisen kerran kävi uuden kiukaan löylyissä :happy:

Starkilta saa tällä hetkellä 299e tuota Tenoa 6,6 kW mallina: https://www.stark-suomi.fi/fi/sähkökiuas-mondex-teno-m-6-6-kw-rst

Hintaero ei ole ihan kauhea normaaliin kiukaaseen nähden, mutta löylyt on suuremman kivimäärän ansiosta ihan erilaiset.
Olishan tuollainen hieno, ja eiköhän paneeli tuon vielä kanna :) tuossa odotti paketti pyöreitä kiviä, ja olikin aikomus tuunata. Kauanko tuollainen 40kg määrä lämpeää ? Riittääkö puolituntia?
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
502
Amazon.de:ssä ihan mielenkiintoiset Mpow H12 ANC kuulokkeet 40 eurolla:
Mpow H12 Noise Cancelling Kopfhörer (ANC), [Bis zu 30 Std] Hybrid-Geräuschreduzierungsmodus, CVC 6,0 geräuschreduzierende Mikrofon, Bluetooth Kopfhörer Over Ear mit Memory Protein-Ohrpolster: Amazon.de: Elektronik

Normaalisti en edes katsoisi tuon hintaisten kuulokkeiden perään, mutta nämä ovat saaneet itseasiassa aika positiivisia arvioita:

These $50 noise-canceling headphones are shockingly good
Mpow H12 noise-cancelling wireless headphones review

Aika uskomatonta, että arvosteluissa noita verrataan Sonyn ja Bosen 3,5 kertaa enemmän maksaviin malleihin. Voisiko nämä oikeasti mennä jossain lentokone käytössä ANC:n puolesta?
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 244
Tuote: Samsung QE55Q60RA 55" Smart 4K Ultra HD LED -televisio
Hinta: 599 €
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 11.11.2019 klo 23.59 asti. Rajoitettu kampanjaerä: nettikauppa: 220 kpl, Helsingin myymälä: 24 kpl, Pirkkalan myymälä: 24 kpl, Oulun myymälä: 16 kpl, Raision myymälä: 16 kpl. 1 kpl per asiakas.
Linkki: Samsung QE55Q60RA 55" Smart 4K Ultra HD LED -televisio 599,90
Gigantti myy vastaavaa RU8005 mallia jatkuvasti tuohon 599€, ei siis mikään huipputarjous. Merkittävin ero näyttäisi olevan jalkojen mallissa.

Samsung 55&quote; 4K Premium UHD Smart TV UE55RU8005 - Televisiot

Samsung Q60/Q60R QLED vs Samsung RU8000 Side-by-Side TV Comparison
 
Liittynyt
21.03.2017
Viestejä
65
Q sarjalaisessa mm. tuplavirittimet minkä takia itse on tuon mallin tarjousta kytännyt ja lienee toistaiseksi halvin hinta ko. mallista ja kunnon kaupoissa en ole nähnyt vielä alle 699e hinnan tuota aikaisemmin...
Korjatkaa toki jos olen väärässä. :)

Gigantti myy vastaavaa RU8005 mallia jatkuvasti tuohon 599€, ei siis mikään huipputarjous. Merkittävin ero näyttäisi olevan jalkojen mallissa.

Samsung 55&quote; 4K Premium UHD Smart TV UE55RU8005 - Televisiot

Samsung Q60/Q60R QLED vs Samsung RU8000 Side-by-Side TV Comparison
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 173
Olishan tuollainen hieno, ja eiköhän paneeli tuon vielä kanna :) tuossa odotti paketti pyöreitä kiviä, ja olikin aikomus tuunata. Kauanko tuollainen 40kg määrä lämpeää ? Riittääkö puolituntia?
Itse löin koolauksiin vielä listat kiinni (ihan päälipuolelle siis) joihin sitten kiinnitin kiukaan. Tuo on kuitenkin ~50kg setti kivien kanssa niin ei tohtinut pelkkiin paneeleihin laittaa kiinni.

Meillä tuntuu ottavan noin 40-45 min että lämpiää sauna targettina olevaan ~60 asteeseen. Tuon kanssa kun ei tarvitse saunaa laittaa kauhean kuumaksi kun kivimassasta saa kuitenkin hyvin löylyä. Alkaa meidän saunaan (~3 neliötä) olemaan aika rajoilla tuon kiukaan teho, jos olis yhtään isompi niin olis tarttenut ostaa tehokkaampi versio.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 244
Q sarjalaisessa mm. tuplavirittimet minkä takia itse on tuon mallin tarjousta kytännyt ja lienee toistaiseksi halvin hinta ko. mallista ja kunnon kaupoissa en ole nähnyt vielä alle 699e hinnan tuota aikaisemmin...
Korjatkaa toki jos olen väärässä. :)
Totta, tuossapas se olennaisin ero tuleekin jos tuplavirittimelle käyttöä on.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 107
Itse löin koolauksiin vielä listat kiinni (ihan päälipuolelle siis) joihin sitten kiinnitin kiukaan. Tuo on kuitenkin ~50kg setti kivien kanssa niin ei tohtinut pelkkiin paneeleihin laittaa kiinni.

Meillä tuntuu ottavan noin 40-45 min että lämpiää sauna targettina olevaan ~60 asteeseen. Tuon kanssa kun ei tarvitse saunaa laittaa kauhean kuumaksi kun kivimassasta saa kuitenkin hyvin löylyä. Alkaa meidän saunaan (~3 neliötä) olemaan aika rajoilla tuon kiukaan teho, jos olis yhtään isompi niin olis tarttenut ostaa tehokkaampi versio.
Omassa kämpässä tuollainen sylinterin muotonen kiuas jossa kiviä on paljon. Ei tosiaan tartte lämmittää grilliksi asti ja pehmeät löylyt saa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 188
Viestejä
4 215 184
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom