Humalassa pelaaminen

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Olen nyt pelannu Stray peliä, siinä kävellää kissalla. Omasta mielestäni en ole sitä peliä edes pelaillu, mutta muistan kyllä että kokeilin sitä pelata. Nyt kuitenkin usean päivän jälkeen kun avasin tuon pelin, niin ihmettelin että missä ihmeessä olen kun checkpointti latautu, eikä mitään muistikuvaa ole että mitä on välissä tapahtunut. Jouduin tässä nyt katsomaan youtubesta gameplayvideota, kun jäi vaivaamaan että mitähän tässä oli nyt mennyt ohi. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun tulee humalassa pelattua. Muistan kun joskus pelasin Diablo 2:sta aktiivisemmin, niin sitten kun mie heräsin seuraavaan aamuun ja avasin pelin, niin hämmästyin kuinka oli inventory muuttunut sekä equipmentti. Nähtävimmin olin tehnyt jonkinlaisia tradeja, mutta nämä olivat positiiviseen suuntaan käynyt, joka oli ihan kiva kun en tosiaan silloinkaan muistanut että olin pelannut. Sitä välillä miettiiki että miten voi olla niin päissään, mutta kuitenkin siinä kunnossa että pelaaminen onnistuu. Sitähän sanotaan että autolla ei saa ajaa kun on juonut, niin viellä en ole näköjään tuota forza horisonia kerennyt pelaamaan.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 841
Olen nyt pelannu Stray peliä, siinä kävellää kissalla. Omasta mielestäni en ole sitä peliä edes pelaillu, mutta muistan kyllä että kokeilin sitä pelata.
Olet pelannut, et ole pelannut ja nyt pelasit taas? Ok. :D

Jos vastaavaa täydellistä muistinmenetystä omista tekemisistä sattuu useinkin, niin kuulostaa jonkin tason alkoholiongelmalta. Kannattaa kiinnittää huomiota ja mahdollisesti himmata vähän.

Mistä tässä ketjussa oli muuten tarkoitus keskustella? Varmaan aika moni pelaa silloin tällöin pienessä hiprakassa, mutta kaatokännissä se ei enää suju, eikä ole yleensä edes hauskaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 059
 

KiD83

Persu
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
1 027
Kyllähän sitä silloin tällöin tulee aika soosissa pelattua. Seuraavan kerran peliä avatessa saa jännittää miten se rank ja komppi pelit menneet. :D

Hauskinta se yleensä pelailla pienessä, ei kaadossa.
 

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 515
Joskus oli tapana pelata kaverin kanssa jotain rallipeliä pienessä kännissä aamuun asti ja yleensä joka kerta parannettiin ennätysaikaa. Jostain syystä selvinpäin en enää päässyt samoihin aikoihin.
Nykyisin on tullut paljon pelattua PUBGia kännissä ja se ei taas kyllä toimi ollenkaan.
Tai sitten nykyisin otan kovemmat kännit.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 692
Itse kun nykyään ottaa olutta ja pelaa jotain fps:ssää, vaikka nyt codia, niin huomaa hyvin miten olut vaikuttaa. Aloitat nollista ja oot top3 joka rundi, siitä ei ole suunta kuin alaspäin. Jossain kahdeksan kohdilla sitä huomaa että on melkein viimeinen joka erässä. Aika pistää peli kiinni ja keskittyä juomiseen. Tai sit vaihtaa yksinpeliin jossain toisessa pelissä.
 
Liittynyt
02.06.2021
Viestejä
32
Kyllähän sitä pari jointtii on kiva veivaa viikonlopun pelisessareita varten. Vuosia sitten kun vielä tuli dokattua ni eihän siitä pelaamisesta jossain vaiheessa juuri mitään enää tullut. Frendin kanssa pelattiin Resident Evil 5:sta jonkun baari-illan jälkeen niin nukahdin kesken pelin. Frendi vaan huhuili kuulokkeissa. Ja änäriä joskus alotin pelaa ohjain väärinpäin kädessä ennen kuin frendi huomautti et pistä nyt ohjain oikein päin. Tommosta täydellistä muistikatkosta ei kyllä koskaan ole käyny, ja ois se kyllä ärsyttävääkin mennä tubesta kattelee et mitäs tässä pelissä on tapahtunu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 078
Usein tulee pelattua pienessä sievässä viikonloppuisin ja sitten saa seuraavana päivänä vähän muistella mitä pelissä tapahtui :D Yllättävän hyvin kyllä tulee pelaaminen selkärangasta vaikka äly ei olekkaan enään niin mukana kuviossa.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 023
Vaikea tunnustaa, mutta yksi kovimpia rikoksiani oli ostaa mustamäentorilta tms muovikassillinen piraattipelejä. Saatttoi olla kyllä venäjän puoleltakin tehty reissu. Elettiin 90-lukua. jossain vaiheessa se kämpille risteilyltä raahattu porukkakin oli hivennyt ja itse sammuneena ohjaimen kanssa tuoliin. Hetäsin puheluun seuraavana päivänä ja kysymykseen paljonko olen jo keritty ajaa. Test drive taisi olla peli, ja kilomtretä ja kierroksia ihan helvetisti. vaikka tien reunaa perusnoupeudella mentykin. Auto ei ollut jäänyt jumiin, mutta jotain maalaisaitaa viistämällä pysynyt kartalla.

tekisi mieli pelata vaikka farcry 6:sta kännissä. niin ku tänään vaikka saunan jälkeen. peli ei juoneltaan kiinnosta mutta maisemat ihan makeita kun vertaa ikkunasta avautuvaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 260
Ei taida nykyiset pelit olla niin anteeksiantavia, että humalassa saa tuloksia.

..mutta tuossa koronan aikaan on herrasmiesporukalla jotain pelattu ja ei aina olla kaikki selvänä. WWZ ja Aftermath olivat tähän loistavia.

Sitten Generation: Zero oli ihan menevä ja kaunis peli Ruotsista, mutta niillä oli pirullinen tapa kirjoittaa juonta dialogeihin, joita ei kaikki päässeet lukemaan, niin läpipelattuani juoni on vieläkin hämärän peitossa.

Käytännössä ison budjetin putkijuoksut tuntuu olevan tällaiseen parasta. Ja mielellään vähän vanhemmat, kun yhdellä on GTX 1060.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
271
Joskus lukioaikoina tuli kaverin kanssa co-oppina vedettyä Halo 2:n kampanja läpi (tai ainakin melkein, muistikuvat on vähän hataria) pienissä, muistan kun sitä myöhemmin itsekseen tahkosi läpi niin välillä tuli sellaisia hauskoja déjà-vu-fiiliksiä että ois mahdollisesti joskus aiemminkin tällaisen kohdan pelannu.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 970
90-luvun lopulla piti kaivaa Falloutista vanhempi save kun olin edennyt pelissä joo, mutta mitää mielikuvaa ei ollut miten tänne on päädytty.

Ja käy sitä telkkarinkin kanssa. Aikanaan True Detective:n ekasta kaudesta olin katsonut noin puoliväliin ja loput jaksot meni juopotellessa. Selvittyä sitten uudelleen kun ei ollut mitään käryä jaksoista 7&8 mut katsonut ne kyllä olin.
 
  • Tykkää
Reactions: Rxd
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 358
Olen nyt pelannu Stray peliä, siinä kävellää kissalla. Omasta mielestäni en ole sitä peliä edes pelaillu, mutta muistan kyllä että kokeilin sitä pelata. Nyt kuitenkin usean päivän jälkeen kun avasin tuon pelin, niin ihmettelin että missä ihmeessä olen kun checkpointti latautu, eikä mitään muistikuvaa ole että mitä on välissä tapahtunut. Jouduin tässä nyt katsomaan youtubesta gameplayvideota, kun jäi vaivaamaan että mitähän tässä oli nyt mennyt ohi. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun tulee humalassa pelattua. Muistan kun joskus pelasin Diablo 2:sta aktiivisemmin, niin sitten kun mie heräsin seuraavaan aamuun ja avasin pelin, niin hämmästyin kuinka oli inventory muuttunut sekä equipmentti. Nähtävimmin olin tehnyt jonkinlaisia tradeja, mutta nämä olivat positiiviseen suuntaan käynyt, joka oli ihan kiva kun en tosiaan silloinkaan muistanut että olin pelannut. Sitä välillä miettiiki että miten voi olla niin päissään, mutta kuitenkin siinä kunnossa että pelaaminen onnistuu. Sitähän sanotaan että autolla ei saa ajaa kun on juonut, niin viellä en ole näköjään tuota forza horisonia kerennyt pelaamaan.
Itsellä kanssa tulee turhankin usein kaljoiteltua ja pelailtua, kun ei oikein enää muuten saa fiilistä kuten nuorempana, mutta harvemmin sitä hiprakassa jaksaa yksinpeleihin keskittyä. Tuon taidon haluaisin oppia. Cheers!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 746
Colin McRae Rally 04 ja Worms (1995) on oivia kännissä.
Ei vittu, worms oli kyllä aivan helmi!!! Strategisesti sijoitettu dyny (ja päin vittua sujunut pakeneminen kännissä paikalta jossa piti päästä jonkun vaikean nyppylän yli hyppäämään ja gg vaikka muuten selvinpäin olisi ollut 99,9% voitto). Tai joku täysin absurdi bazooka-kaari spot on :).

Sitten oli PS2 tai PS1 wipeoutti, siinä oltiin jollain sellaisella ”next levelillä” että selvinpäin sitä kiituria ei voinut pitää radalla ollenkaan, mutta six-pack kaljaa niin pääsi jyvälle ja homma luonasi käytännössä aina siihen asti että lähettiin baariin ja ennätyksiä lyötiin aina siinä 10–12 kaljan paikkeilla kun taito&riskinottokyky oli sweetspotissa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
154
Kännissä tulee pelailtua. Lasiin konjakkia ja Elden Ring pyörimään. Ei ahdista läheskään niin paljoa koluta kaivoksia ja luolia lievässä humalatilassa.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
319
Mistä tässä ketjussa oli muuten tarkoitus keskustella? Varmaan aika moni pelaa silloin tällöin pienessä hiprakassa, mutta kaatokännissä se ei enää suju, eikä ole yleensä edes hauskaa.
Moni sanoo että pelaa kännissä, aika jännä minun näkökulmasta kun itse en tykkää pelata humalassa ollenkaan. Paitsi että se ei suju ei se myöskään huvita. Ihan turhaa. Humalassa tekee mieli kuunnella hyvää musaa, ehkä chattailla jossain jos on atk:n äärellä, haaveilla elämästä, lähteä vaikka kaupungille kävelemään tai kavereiden kanssa tai baariin. Pelaaminen on aina ollut mulle selvin ja terävin päin tehtävä juttu, ei siitä kännissä saa mitään irti. No nykyään en pelaa juuri muutenkaan mutta näin se on aina ollut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 519
Moni sanoo että pelaa kännissä, aika jännä minun näkökulmasta kun itse en tykkää pelata humalassa ollenkaan. Paitsi että se ei suju ei se myöskään huvita. Ihan turhaa. Humalassa tekee mieli kuunnella hyvää musaa, ehkä chattailla jossain jos on atk:n äärellä, haaveilla elämästä, lähteä vaikka kaupungille kävelemään tai kavereiden kanssa tai baariin. Pelaaminen on aina ollut mulle selvin ja terävin päin tehtävä juttu, ei siitä kännissä saa mitään irti. No nykyään en pelaa juuri muutenkaan mutta näin se on aina ollut.
Itsellä aikalailla sama homma, muutama viski tai pari olutta vielä menee mutta kolmannen tai neljännen oluen kohdalla suosiolla pistän pelin kiinni ja rupean tekemään jotain muuta. Joissakin peleissä se 1 tai 2 annosta tuntuu parantavan pelisuoritusta mutta sen jälkeen lähtee hyvin jyrkästi menemään huonompaan suuntaan jolloin ei mielestäni ole mitään järkeä pelailla. Joskus aikanaan laneilla tuli otettua enemmänkin kuppia mutta siitä on jo monta vuotta.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 342
Kerran baari-illan jälkeen olin sanonut kaverille meneväni kotiin pelaamaan Euro Truck Simulator 2:sta. Muistikuvat itse tapahtumasta ovat vähintään hataria, mutta seuraavan kerran peliä selvinpäin käynnistäessäni löysin kemikaaleja kuskanneen rekkani englantilaisesta ojasta monen tuhannen euron korjauslaskun kanssa. Good Times.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Minähän saatan aloittamaan pelaamaan silloin kun tulen kotiin aivan päissään. Mutta ruuanlaittoa en ole sentäs harjoittanut silloin, mutta joiltakihan sellainen sitten taas sujuu täysin luontevasti. Diablo 3:n pelaaminen oli muinoin sellaista että sitä en avannut ellei ollut olutta jääkaapissa, sitä en jaksanut aloittamaan pelaamaan ellen samalla juonut ja yleensä pelasin sitä niin pitkään että olin jo ihan humalassa ja jatkoin sitä vain eteenpäin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
692
Muutaman bissen jälkeen pelaaminen ok. Kun olen ottanut useamman niin tylsistyn pelaamiseen nopeasti, laitan koneen kiinni ja menen tekemään jotain muuta.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 259
Tämä aihe kirvoitti kynäilemään.

Jäänyt mieleen, että kun aikoinaan tuli naputeltua - tai siis kynäiltyä - CS1.6:sta ja myöhemmin battlefieldiä, niin useita kertoja huomasin semmoisen ilmiön, että baarista kun tuli pilkun jälkeen kotiin ja rupes vielä pelaamaan, niin vaikka oli melkoisen napakat naamat, niin peli kulki usein paremmin kuin selvinpäin. Tämä vähän hämmensi, koska onhan selvää että motoriikka ja refleksit kärsii.

Arvelen, että se johtui siitä, että humalassa pelitapa tai pelityyli oli sopivasti röyhkeämpi. Tuli tehtyä hieman rohkeampia ja ehkä vastustajalle yllättäviä aloitteita, ja tästä syystä sitten pärjäsi paremmin, vaikka tarkkuus oli varmastikin huonompi. Ja pelaajana muutoin olin semmoista keskivertosakkia näissä ammuskelupeleissä.

Nykyään samaa mitä muillakin, että useamman juoman jälkeen pelit menee kiinni.

Ja sit vielä semmoinen tuli mieleen, että ED: Pamperousia pelatessa virtuaalipotta päässä, jostain syystä se virtuaali-immersio kärsi rajusti jo parin oluen jälkeen. Eli pelin VR-viehätys (mikä on muuten aivan huikea) suorastaan hävisi, eikä pelaaminen tuntunut miltään. Ilman alkoa kiksejä sen sijaan riitti, etenkin alkuun. Tällaista ei käy ruudulta pelatessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
1 510
Tämä aihe kirvoitti kynäilemään.

Jäänyt mieleen, että kun aikoinaan tuli naputeltua - tai siis kynäiltyä - CS1.6:sta ja myöhemmin battlefieldiä, niin useita kertoja huomasin semmoisen ilmiön, että baarista kun tuli pilkun jälkeen kotiin ja rupes vielä pelaamaan, niin vaikka oli melkoisen napakat naamat, niin peli kulki usein paremmin kuin selvinpäin. Tämä vähän hämmensi, koska onhan selvää että motoriikka ja refleksit kärsii.

Arvelen, että se johtui siitä, että humalassa pelitapa tai pelityyli oli sopivasti röyhkeämpi. Tuli tehtyä hieman rohkeampia ja ehkä vastustajalle yllättäviä aloitteita, ja tästä syystä sitten pärjäsi paremmin, vaikka tarkkuus oli varmastikin huonompi. Ja pelaajana muutoin olin semmoista keskivertosakkia näissä ammuskelupeleissä.

