• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka HyperJuice 100 W Gan -laturi, USB-C to USB-C -kaapeli 2,5 m 100W

Eräilves

Turrien turri
Tuote: HyperJuice 100 W Gan -laturi, USB-C to USB-C -kaapeli 2,5 m
Tarjoushinta: 59,9€ laturi, johto 14,9€
Normaalihinta: 99,90€ + 24,90€
Kauppa: Telia
Voimassa: Viikonlopun?
Linkki:

Kommentti tarjouksesta:
Kaikenlaista muutakin näyttävästi telialla tarjouksessa, mutta tuo pitkä 2,5m johto ja monipaikkainen laturi nyt ainakin monikäyttösiä. Laturissa adapterit pistokkeeseen, että käy melkeimpä missä vaan ympäri maapalloa?

1780128567205.png

1780128573309.png
1780128614674.png

Olisin tilannut laturin koodilla, mutta tuotetta ei ole saatavilla kummankaan värisenä netistä, eikä myymälöistä.

No kylläpä oli huono tuuri, ku kerrankin olis löytynyt käyttöä tuolle 20€:n koodille ja nupille olis ollut tarvettakin. Toisaalta tehoista en pääsis kunnolla edes hyötymään ja langatonta lataustakin tulee käytettyä silloin tällöin. Ehkä tässä vaan säästi 45€.

Tuolla hinnalla löytyy aika paljon merkkilatureita tuohon 100-140W haarukkaan joten ei mielestäni kovin kummoinen tarjous.

Aiemmin mainitun amazon-laturin lisäksi nopealla vilkaisulla ruotsista saisi tällaisia, alimman omistan itse:

Pahoittelut heti alkuun pienoisesta offtopicista, mutta jos ei Bezozin tuleminen haittaa, niin Amazon tarjoaa 120w mötikkää 26,57€. Mukaan sopiva Ugreenin 100w usb-c kaapeli n. 12€.

Kiitokset näistä. Olikin mennyt ohi, miten näinkin tehokkaiden ja moniporttisten latureiden hinnat ovatkin lopulta melko alhaisia. Lisäksi Ugreenilla on tarjolla kolmen metrin johtoja, joita saa alle 20€:lla 2kpl jos pituus on se, mitä haluaa. Eipä tarvitse Telian sivuja selailla sen enempää, vaan valitsee tuolta sitten, kun jaksaa/tarvii.

Ilman tuota 20€:n koodia on näköjään melkoinen tarjous, kun hinta on enää reilu tuplat muihin verrattuna. Onneksi ei ollut varastossa koodillakaan. Olis vanhana tarjoushaukkana harmittanut lukea nämä kommentit tilauksen jälkeen. Harvoin meinaan haksahtaa tällaisiin, mutta nyt oli lähellä. Otin tästä opiksi ja vastaavaa ei tapahdu jatkossa, kiitokset valistuksista!

Viimeksi muokattu:
Tuolla hinnalla löytyy aika paljon merkkilatureita tuohon 100-140W haarukkaan joten ei mielestäni kovin kummoinen tarjous.

Aiemmin mainitun amazon-laturin lisäksi nopealla vilkaisulla ruotsista saisi tällaisia, alimman omistan itse:

Onko tuo joyroom merkki kuinka laadukas? Itse tatvitsisin monipaikkaista tehokasta laturia päälatauspisteeksi ja on kyllä edullisen hintainen, mutta, jos saan laadukkaampaa kalliimmalla niin mielummin panostan sellaiseen.

Tyhmä kysymys, kai tuo kaapeli käy myös tiedonsiirtoon? Jotenkin oon aina epävarma että onko piuha vain lataamiseen vai käykö muuhunkin.

Tyhmä kysymys, kai tuo kaapeli käy myös tiedonsiirtoon? Jotenkin oon aina epävarma että onko piuha vain lataamiseen vai käykö muuhunkin.
Kyyllä ainaki mainostaa että nopea tiedonsiirto :hmm:

Ja heidän sivuilla / gigantissa löytyy valkoinen versio
1000073244.png

Edit: tässä valmistajan sivu tarjouksessa olevalle kaapelille

Onko tuo joyroom merkki kuinka laadukas? Itse tatvitsisin monipaikkaista tehokasta laturia päälatauspisteeksi ja on kyllä edullisen hintainen, mutta, jos saan laadukkaampaa kalliimmalla niin mielummin panostan sellaiseen.

Ihan vastaavalta vaikuttaa kuin ugreenit ja ankerit joita olen omistanut, yhden kappaleen otannalla mahdotonta sanoa mitään absoluuttista totuutta mutta uskaltaisin ostaa uudellenkin.

- USB 2.0-ready cable transfers data at a top speed of 480 Mbps

Jos etsit kaapelia lataukseen ja datan siirtoon niin hae vaikka jotain USB4 -yhteensopivaksi mainostettua.

Statistiikka

Viestiketjuista
309 354
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom