Lahjoitetaan Hyvään tarkoitukseen apua? - N. 40 Aku Ankka kansiota n. v2000 alusta lähtien | Helsinki/PKS/Posti

BTA

Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
660
Tarkoitus olisi lahjoittaa suuri määrä Aku Ankka lehtiä kansioissa hyvään tarkoitukseen. Lastensairaala tuli ensimmäisenä mieleen mutta muutakin saa ehdotella. YV:llä toivoisin saavani yhteystietoja joista tavoitan ihmisen joka pystyy näille hyötykättöä antamaan.

Tuhopoltto ei vaihtoehtona kiitos kumminkin..
 
Liittynyt
24.08.2017
Viestejä
64
Tervehdys. Puhun suoraan. Täysin turha venynyt huoltajuuskiista on ajanut minut loppuun. Olen taistellut 2 vuotta saadakseni olla jälleen tasapuolinen vanhempi 6-vuotiaalle pojalleni, jonka kanssa minun kuuluisi olla paraikaakin ellei exäni olisi diagnosoitu mielisairas ja onnistui estää tämän väliaikaisesti selkäni takana valheella. Minulla ei ole enää mitään. Saan poikani takaisin vuoden alusta kun saan vihdoin asunnon poikani uudesta asuinkaupungista. Minulla ei ole mitään, mutta Aku Ankka oli lempisarjakuvani kuten on rakkaan poikanikin ja jos et muuta näille keksi, niin tyhjästä luotavan omaisuuteni kulmakiveksi enemmän kuin toivoisin paljon arvokkaita akkareita, joissa voisimme tyhjän asunnon sijaan poikani kanssa Roope Ankan kaltoin kuin rahassa räpiköidä. (Sisältää aavistuksen kärjistystä, mutta ei niin, etten tätä olisi voinut tähän jättää.)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 041
Viestejä
4 189 717
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom