Hyvä täytettävä sytytin tulipesälle.

Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
127
Onko kellään suositella täytettävää sytkää ja siihen sopivaa kaasupulloa.
Ostin Puuilosta Promaster kaasupolttimen ja myyjä möi siihen kaveriksi Mustang kaasupullon.
Sytytin on varsin pätetvä mutta nyt kaasu loppui, ja tolla Mustangin pullolla en tohon sytkään kaasua saa.
Pullon korkissa on erilaisia sovittimia, joita saa sormet ruvella saa väännellä irti. Sovittimet eivät ensinnäkään tiivisty pullon "putkeen" vaan falskaavat ihan kunnolla.
Yksikään sovittimista ei tunnu sopivan sytkään kunnolla. Toisiksi pienimällä sovittimella koitin täyttää, mutta kaasua "valuu" vaan joka välistä ja sytkään ei mene yhtään mitään.

Onko mitään oikeasti hyvää ja tomivaa, uudelleen täytettävää ratkaisua?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
655
Pitääkö nimen omaan olla kaasupoltin? Meillä käytössä ladattava usb sytytin, mikä toimii plasmalla. On aika näppärä.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 005
Ei nyt varsinaisesti auta asiaan, mutta....
Omien kokemusten mukaan kaikki täytettävät falskaa enemmän tai vähemmän. Jotain perus Colttiakin saa ihan kohtuu voimalla pitää kiinni että sen saa täytettyä.

Itse ehkä ostaisin suosiolla ladattavan plasmasytyttimen.

Edit: Hidas :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 088
Kyllä ne itsellänin aina falskaa. Polti ja pullo väärinpäin ja annat mennä vain.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
127
Mulla oli yksi plasma sytytin joka kesti yhden talven. Siitä meni käyttökytkin rikki, ei saanut enää kosketusta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 088
Lisättäkööt edelliseen, että sillä ihan pullonpäällä ilman niitä suuttimia. Uskoisin tuossa olevan samanlainen liitin kuin omissani.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 224
Ladattava plasmasytytin on kätevä. Sillä sytytän kynttilästä takkaan kaiken. Ulkonakaan ei tuuli haittaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
127
Joo pitää hakea uus plasmasytytin ja pitää pistää kuitti talteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 884
Onko kellään suositella täytettävää sytkää ja siihen sopivaa kaasupulloa.
Ostin Puuilosta Promaster kaasupolttimen ja myyjä möi siihen kaveriksi Mustang kaasupullon.
Sytytin on varsin pätetvä mutta nyt kaasu loppui, ja tolla Mustangin pullolla en tohon sytkään kaasua saa.
Pullon korkissa on erilaisia sovittimia, joita saa sormet ruvella saa väännellä irti. Sovittimet eivät ensinnäkään tiivisty pullon "putkeen" vaan falskaavat ihan kunnolla.
Yksikään sovittimista ei tunnu sopivan sytkään kunnolla. Toisiksi pienimällä sovittimella koitin täyttää, mutta kaasua "valuu" vaan joka välistä ja sytkään ei mene yhtään mitään.

Onko mitään oikeasti hyvää ja tomivaa, uudelleen täytettävää ratkaisua?
Miksi ei perinteiset tulitikut kelpaa,itse olen tulipesät sytytellyt tulitikuilla vaikka löytyy useampi uudelleen täytettävä sytkäri ja muutama kertakäyttö kaasupatruunalla toimiva toho.Tuosta olen kyllä samaa mieltä että suurin osa uudelleentäytettävistä on ihan susia tuon täytön kanssa.
 
Liittynyt
28.02.2018
Viestejä
793
https://www.tavaratalominimani.fi/p...ytytin-neonpinkki-neonvihrea/p/6410413305076/ tollasia ostin itse Salon Puuilosta. Sopii myös hyvin esim. lukkojen sulatteluun yms.
Saman merkin "zippo"mallisia ollut käytössä parin vuoden ajan ja toimineet hyvin, olisko 1 mennyt rikki. Ja käyttöä ollut monta kertaa päivässä, paheen takia.
Ja luonnollisesti juuri tuo mustangin täyttöpullo ilman sovitinta sopii hyvin.
Hintakin noissa on sellainen, että melkeenpä joka reissulla Puuilossa tulee yksi ostettua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 296
Viestejä
4 156 646
Jäsenet
70 406
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom