Hyper-V VM DDA-yhteensopivat näytönohjaimet

Liittynyt
17.02.2019
Viestejä
136
Moikka.

Mulla on ajossa muutama Hyper-V VM Windows 10 PRO:ssa. BIOS:ssa pitää olla päällä "MMIO" ja "SVM" päällä. Muutoin ei virtut toimi. Tarkoitus on liittää GPU suoraan virtuun. Mä olen tehnyt tätä ajat sitten XEN VM:llä mutta nyt pitäisi saada Hyper-V VM:n kanssa samat hommat.


Mulla on NVIDIA RTX 2060 tässä koneessa kiinni ja Microsoftin testin mukaan tämä näyttis ei ollut DDA-yhteensopiva. Viittiikö joku testata alla olevalla PowerShell scriptalla, että onko sinun GPU DDA-yhteensopiva? Yllämainitun artikkelin mukaan kaveri oli saanut RTX 2070:n toimimaan mutta tällä hetkellä noitten hinnat ovat älyttömiä niin ajattelin, että kun löytyy DDA-yhteensopiva näyttis niin jos käytettynä hommaisin.

Vuosi sitten hommasin ton näyttiksen 349,90E ja nyt hinta on 629,90E. Jos käytettynä löytyisi joku järkevän hintainen DDA-yhteensopiva näyttis.


Virallinen sivusto ja scriptan lataus: Plan for deploying devices using Discrete Device Assignment

Ennen kuin ajelet tuota scriptaa niin BIOS:sta pitää tarkista, että MMIO on päällä.

Powershell.exe -ExecutionPolicy Bypass -File C:\temp\DDA.ps1

NVIDIA GeForce RTX 2060
Old-style PCI device, switch port, etc. Not assignable.
Jos se tukee niin sen pitäisi ilmoittaa, että "assignable". Jos lukee jotain, että "BIOS reserved" tms. niin sitten sulla on "MMIO" pois päältä. Tässä olisi yksi feature GPU-Z:n samalla, että ilmottaisi onko DDA-yhteensopiva.

Kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 343
Viestejä
4 198 649
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom