Hyvä sivusto portfoliolle

Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
3
Olen miettinyt jo hyvin pitkään, että pitäisi perustaa portfolio nettiin, jonne voin laittaa asioita osaamisistani ja linkata cv:n mukana tai muuten vain jos ihmiset haluaa tsekkailla. Ongelmaksi tässä kohtaa on tullut se, että minne sitä sitten sen portfolio sivun tekisi. Netti on pullollaan täynnä kaikennäköisiä ja tyyppisiä sivuja, mihkä väsätä sivut. Kovin kallis ja vaikea käyttöinen se ei saisi olla, yksinkertainenkin riittää. Mainoksien saaminen sivuilta pois olisi hyvä juttu, domainin hankkisin jossain vaiheessa kun varaa on. Minulla ei ole tarkoitus tehdä sivuista mitenkään ylisupermakeenhienot yksityiskohtaiset sivut, vaan melko yksinkertainen kuitenkin mukavalla ulkoasulla, joita on helppo tutkia ja lukaista, eikä väsäämisessä menisi puolta vuotta (ainahan sitä voi myöhemmin, jos tuntuu sille niin tehdä paremmalle alustalle sivut, eikös?). Olen tässä harkinnut kovasti wixiä yksinkertaisuutensa vuoksi, mutta kiinnostukseni wordpress.org on kovasti kasvanu monipuolisuutensa vuoksi.

Olen itse todella tarkka mihin väsään sivuja, joten siksikä ajattelin kysyä teiltä vinkkejä asian suhteen, jos jollain kokemusta/tietoa mikä voisi olla sopiva
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
asenna serverpress omalle koneelle ja kokeile wp:tä
ja eri teemoja.

vuokraat haluamillasi työkaluilla ja tilalla oleva nethotelli.itse ainakin backupit tsekkaisin ja sen miten jouhevat työkalut tulee mukana.

itsellä multisaitti ovh kautta, nyt pyörii 5 sivustoa, 256Gb levytilaa,suht täydelliset työkalut ja muut akun parhaat 70€ alveineen/vuosi.

avaruus.netissä yhdet sivut, halpa ja ok.


ilmausissa on aina jotain käytännön puutteita wixit ja muut,siksi ennemmin joku halpa tunnettu vuokrapulju mieluummin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 138
Viestejä
4 196 865
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom