• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Pelit Humble Choice June 2022

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 931
Tuote: Humble Choice June 2022
Tarjoushinta: 9,99 €
Normaalihinta: 9,99 €
Kauppa: Humble Bundle
Voimassa: 5.7 klo 20.00 asti.
Linkki: June 2022 Humble Choice
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
Uusin Humble Choicen kuukausitarjonta tarjolla. Sisältää pelit:

1654764771622.png


Jos tämä on jollekin uusi homma, niin kuukausimaksua vastaan saa pitää kaikki pelit. Tilauksen voi perua milloin vain. Lisänä saa käyttöön Humble Games Collectionin pelit tilauksen ajaksi: Humble Games Collection
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Squadrons on ollut jossain ilmaiseksi jo. Phoenix Point tuli ostettua Epiciiin aleista ..

..mutta tällä kertaa nuo muut pelit on parempaa Indietä. Gamedec on ollut ostoskorissa ja halvimmillaan olen nähnyt sen 8€ hintaan. Call of the Sea näyttää mielenkiintoiselta ja ei tuo alarivikään ole mitään parin euron tusinapelejä.

--

Vanhat tilaajat saa todennäköisesti tarjouksen, kun odottaa. Itse sain tämän alennettuun hintaan, kun viime kuussa tuli ihan kiva tarjous: 2kk yhden hinnalla. Viime kuun pelit ei kyllä olleet näin hyviä kaikki.
 
Liittynyt
10.06.2017
Viestejä
63
Vanhat tilaajat saa todennäköisesti tarjouksen, kun odottaa. Itse sain tämän alennettuun hintaan, kun viime kuussa tuli ihan kiva tarjous: 2kk yhden hinnalla. Viime kuun pelit ei kyllä olleet näin hyviä kaikki.
Viime kuussa tosiaan tuli paljon noita takaisin houkutteluja. Ensin 2kk yhden hinnalla, sitten 2kk $8 ja lopulta vielä 2kk $6 hintaan.
 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
753
Olipas tällä kertaa monta peliä, jotka löytyvät toivelistoilta.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
257
Käsittämätöntä tuubaa kyll taas pitkään HB Choise ollut.
Olen eri mieltä. Nähdäkseni tänä vuonna olleet Borderlands 3 ja Mass Effect Legendary Edition olivat parhaita HB Choice droppeja mitä olen nähnyt viime vuosina ja täälläkin olivat kovassa suosiossa. Ne olivat vasta helmi- ja maaliskuussa, että ei siitä nyt kovin pitkä aika ole. Nyt on ollut enemmänkin paluu normaaliin. Ei nämä viimeisimmät nyt mitenkään selkeästi huonompia ole olleet arvoltaan kuin mitä viime vuosina ne tyypillisesti ovat olleet.
 

KapteeniTunkki

Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
07.05.2018
Viestejä
637
Olen eri mieltä. Nähdäkseni tänä vuonna olleet Borderlands 3 ja Mass Effect Legendary Edition olivat parhaita HB Choice droppeja mitä olen nähnyt viime vuosina ja täälläkin olivat kovassa suosiossa. Ne olivat vasta helmi- ja maaliskuussa, että ei siitä nyt kovin pitkä aika ole. Nyt on ollut enemmänkin paluu normaaliin. Ei nämä viimeisimmät nyt mitenkään selkeästi huonompia ole olleet arvoltaan kuin mitä viime vuosina ne tyypillisesti ovat olleet.
Kun katsoo vähän isommassa kuvassa niin kyllä Monthlyssä ennen choisea oli huomattavasti tuoreempaa ja hitimpää tavaraa kuin noissa nykyisissä. Choisessa oli vielä pari ihan timanttista vaihtoehtoa, mutta jo suunnilleen puolivälistä lähtien tuli tiputettua kuukausia mieluummin kuin lunastettua.

Uudesta monthlystä en ole tainnut ottaa tarkoituksella vielä yhtään kuukautta, jonkin ihmeen bugin takia yksi taisi tulla ja laiskuuden vuoksi toinen, tjsp.

Ja jotta ei mene ihan mutuiluksi niin:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Nähdäkseni tänä vuonna olleet Borderlands 3 ja Mass Effect Legendary Edition olivat parhaita HB Choice droppeja mitä olen nähnyt viime vuosina
Borderlands 3 varmaan siksi että oli huhtikuussa jo ilmaiseksi Epicillä ja Mass Effectkin tammikuussa jo Game Passissa / EA Playssä...

Tämänkin hetken Monthlystä näissä ym.palveluissa on olleet ainakin Squadrons, Phoenix Point, Superhot ja Call of the Sea. Toki Monthlyssä se etu että pelin omistaa (CofS taisi jo poistua Game Passista).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 443
Viestejä
4 199 582
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom