Huhu: Samsung valmistelee Galaxy Z Fold FE- ja Flip FE -malleja

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 599
Samsungin huhutaan valmistelevan paitsi kahta erillistä Galaxy Z Fold -mallia seuraavaan sukupolveen, myös laajentavan FE-mallit Galaxy Z -perheen taittuviin puhelimiin. Toisaalta yhtenä mahdollisuutena GSMArena heittää ilmoille myös sen vaihtoehdon, että perus- ja Ultra-mallien sijasta kaksi tulevaa Foldia ovatkin Fold6 ja Fold6 FE.
Niin tai näin, Galaxy Z Flip FE:n mitoiksi aukinaisena kerrotaan 165 x 71,9 x 6,9 mm ja sen sydämenä sykkii aina Snapdragon 7s Gen 2, mikäli vuoto pitää kutinsa.
Galaxy Z Fold FE:n mitoiksi kiinni taitettuna raportoidaan puolestaan 155,1 x 67,1 x 14,2 mm ja sen sisällä sykkii markkinasta riippuen joko jokin Snapdragon 7 -sarjalainen, mahdollisesti sama 7s Gen 2 kuin Flipissä, tai perutuksi aiemmin raportoitu Exynos 2300, joskin heikohkosti sensuroidun kuvan perusteella kyse voisi yhtä hyvin olla Exynos 2200:sta.

Lähde: Rumor: Samsung Galaxy Z Fold FE and Z Flip FE both coming, chipsets revealed
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
953


Ja massiivinen 4400mah akku ja salamannopea 25w lataus. Luultavasti myös valtava kraatteri päänäytön ryppynä edelleen. Harmi että tuollaiset asiat eivät ole korjattavissa fysiikan lakien vuoksi ilmeisesti vaikka monta generaatiota on päivityksiä tullut. Paitsi kiinassa toki onnistuu. Hullua miten samsung suoltaa vain kallista paskaa pihalle vuodesta toiseen.
 
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
985
Niin, aika mopoja nuo Exynosit ovat kilpailijoihin verrattuna, mutta silti peruskäyttöön aivan riittäviä. Jos saadaan laadukas ja kohtuu hintainen taittuvanäyttöinen puhelin, niin olisin kiinnostunut. Itse olen aina tykännyt Samsungin käyttöliittymästä ja se vaan toimii ja vähemmän tarvii säätää ja taistella kuin monen muun Androidin kanssa.
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
81
Niin, aika mopoja nuo Exynosit ovat kilpailijoihin verrattuna, mutta silti peruskäyttöön aivan riittäviä. Jos saadaan laadukas ja kohtuu hintainen taittuvanäyttöinen puhelin, niin olisin kiinnostunut. Itse olen aina tykännyt Samsungin käyttöliittymästä ja se vaan toimii ja vähemmän tarvii säätää ja taistella kuin monen muun Androidin kanssa.
Toivotaan, että tulisi samalainen alennuskamppis kuin oli viime syksynä Gigantilla. Flip 5 jäi hintaa n.550€ ja kaupan päällisiksi vielä toinen sampan luuri. Voi olla toiveajattelua...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
953
Toivotaan, että tulisi samalainen alennuskamppis kuin oli viime syksynä Gigantilla. Flip 5 jäi hintaa n.550€ ja kaupan päällisiksi vielä toinen sampan luuri. Voi olla toiveajattelua...
Samsung julkaisee myös sen sormuksensa samoihin aikoihin että pääsee olympialaisiin markkinoimaan. Itse elättelen toiveita että olisi se joku 700e alennuskamppis+sormus kaupanpäälle. Fold 5 ja 4 kanssa on tuollaiset ollut, toki jos jos tämä fold6 nyt on raudan puolesta paskaa niinkuin nyt pahasti näyttää niin sitä ei mikään tarjous pelasta.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Fast Edition? Founders Edition? Fourth Edition? Final Edition?
t. iphone käyttäjä jolle riitti yksi second/super/special edition... :p

Eli onko toi nyt normaaliin ei-edition malliin verrattuna parempi vai mopompi? :)
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 421
Fast Edition? Founders Edition? Fourth Edition? Final Edition?
t. iphone käyttäjä jolle riitti yksi second/super/special edition... :p

Eli onko toi nyt normaaliin ei-edition malliin verrattuna parempi vai mopompi? :)
Fan Edition, ja karsitumpi versio.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 884
Viestejä
4 212 337
Jäsenet
70 971
Uusin jäsen
Hms-

Hinta.fi

Ylös Bottom