- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 5 274
Viisi vuotta sitten Amazonista ostamastani työtuolista (Mfavour) sippasi kaasujousi (tms.) lopullisesti (enkä jaksanut etsiä varaosaa tilalle), ja käsinojatkin alkoivat murenemaan.
Ostin tällaisen tilalle (3D -versio).
Ei halvin, ei kallein, mutta tässä on erinomainen ristiselän tuki.
Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen.
Ostin tällaisen tilalle (3D -versio).
Ei halvin, ei kallein, mutta tässä on erinomainen ristiselän tuki.
Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen.