• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Pelit Humble Bundle Holiday Encore

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Tuote: Vuoden suosituimmat bundlet tarjolla rajoitetusti, aikarajoitus ja MÄÄRÄRAJOITUS
Tarjoushinta: vaihtelee, arvaten jossain 10-20e välillä, ei eri hintatasoja.
Normaalihinta: satoja euroja arvatenkin per bundle
Kauppa: www.humblebundle.com
Voimassa: 2vrk per bundle näköjään, 18. päivään asti tulee näitä, eli yhteensä 7 eri bundlea
Linkki: Humble Bundle, otsikolla Holiday Encore olevat bundlet, kts alla olevat.


Kommentti tarjouksesta:
Eli en voi tarkemmin näitä linkata, päivittäin tulee uusi bundle, jotka on suosituimpia bundleja tänä vuonna olleet. Nämä tarjolla rajoitetun ajan, sekä niin kauan kuin koodeja riittää.

Esimerkki:
1. päivä, 2K Encore bundle joka sisältää: Borderlands 3, Xcom(1 collection, 2 collection ja Chimera Squad), Civ6, Bioshock collection ynnä muuta, halvimmillaan 15.21 €
2K Megahits - Holiday Encore Voimassa vielä n. 6h viestin kirjoittamisesta.

2. päivä Ultimate racing sim Bundle joka sisältää; Assetto Corsa Competizione, Automobilista 1 ja 2, Drift21. Assetto Corsa Ultimate Edition, rFactor 2 ja Nascar Heat 5 Ultimate edition hintaan 12,36 €
The Ultimate Racing Sim Bundle - HOLIDAY ENCORE Voimassa vielä n. 30h viestin kirjoittamisesta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Ai ne oli tällaisia.

Eikä välttämättä koske pelkkiä pelibundleja, tuolla on hyviä Unity-bundleja, joita olen ostanut aiemmin.


Ja esim. tuossa on tiukka aikaraja:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Ai ne oli tällaisia.

Eikä välttämättä koske pelkkiä pelibundleja, tuolla on hyviä Unity-bundleja, joita olen ostanut aiemmin.


Ja esim. tuossa on tiukka aikaraja:
Tuo ja osa muistakin tuolla on siis ihan "normi bundleja" joita myydään vakio aika eikä niissä ole esim. tätä rajoitetta että saattaa loppua kesken.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
256
Ai ne oli tällaisia.

Eikä välttämättä koske pelkkiä pelibundleja, tuolla on hyviä Unity-bundleja, joita olen ostanut aiemmin.


Ja esim. tuossa on tiukka aikaraja:
Nämä 2 vuorokautta auki olevat luukut ovat kaikki pelibundleja. Tuo Luminar-bundle ihan tavallisessa kierrossa oleva bundle, joka muuten vaan lähdössä pois. Tuli monien lähteiden mukaan 2.12. Humbleen, mutta uutiskirje itselleni tuli siitä jo 25.11.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Nämä 2 vuorokautta auki olevat luukut ovat kaikki pelibundleja. Tuo Luminar-bundle ihan tavallisessa kierrossa oleva bundle, joka muuten vaan lähdössä pois. Tuli monien lähteiden mukaan 2.12. Humbleen, mutta uutiskirje itselleni tuli siitä jo 25.11.
Tämä on 2vrk ollut auki, olen varma:
 
Liittynyt
30.06.2022
Viestejä
277
Ei taida tuo Sid Meier paketti sisältää kaikkea Civ6 DLC:tä. Näyttäisi olevan Platinum Edition bundle sisältä eikä Anthology. Harmi.
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Mites tuo 2K Megahits -bundle sai lisäaikaa? Meni siis jo nollaan ja nyt on "2 days left".
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
226
Eikä välttämättä koske pelkkiä pelibundleja, tuolla on hyviä Unity-bundleja, joita olen ostanut aiemmin.
Hyvä, kun muistutit. Itsekin ostin sellaisen aikaisemmin :thumbsup:

Nyt löytyi todella laadukas opaskirja-bundle (alle 18€) jossa mukana 'Unity Cookbook' joka on ollut aika kallis muualla. Lisäksi mm. koneoppimista, VR-ohjelmointia, generatiivista teköälyä, Arduino&Rasperry Pi Cookbookit, ym.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 478
Viestejä
4 163 584
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom