HyperX Cloud 2 särisevä ääni ajoittain

Liittynyt
19.04.2023
Viestejä
318
Eli mulla on HyperX Cloud 2 -kuulokkeet, jotka on ostettu vuoden 2022 kesällä. Näissä ei ole ollut mitään ongelmaa, paitsi tämä.

Viime syyskuun aikoihin näistä on alkanut kuulemaan välillä ikään kuin sähkön särinää. Tuli jo alkuun mieleen että voisiko ongelma olla johdoissa, mutta olen tarkastanut ne jo moneen kertaan ja johto on täysin kunnossa. Olen koittanut etsiä korjausta tähän tuloksetta. Nyt löysin Steam-keskustelun, jossa firmwaren päivitys kuulokkeille kerrottiin korjanneen ongelman.

Cloud II Ylin alaotsikko.

Kun käynnistää tätä päivittäjää, se kuitenkin väittää, ettei se löydä Hyperx Cloud 2 -kuulokkeita. Nämä ovat sen USB-kortin kautta kiinni. Toiseen USB-porttiin kytkeminen ei auta. Miten saisin tämän särinän loppumaan?
1682842524624.png
 
Liittynyt
19.04.2023
Viestejä
318
Mistä voisin löytää apukeinoja tämän ratkaisemiseen, jos en täältä?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 279
Onko nuo kuulokkeet nyt Kingstonin vai HPn valmistamat? Tuossahan joku aika kävi niin, että HP osti lafkan. Siellä pitäisi jossain kuulokkeissa sankojen sisäpuolella olla logo näkyvissä, josta voi tarkistaa valmistajan. Sitten sen mukaan pitää hakea oikea firmware ja käynnistää se admin oikeuksilla.

Reddit löytyi tälläinen:
Just in case ANYONE comes across this and thinks WHY they cant update their firmware. It maybe because the variation you have. Check inside the headband to see if you have either Kingston or HP Inc printed there. Now depending on which variety you have, there are actually TWO different firmwares for this headset. For the HyperX version use firmware revision 0010 which is at the top of the Cloud II firmware page. For the HP Inc. version scroll down to the next section for the 4103 firmware revision.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 700
Viestejä
4 238 249
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Marmelooni

Hinta.fi

Ylös Bottom