Nykyään samaa mitä muillakin, että useamman jälkeen pelit menee kiinni.

Ja sit vielä semmoinen tuli mieleen, että ED: Pamperousia pelatessa virtuaalipotta päässä, jostain syystä se virtuaali-immersio kärsi rajusti jo parin oluen jälkeen. Eli pelin VR-viehätys (mikä on muuten aivan huikea) suorastaan hävisi, eikä pelaaminen tuntunut miltään. Ilman alkoa kiksejä sen sijaan riitti, etenkin alkuun. Tällaista ei käy ruudulta pelatessa.
No tämä. Kynäriä pelatessa huomannut että noin 12 olutta ja peli paranee, sen enemmän suorituskyky huononee.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 194
Konsolit rallipeleillä on kai tehty pelkästään sitä varten kun jollain porukalla istutaan juomassa mietoja jossain aikuisten opiskelija-asuntolassa.

Parhaat ajat erikoiskokeilla tuli yleensä siinä neljännen annoksen kohdilla.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
615
Edelleen lanitetaan suunnilleen samalla porukalla (kuin ysärilläkin milloin aloitettiin) parin-kolmen kuukauden välein ja aina siihen kuuluu reipas kaljanjuonti.

Rally Trophy, Death Rally, Bomberman, Wreckfest, Flatoutit, Warhammer: Vermintide & Darktide, Division2... jne.

Tarpeeksi hönössä alkaa olla tietysti vaikeampaa mutta sopivassa nousussa saattaa tempoa autopeleissä jopa rataennätyksiä.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
1 510
Edelleen lanitetaan suunnilleen samalla porukalla (kuin ysärilläkin milloin aloitettiin) parin-kolmen kuukauden välein ja aina siihen kuuluu reipas kaljanjuonti.

Rally Trophy, Death Rally, Bomberman, Wreckfest, Flatoutit, Warhammer: Vermintide & Darktide, Division2... jne.

Tarpeeksi hönössä alkaa olla tietysti vaikeampaa mutta sopivassa nousussa saattaa tempoa autopeleissä jopa rataennätyksiä.
Muistan kun joskus silloin pelattiin kavereiden kanssa Project Gotham Racingia ja juotiin viskiä, hinkattiin kokoajan samaa rataa. Päästiin tilastoissa top 20 luokkaan mikä on minusta aika kova saavutus.
Ja joo luettelamis pelit kyllä soittaa nostalgiakelloja, tohon vois lisätä Molez, Liero ja vaikka Triplane Turmoil
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 078
Paras peli pikkuhutikassa kimpassa oli kyllä Destruction Derby RAW. Sai ihan luvalla kolhia autoja niin paljon kun pysty :D
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 615
Turtles IV: Turtles in time pelattu monesti etkoilla. Mikäs sen parempaa kun muutama olut frendin kera ja vanha kunnon turtles Super Nintendolla. Tuon läpäisee muistaakseni n 3-4 tuntiin.

Mario Kart 8 ja CTR myös aina aloitteluissa mukana. Nuo radat osaa ulkoa ja kännissäkin tuntuu sujuvan. Hyvää viihdettä.

Noin niinkuin kunnon tuiskeessa ei pelaamisesta tule mitään. On sitä joskus tarinavetoisessa pelissäkin tultu edettyä ja seuraavana päivänä ei mitään muistikuvaa miten tässä oltiin.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
1 510
Joo joskus pännii aika pahasti jos on jotain roolipeliä mennyt pelaamaan päissään, ja seuraavana päivänä aivan H Moilanen että mitä ihmettä en tajua mitä juonessa on tapahtunut
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 030
Ei oo yks eikä sata tuntia, kun cs:sää tuli pelattua kännissä. Sosiaalinen aspekti siinä 5man stackilla. Yksinpelejä aika harvoin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 308
Viestejä
4 229 514
Jäsenet
71 212
Uusin jäsen
booleee

Hinta.fi

Ylös Bottom