Hyvä virtalähde 7900 xt tai 4070 ti näyttiksille

Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
6
Olen vähän hukassa sen suhteen, että riittääkö esim. Corsairin rm750x näihin vai kannataako ostaa parempi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 085
Keskustelua täällä:

 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
240
Olen vähän hukassa sen suhteen, että riittääkö esim. Corsairin rm750x näihin vai kannataako ostaa parempi.
Voi riittää, mutta aletaan olla niissä maisemissa että muu kokoonpano vaikuttaa jo hyvin paljon.

Eli powerista riippuvaisen raudan speksit täytyisi listata ja joko tuuttailla johonkin psu calculatoriin tai sit antaa tänne foorumin riepoteltavaksi. Corsairin sivujen "psu calculator" vaikutti vähän höhlältä kun ainakin nopeasti katsottuna se halus tietää vaan että mikä koppa, näyttis ja prosu on käytössä.

Todellisuudessa siihen vaikuttaa lisäksi emolevy, muistikammat, kovalevyt, tuulettimet, vesijäähyt yms. Ylikellotus on selkeä tekijä kans.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 002
Olen vähän hukassa sen suhteen, että riittääkö esim. Corsairin rm750x näihin vai kannataako ostaa parempi.
Nuo listaamasi näyttikset hörppää 200-300w, siinä jää aika monta sataa wattia muulle kokoonpanolle, että voinen väittää tuon riittävän, kyseessä kuitenkin erittäin laadukas virtalähde.
Jatkossa sitten postaa muutkin koneen speksit niin on helpompi neuvoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 483
Viestejä
4 163 813
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom