Hyvä siivutuskone/viipalointikone

Jny

Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
248
Ja hei kaikille tätä lukeville. Haussa on siis siivuja tekevä vekotin kun veitsellä ei vaan saa tarpeeksi ohutta. Tai saa mutta kauheen hidasta puuhaa. Itse tykkään savustella/grillata lihaa ja siivuttaa niitä sitten leiväpäälle ja pääruuaksi. Myös savustettu ja siivutettu liha on kiva pakastaa vakuumissa ja ottaa pienissä erissä käyttöön tarpeen mukaan.

Kokemusta nyt on sellaisesta muovisista lähillä leipäviipaloijakoneista sekä tuosta prego/kramfors 60e tekeleestä mitä löytyy useista kaupoista. Tuota samaa konseptia näyttää tehtävän aika monella merkillä. Ilmeisesti kaikki kopioi jotain brändi vehjettä tai sitten kaikki tulee vaan samalta tehtaalta ja niihin lätkikään eri merkki.

Mitä nyt olen tutkinut niin Saksalainen Ritter ja Graef voisi olla ne paremmat merkit mitä nyt on helposti saatavilla vapailta markkinoita.

Mitä itse siis käytette lihan, leivän, kasvisten yms. siivutukseen/viipalointiin?
Miten helppo laitteesi on puhdistaa? Miten hyvin liukukelkka ja työnnin toimivat? Kuinka suurta palaa se voi leikata? Turvallisuus ja helppokäyttöisyys?

Kiitos jo etukäteen vastanneille!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 679
Viestejä
4 188 652
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom