Hyvä ohjelma pelin nauhoitukseen?

Liittynyt
21.08.2023
Viestejä
207
Millä softalla sais 120fps tai mielellään enemmänkin 1440p resolla? CS2 pelivideoita teen. OBS käytin ennen mutta toi 60fps rajotus on vähän kehno.
 
Liittynyt
21.08.2023
Viestejä
207
Hmm YouTube toimii vaan 60fps. Miten sitten muiden videot on niin smoothin sulavia mun omiin verrattuna? Ja aattelin kokeilla AMD omaa ReLive softaa. Entä jos nauhoitan peliä VSR:llä 4K resoon niin pitääkö mun sit myös editoida VSR päällä?
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
1 151
No jos tätä vois jatkaa. miten toi AMD adrenaline softa kun sil tallettaa pelaamista 30Mt/s ..vai määrääkö toi mitään..? niin niistä tulee mun mielestä liian tummia kun sen jakaa uutuubiin? Onko ideoita?
poika haluis jotain pelivideoita jakaa siel kavereille..eli se ois se käyttö..
 
Liittynyt
21.08.2023
Viestejä
207
No jos tätä vois jatkaa. miten toi AMD adrenaline softa kun sil tallettaa pelaamista 30Mt/s ..vai määrääkö toi mitään..? niin niistä tulee mun mielestä liian tummia kun sen jakaa uutuubiin? Onko ideoita?
poika haluis jotain pelivideoita jakaa siel kavereille..eli se ois se käyttö..
Juu toi amd softa päivitty just niin että saa 120fps mutta kuva on liian tumma.
 
Liittynyt
21.08.2023
Viestejä
207
Osaako joku neuvoa, kun yritän nauhoittaa OBS niin tulee "ulostulon käynnistäminen epäonnistui" jos koitan AV1 parhaalla laadulla, ja yksinkertaisella tilalla ja parhaalla laadulla taasen tulee mustaa ruutua. Ennen tää kyl toimi tolla yksinkertaisella tilalla.

Entä mitä eroa on yksinkertaisella ja edistyneellä tilalla, kumpaa kannattaa käyttää? Tähtäimessä siis paras mahdollinen laatu.
 
Liittynyt
21.08.2023
Viestejä
207
No jos tätä vois jatkaa. miten toi AMD adrenaline softa kun sil tallettaa pelaamista 30Mt/s ..vai määrääkö toi mitään..? niin niistä tulee mun mielestä liian tummia kun sen jakaa uutuubiin? Onko ideoita?
poika haluis jotain pelivideoita jakaa siel kavereille..eli se ois se käyttö..
Onkohan tossa AV1 vikaa kun tulee näköjään tummempi kuva tällä OBS myös? Ihan kuin HDR lähtis pois päältä mutta vielä huonompi
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 004
Viestejä
4 209 778
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom