Huoneenlämmössä säilyneet mikroateriat

Liittynyt
18.04.2021
Viestejä
447
Moi,
Mihin nuo ovat kadonneet? Ei löydy mistään; kun nykyään viimeisen puolen vuoden aikana olen taas hiukan enemmän vieraillut nopeiden aterioiden hyllyväleissä.

Varmaan viitisen vuotta sitten oli hyviä tuotteita (muistan ainakin jonkun ruotsalaisen valmistajan), joissa pasta/riisi ja proteiini+kastike olivat erillään yleensä valkoisen kalvon alla, ja sitten ei muuta kuin reikiä ja mikroon minuuteiksi.
Muistaakseni myös maistuivat paremmilta kuin nämä viileässä myytävät valmisateriat ja ei tarvinnut paljoa huolehtia vkp:stä.

Ja kyllä : Purkitettua ruokaa (ja valmispussikeittoja) löytyy kaikkialta esim. hernari tai vaikka säilykestroganoff pannulla valmistuu nopeasti keitetyn 3min pikariisin kanssa, mutta etsin "huoneenlämmössä säilyvä loota mikroon ja kilahduksesta tavaraa tuulensuojaan"-ratkaisua, tai selitystä miksi niitä en ole löytänyt. :)

PIeni ihmettelyn aihe kylläkin, olisi jälleenmyyjillekin hienoa säästää viilennyskuluissa.
 
Liittynyt
18.04.2021
Viestejä
447
Lidlissähän on tavannut olla ainakin tuollaisia huoneenlämmössä säilyviä thaikkukuutioita, siellä on nuudelit ja kastike pusseissa jotka kipataan siihen pahvilootaan ja mikroa kohti.
Kiitos tästä.
Pitää myöntää että olen yhden kerran käynyt Lidlissä, vuosi tai pari sen jälkeen kun maahautuivat Suomeen.
Menin sinne jonkun pakastepizzan perässä, ei ollut kummoinen kehuista huolimatta ja oli kyllä keskiaikainen kassajärjestelmä.
Ovat saaneet tuon hihnaston toimimaan nykyään, sen tiedän.

Huomenissa menen viereiseen isompaan kauppaan tarvike-ostoksilla, niin jos noiden antola siinä vieressä on auki niin käyn katsomassa josko sieltä löytyy noita testiä varten.
Mitä olen tavannut lukea niin vaikeaa se tavaran löytäminen voi kyllä joskus olla. :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 440
Viestejä
4 161 809
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom