Olen nyt pelannu Stray peliä, siinä kävellää kissalla. Omasta mielestäni en ole sitä peliä edes pelaillu, mutta muistan kyllä että kokeilin sitä pelata. Nyt kuitenkin usean päivän jälkeen kun avasin tuon pelin, niin ihmettelin että missä ihmeessä olen kun checkpointti latautu, eikä mitään muistikuvaa ole että mitä on välissä tapahtunut. Jouduin tässä nyt katsomaan youtubesta gameplayvideota, kun jäi vaivaamaan että mitähän tässä oli nyt mennyt ohi. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun tulee humalassa pelattua. Muistan kun joskus pelasin Diablo 2:sta aktiivisemmin, niin sitten kun mie heräsin seuraavaan aamuun ja avasin pelin, niin hämmästyin kuinka oli inventory muuttunut sekä equipmentti. Nähtävimmin olin tehnyt jonkinlaisia tradeja, mutta nämä olivat positiiviseen suuntaan käynyt, joka oli ihan kiva kun en tosiaan silloinkaan muistanut että olin pelannut. Sitä välillä miettiiki että miten voi olla niin päissään, mutta kuitenkin siinä kunnossa että pelaaminen onnistuu. Sitähän sanotaan että autolla ei saa ajaa kun on juonut, niin viellä en ole näköjään tuota forza horisonia kerennyt pelaamaan.