Hyvä työtuoli?

Viisi vuotta sitten Amazonista ostamastani työtuolista (Mfavour) sippasi kaasujousi (tms.) lopullisesti (enkä jaksanut etsiä varaosaa tilalle), ja käsinojatkin alkoivat murenemaan.

Ostin tällaisen tilalle (3D -versio).
Ei halvin, ei kallein, mutta tässä on erinomainen ristiselän tuki.
Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen.
1780405800855.png
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
309 176
Viestejä
5 243 050
Jäsenet
83 446
Uusin jäsen
typokeke

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom