Olen 13 vuotta sitten päätoimiseksi yrittäjäksi ryhtynyt ja tilastojen mukaan olen suurituloinen. Teen töitä suurille ja tunnetuille suomalaisille kansainvälisille yrityksille ja olen pidetty tekijä. Huomaan sen jatkuvista kehuista ja siitä, että olen syrjäyttänyt muut firmat/freelancerit, jotka heille ennen työskentelivät. Saan jatkuvasti kutsuja firmojen virkistystapahtumiin ja kestityksiin.
Kuitenkin olen koko ajan stressitilassa ja pelkään, että koko paletti jossain vaiheessa leviää käsiin ja ”huijaukseni” huomataan ja työni loppuu. Todellisuudessa saan koko ajan enemmän ja rahakkaampia keikkoja. Minulla on paljon vanhoja asiakkaita, jotka luottavat minuun ja uudet asiakkaatkin tuntuvat jäävän vakiasiakkaiksi.
Onko muita kohtalotovereita?
Kuitenkin olen koko ajan stressitilassa ja pelkään, että koko paletti jossain vaiheessa leviää käsiin ja ”huijaukseni” huomataan ja työni loppuu. Todellisuudessa saan koko ajan enemmän ja rahakkaampia keikkoja. Minulla on paljon vanhoja asiakkaita, jotka luottavat minuun ja uudet asiakkaatkin tuntuvat jäävän vakiasiakkaiksi.
Onko muita kohtalotovereita?
Huijarisyndroomaa poteva pelkää paljastuvansa – näistä merkeistä tunnistat hänet
Palautteen vastaanottaminen on vaikeaa, jos potee huijarisyndroomaa.
www.iltalehti.fi
1. Hän on taitava ja velvollisuudentuntuinen henkilö, jonka usko omiin kykyihin ei vastaa totuutta.
2. Henkilö itse uskoo, että hänen saavutuksensa ovat vain erehdyksiä tai onnenkauppaa, eivät hänen omaa taitavuuttaan.
3. Huijarisyndroomaa poteva voi vaikuttaa usein muiden silmissä itsevarmalta ja pärjäävältä, vaikka tämä odottaa kauhuissaan hetkeä, jolloin muut huomaavat hänen bluffinsa.