Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro! Olisin kasaamassa ekaa PC:tä! Konella pitäis saada yli 60fps nykypeleissä. Budjetti on 500-750€ (noin) jos on jotain hyviä osia saa kertoa. Tai jos on joku oikeesti hyvä pre-buildi tuohon hintaan (tai vähän yli) niin sellaisita olis kiva kans kuulla
Käykö kaikki osat edelleen yhteen jos vaihtaa tuon näytönohjaimen tähän
Käy, mutta älä ota 8GB versiota vaan 12GB
309,00 € | Gigabyte GeForce RTX 3060 WINDFORCE OC 12G (rev. 2.0) NV...
Näytönohjaimet / Gigabyte GeForce RTX 3060 WINDFORCE OC 12G (rev. 2.0), GeForce RTX 3060, 12 GB, GDDR6, 192 bittiä, 7680 x 4320 pikseliä, PCI Express x16 4.0datatronic.fi
Asentamalla itse ja tilaamalla sen muualta, säästää 20e
Gigabyte GeForce RTX 3060 WINDFORCE OC (LHR) -näytönohjain, 12GB GDDR6 (Tarjous! Norm. 301,90€) - 269,90€
GeForce RTX 30 -sarja - The Ultimate Play GeForce RTX™ 30 -sarjan grafiikkasuorittimet antavat äärimmäisen suorituskyvyn niin pelaajien kuiwww.jimms.fi
Kasasin tommosen korin äsken itse. Muuten tais olla täysin samat mutta vaihdoin näyttiksen vaan.Ostoskori
datatronic.fi
Moro! Tulin vielä semmosta kyselemään että käykö tämä ram muisti näitten muitten osien kanssa yhteen? Näyttäisi paremmalta tietokoneen muitten osien kanssaMuista käyttää koodi iotech-kasaus ja sen lisäksi pyytää, että asentavat vakiocoolerin. Ettei käy vahinkoa ja lähetä konetta ilman jäähyä..
Moro! Tulin vielä semmosta kyselemään että käykö tämä ram muisti näitten muitten osien kanssa yhteen? Näyttäisi paremmalta tietokoneen muitten osien kanssa
Moro! Tulin vielä semmosta kyselemään että käykö tämä ram muisti näitten muitten osien kanssa yhteen? Näyttäisi paremmalta tietokoneen muitten osien kanssa
Kuvan muistit ovat ECC, eli ovatko ne oikeasti sopivat? Itse en varmaksi tiedä, joten varmistan, ettei ostajalle käy ”kylmät” noiden kanssaeiköhän.
Kuvan muistit ovat ECC, eli ovatko ne oikeasti sopivat? Itse en varmaksi tiedä, joten varmistan, ettei ostajalle käy ”kylmät” noiden kanssa