• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Pelit Humble Choice 6kk ajaksi hintaan 6,49€/kk

Tuote: Humble Choice 6kk @ 6,49€/kk
Tarjoushinta: 6,49€/kk
Normaalihinta: 9,90€/kk
Kauppa: Humble Bundle
Voimassa: 25.12
Linkki: The holidays are here! Chill out with a huge Choice discount!

Kommentti tarjouksesta: DEC24 koodilla checkoutissa. Toimii myös aktiivisille jäsenille jos peruuttaa jäsenyyden ja aktivoi koodilla uusiksi. Tein juuri ite ja sain myös säilyttää 20% alen Storen puolella. Joudut tosin maksamaan tämän tai ens kuun nyt heti.

Viimeksi muokattu:
Kannattaa huomata tämä rajoite: "This price is locked in for 6 months, and this offer will be void if your plan is canceled or paused."

Ei ilmeisesti toimi jos on vuosittainen tilaus päällä ja maksettuja kuukausia jäljellä, kokeiltu jäsenyyden peruuttamista eikä saa muuta vaihtoehtoa kuin rejoin vanhaan tilaukseen.

Kiitos, tulipa vihdoin vaihdettua (muutenkin hieman) muihin tilauksiin verrattuna ylihintainen classic tähän

Ei ainakaan minulla onnistunut. Normaali 9,99 € lähti tililtä, vaikka olen jo joulukuun pelit lunastanut aikaisemmin.

Noh, ei muuta kuin tikettiä vetämään asiakaspalveluun.

Ei ainakaan minulla onnistunut. Normaali 9,99 € lähti tililtä, vaikka olen jo joulukuun pelit lunastanut aikaisemmin.

Noh, ei muuta kuin tikettiä vetämään asiakaspalveluun.
Hyväksyitkö heti suoraan kun se tarjosi tuota normaalihintaa? Siitä piti mennä kuukausi/vuositilauksen valintaan, ja kuukausitilauksen valinnan jälkeen pystyi syöttämään tuon koodin.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 167
Jäsenet
74 926
Uusin jäsen
ropperoope

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom