Huhu: AMD valmistelee 16-ytimistä Zen 2 Ryzeniä

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 448
Tuttu luottovuotaja Tum Apisak on julkaissut Twitterissä väitettyjä tietoja AMD:n tulevasta Zen 2 -pohjaisesta lippulaiva-Ryzenistä. Apisakin mukaan Engineering Sample -prosessorissa on käytössä 16-ydintä, 3,3 GHz:n peruskellotaajuus ja 4,2 GHz:n Boost-kellotaajuus ja sen parina oli X570-piirisarjaan perustuva emolevy.

Apisak vihjasi myös thaiksi julkaisevansa mahdollisesti kuvankaappauksia väitteidensä tueksi lähitulevaisuudessa.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 153
Toivottavasti huhu pitää paikkansa. :hungry: Kellotaajuuksista ei voi vielä sanoa mitään, kun kyseessä on Engineering sample.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 230
On kyllä jännä raja tuo 4Ghz, sen ympärillä pyöritty kohta 10v.
Mutta toisaalta ainakin AMD:lla on parannettavaa IPC-tasolla Inteliin nähden.

Toki 16 ytimellä ei ihan kirkkainta vetoa voi odottaakaan.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Google trnslate sanoi:
Näyttökuvat voidaan ladata myöhemmin.
Eli screenshottiakin pitäis tulla? :hungry: e. Olikin mainittu ite jutussa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 564
Ei taida olla nopeampi kuin 7980xe mutta melkein ja edullisemmalla hinnalla.
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
On kyllä jännä raja tuo 4Ghz, sen ympärillä pyöritty kohta 10v.
Mutta toisaalta ainakin AMD:lla on parannettavaa IPC-tasolla Inteliin nähden.

Toki 16 ytimellä ei ihan kirkkainta vetoa voi odottaakaan.
Saisi tulla lisää yhden ytimen vääntöä aika reippaasti. Itsekin aloin tuossa pelaamaan uudelleen yhtä vanhaa MMO:ta (WW2OL) ja se pyörii isoissa taisteluissa alle 30fps 2500K@4.3GHz ja käyttää vain yhtä ydintä. :darra:

Total War: ATTILA on toinen, joka raiskaa prossun täysin ja ei skaalaudu ytimien lukumäärän noustessa, ois mukavaa pelata sitäkin joskus niin ettei alle 30fps mentäisi. FSX sama homma, ei jaksa pyöriä yli 30fps kaikissa tilanteissa. Crysis 1 taisi olla myös sellainen ettei 60fps ole saavutettavissa nykyprossuilla.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
162
Saisi tulla lisää yhden ytimen vääntöä aika reippaasti. Itsekin aloin tuossa pelaamaan uudelleen yhtä vanhaa MMO:ta (WW2OL) ja se pyörii isoissa taisteluissa alle 30fps 2500K@4.3GHz ja käyttää vain yhtä ydintä. :darra:

Total War: ATTILA on toinen, joka raiskaa prossun täysin ja ei skaalaudu ytimien lukumäärän noustessa, ois mukavaa pelata sitäkin joskus niin ettei alle 30fps mentäisi. FSX sama homma, ei jaksa pyöriä yli 30fps kaikissa tilanteissa. Crysis 1 taisi olla myös sellainen ettei 60fps ole saavutettavissa nykyprossuilla.
2500K:ssa pitäis ruuti riittää minkä tahansa pelin pyörittämiseen! :tup: Kuinka tuhnu näyttis sulla on? Vai onko rammia vaan pari gigaa?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
362
2500K:ssa pitäis ruuti riittää minkä tahansa pelin pyörittämiseen! :tup: Kuinka tuhnu näyttis sulla on? Vai onko rammia vaan pari gigaa?
Aiheeseen liittymättä, mutta Core i7 6700K @4,7GHz vetää +95% CPU kulutuksella 64 pelaajan Bf5 matseissa. Fps on jotain 70-100 ja Fury Nano käy jollain 60% käytöllä. Toki asetuksiakin on laskettu, mut sanoisin, että lisäytimille olisi käyttöä.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
2500K:ssa pitäis ruuti riittää minkä tahansa pelin pyörittämiseen! :tup: Kuinka tuhnu näyttis sulla on? Vai onko rammia vaan pari gigaa?
Ei kyllä uusin Tomb Raider ihan kovin hyvin pyörikkään. HT pitäisi ainakin olla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
349
Ei kyllä uusin Tomb Raider ihan kovin hyvin pyörikkään. HT pitäisi ainakin olla.
Hmm, nuo vanhemmat prossut kärsii uusimmissa peleissä imho myös muistin nopeuden takia. 2000, 3000 ja 4000 Intelin sarjat pyörii DDR3:lla ja vaikka isoa eroa omaan 3770K @ 4,5GHz -> 2700X ei nopeasti esim. jossain CPU-Z single core tai cinnebench single core testissä näkynyt, niin yksinään CSGO:ssa tuli keskimäärin 100 fps lisää mapeissa, kun muistinopeus nousi 2133 CL9 -> 3466 CL14.

Sama tuossa 6000-sarjassa: Pitäisi pairata prossu kalliiden muistien kanssa että ne puuttuvat säikeet/ytimet eivät yski sitä suorituskykyä, eli jos porukalla on halpaa muistia sen 6600/6700K kanssa, niin ei sillä ylikellotetulla kellotaajuudella ole kauheasti merkitystä ja häiviävät nykyisissä peleissä myös eka generaation ryzeneille (siis joissa on kellotettu b-die). Quake championsissa 6600K:lla 1080 TI:n kanssa niin 2400 -> 3000MHz muistin kellotus nosti minimi fps:ää varmaan jollain 40:llä (50-60 fps dipeistä sinne yli 100:n puolelle).

Mutta toivotaan että yhden ytimen nopeuteen tulisi myös jotain piristettä, kyllähän se kelpaisi. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Toivottavasti tulee laatua, vähän jo houkuttelee 1700x:n vaihto parempaan. Sinäänsä ei haittaisi jos ytimet tuplaantuisi
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 564
Hmm, nuo vanhemmat prossut kärsii uusimmissa peleissä imho myös muistin nopeuden takia. 2000, 3000 ja 4000 Intelin sarjat pyörii DDR3:lla ja vaikka isoa eroa omaan 3770K @ 4,5GHz -> 2700X ei nopeasti esim. jossain CPU-Z single core tai cinnebench single core testissä näkynyt, niin yksinään CSGO:ssa tuli keskimäärin 100 fps lisää mapeissa, kun muistinopeus nousi 2133 CL9 -> 3466 CL14.
Aiheeseen liittyvää:

Ainakin cinebenchissä DDR3 1866 cl10 on yhtä nopea kuin DDR4 3200 cl16.
nimetön.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
349
Aiheeseen liittyvää:

Ainakin cinebenchissä DDR3 1866 cl10 on yhtä nopea kuin DDR4 3200 cl16.
Juu, ei se muisti yleensä auta noissa synteettisissä testeissä. Peleissä kuitenkin tavara ei mahdu samalla tavalla siihen cacheen ja muistilla on nähty jo 6000-sarjan aikana suuria hyppyjä varsinkin Arma3:ssa, eikä kehitys peleissä ole kuin muuttunut yhä enemmän tuohon suuntaan.

BF5 yksi hyvä nykyäivän esimerkki, siinä ihan 2700X:llä yksinään on jäätävä ero auto XMP vs. säädettyihin muisteihin, toisella saa ruudunpäivityksen hakkaamaan 200fps limiteriin (jos ei asetuksilla näytönohjain yski) kun toisella se jää selkeästi pullonkaulaksi kuten Sampsan testeissä. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 073
No tunnetusti Cinebench pyörii aikalailla pelkästään prosessorin cacheissa joten keskusmuistin nopeus ei ole kauhean ratkaiseva.

Intelillä myöskin tuntuu vaikuttavan vähemmän muistin nopeus johtuen siitä että AMD:lla tuo vaikuttaa myös infinity fabricin nopeuteen.
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
2500K:ssa pitäis ruuti riittää minkä tahansa pelin pyörittämiseen! :tup: Kuinka tuhnu näyttis sulla on? Vai onko rammia vaan pari gigaa?
Kannattaisiko olla vain hiljaa, kun et näköjään tiedä asiasta yhtään mitään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
On kyllä jännä raja tuo 4Ghz, sen ympärillä pyöritty kohta 10v.
Mutta toisaalta ainakin AMD:lla on parannettavaa IPC-tasolla Inteliin nähden.

Toki 16 ytimellä ei ihan kirkkainta vetoa voi odottaakaan.

OT: Joku IBM:n mainframe-prossu oli yli 5GHz jo melkein 10 vuotta sitten. Ei ole kuluttajapuolelle levinnyt. :smoke:
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
47
Oisko mahdollista tehdä multicore prosessorille ohjelmallinen raid, että 2coren 4GHz prossa näkyisi pelille yhtenä 8GHz prossana jne? Tai vaihtoehtoisesti 8 coren prossa näkyisi neljänä core duona jne.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 625
Oisko mahdollista tehdä multicore prosessorille ohjelmallinen raid, että 2coren 4GHz prossa näkyisi pelille yhtenä 8GHz prossana jne? Tai vaihtoehtoisesti 8 coren prossa näkyisi neljänä core duona jne.
Veikkaan, että ei. Jos se olisi mahdollista, se olisi jo tehty. Käskyt tarvitaan enemmän tai vähemmän oikeassa järjestyksessä, joten niiden järjestelyn kahden prosessorin välillä kuvittelisi olevan todella hankalaa ja tehotonta
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
525
Oisko mahdollista tehdä multicore prosessorille ohjelmallinen raid, että 2coren 4GHz prossa näkyisi pelille yhtenä 8GHz prossana jne? Tai vaihtoehtoisesti 8 coren prossa näkyisi neljänä core duona jne.
Ei ole mahdollista. Perus autoanalogialla: autojen määrä tallissasi ei kasvata niiden nopeutta. Kahdeksasta 100 km/h kulkevasta autosta ei voi tehdä yhtä 800 km/h kulkevaa autoa vastaavaa, kuten ei myöskään kahdeksasta 1 GHz ytimestä voi tehdä yhtä 8 GHz ydintä. Laskutoimitus X tai automatka Y vie ajan Z, riippumatta siitä kuinka monta ydintä tai autoa on käytettävissä.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
47
Jos nyt mennään tuolla auto-analogialla. Suorittimen tapauksessa ei ole pakko ajatella pelkästään yhden prosessorin kulkemaa matkaa, vaan että montako ihmistä tai tavaraa se saa kuljetettua tietyn välin. Nyt jos näitä autoja olisi useampi, niin homma saadaan tehtyä nopeammin. Merkitystä siis yhden auton kulkemalla matkalla ja nopeudella ei ole, koska niitä matkoja on kuin uber verkostossa ja kaikki pitää tehdä.
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
525
Jos nyt mennään tuolla auto-analogialla. Suorittimen tapauksessa ei ole pakko ajatella pelkästään yhden prosessorin kulkemaa matkaa, vaan että montako ihmistä tai tavaraa se saa kuljetettua tietyn välin. Nyt jos näitä autoja olisi useampi, niin homma saadaan tehtyä nopeammin. Merkitystä siis yhden auton kulkemalla matkalla ja nopeudella ei ole, koska niitä matkoja on kuin uber verkostossa ja kaikki pitää tehdä.
Niin, jos matkat tai laskutoimitukset ovat toisistaan riippumattomia, homma on rinnakkaistuvaa mallia ja tehokkuus skaalautuu suoraan käytettävien autojen/ytimien mukaan. Mutta jos tehtävänä on kuljettaa yksi henkilö seuraavaan paikkaan, josta saadaan ajo-ohjeet seuraavalle kuljetettavalle, sen määränpäästä seuraavalle, jne., ei autojen määrän kasvattaminen nopeuta tehtävää missään määrin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
On ongelmia, joita voidaan ratkaista rinnakkain, ja siihen auttaa prosessoriyksiköiden lisääminen. Sitten on ongelmia, joita ei voi ratkaista kuin askel kerrallaan, ja sellaisten ongelmien ratkaisuun ei auta muu kuin yksittäisen prosessoriyksikön tekeminen nopeammaksi.

Autoanalogialla: 10000 ihmistä pääsee kymmenellä autolla perille nopeammin kuin yhdellä. Yksi ihminen pääsee perille yhtä nopeasti riippumatta siitä, onko autoja yksi, kymmenen vai tuhat.


e: hidas
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 029
Oisko mahdollista tehdä multicore prosessorille ohjelmallinen raid, että 2coren 4GHz prossa näkyisi pelille yhtenä 8GHz prossana jne?
Ei.

Yhdeksän naista ei tee vauvaa kuukaudessa.

Konikielikoodissa olevat käskyt pitää suorittaa tietyssä järjestyksessä(josta toki saa hiukan luistaa kun käskyjen välillä ei ole mitään riippuvuuksia, mutta AINA käskyt muodostaa jonkun riippuvuusketjun, täysin riippumattomia käskyjä ei käytännössä ole ollenkaan), ja minkäänlaiset mahdollisuudet suorittaa alunperin peräkkäisiä käskyjä eri ytimillä ei ole mahdollisia koska kommunikaatioviive eri ytimien välillä on moninkertainen käskyjen suoritusaikaan nähden.

Yhden ytimen sisällä on monta laskentayksikköä, ja ne voivat yhtä aikaa suorittaa sellaisia käskyjä, joiden välillä ei ole riippuvuuksia. Tätä on PC-prosessoreissa tehty pentiumista lähtien, uusimmat prosessorit suorittavat parhaimmillaan n. 4-6 käskyä rinnakkain saman ytimen sisällä. Kovin paljoa suurempaan on vaikeaa millään päästä.

Montaa ydintä saadaan hyödynnettyä vain, kun meillä on monta täysin erillistä käskyvuota eli säiettä, joiden välillä ei ole riippuvuuksia kuin hyvin harvoin (käytännössä ~miljoonien käskyjen välein). Mutta nämä säikeet täytyy sitten erikseen luoda, joko siten että ohjelma erikseen luo ne, tai siten että käynnistetään monta yhtäaikaista ohjelmaa.

Tai vaihtoehtoisesti 8 coren prossa näkyisi neljänä core duona jne.
Ne "moniydinprosessorit" nimenomaan näkyvät käyttöjärjestelmälle monena prosessorina. Ja jos prossuydin tukee monisäikeistystä, jokainen ydin näkyy käyttikselle monena prosessorina.

8-ydin-ryzen näkyy näkyy softalle 16 erillisenä prosessorina.
 
Liittynyt
08.12.2017
Viestejä
1 404
Montaa ydintä saadaan hyödynnettyä vain, kun meillä on monta täysin erillistä käskyvuota eli säiettä, joiden välillä ei ole riippuvuuksia kuin hyvin harvoin (käytännössä ~miljoonien käskyjen välein). Mutta nämä säikeet täytyy sitten erikseen luoda, joko siten että ohjelma erikseen luo ne, tai siten että käynnistetään monta yhtäaikaista ohjelmaa.
Jossain määrin tätä rajaa pystyy laskemaan jos on reaaliaikaisempi kernel, jossa kontekstivaihto on kevyempi. Esim. Linuxissa säikeiden synkkaus nopeutuu jos ottaa käyttöön rt-patchit, mutta rt-kerneli toimii lähtökohtaisesti hiukan hitaammin ei-reaaliaikaisessa käytössä.

Toki 16 ytimellä ei ihan kirkkainta vetoa voi odottaakaan.
Intelilläkin nuo speksatut kellotaajuudet laskee kun enemmän ytimiä on käytössä, esim. tuo toiseksi alin taulukko.

Saisi tulla lisää yhden ytimen vääntöä aika reippaasti.
Kyllä tilanne taitaa olla niin, että jos ei uutta valmistustekniikkaa keksitä, niin ohjelmien pitää mukautua tilanteeseen. Intelin 9900k menee jo 5 GHz asti ja on aika kyseenalaista, että siitä päästään reippaasti enää ylöspäin.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
2500K:ssa pitäis ruuti riittää minkä tahansa pelin pyörittämiseen! :tup: Kuinka tuhnu näyttis sulla on? Vai onko rammia vaan pari gigaa?
2500k alkaa tuntuun tuhnulta jo nyky peleissä ja jos kyseessä pelejä joista henkilö kertoi että tukee vain 1 ydintä niin vaaditaan kovat kellot ja hieman uudempi prossu.
 
Liittynyt
15.11.2017
Viestejä
573
Aiheeseen liittymättä, mutta Core i7 6700K @4,7GHz vetää +95% CPU kulutuksella 64 pelaajan Bf5 matseissa. Fps on jotain 70-100 ja Fury Nano käy jollain 60% käytöllä. Toki asetuksiakin on laskettu, mut sanoisin, että lisäytimille olisi käyttöä.
Se on todella prossu raskas peli. 4790k ei jaksanu vega 64:n perässä, jatkuvasti näyttiksen käyttö tippu. 1440p ultra. 2700@4.1ghz alko pysymään näyttiksen käyttö 100% kieppeillä. Prossun käyttö enää 60-80%. Koita nostaa resolution scalea, se siirtää kuormaa näyttikselle enemmän. Nyt jos pelaat 1080med esim niin prossu kyykkää.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 124
TPU:ssa oli jo alkuviikolla juttua että 12-core mallissa olisi single core boosti 5GHz, tiedä sitten..
Jo kuukausia sitten lähti liikkeelle huhu 3000-sarjan spekseistä, ja siinä oli 12-ytiminen Ryzen 3700X, jolla oli 4.2 GHz perustaajuus ja 5 GHz turbo. Tuota samaa listaa levitetään edelleen. Totuus selviää lähikuukausina. :) Aika epäilyttävä tuo lista kyllä oli, koska se lähti liikkeelle niin varhaisessa vaiheessa, ja lisäksi samassa yhteydessä väitettiin, että prosessorit julkaistaisiin jo Q1:n aikana.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Jo kuukausia sitten lähti liikkeelle huhu 3000-sarjan spekseistä, ja siinä oli 12-ytiminen Ryzen 3700X, jolla oli 4.2 GHz perustaajuus ja 5 GHz turbo. Tuota samaa listaa levitetään edelleen. Totuus selviää lähikuukausina. :) Aika epäilyttävä tuo lista kyllä oli, koska se lähti liikkeelle niin varhaisessa vaiheessa, ja lisäksi samassa yhteydessä väitettiin, että prosessorit julkaistaisiin jo Q1:n aikana.
Jep, sitkeästi tuollaiset hatusta vedetyt jutut pysyvät pinnalla. Tällaiset asiat (mitä malleja millaisilla kellotaajuuksilla) päätetään vasta vähän ennen julkaisua kun tiedetään millaista tavaraa on tarjolla. Varsinkin kun voidaan valmistaa vain yhtä mallia.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 708
Jep, sitkeästi tuollaiset hatusta vedetyt jutut pysyvät pinnalla. Tällaiset asiat (mitä malleja millaisilla kellotaajuuksilla) päätetään vasta vähän ennen julkaisua kun tiedetään millaista tavaraa on tarjolla. Varsinkin kun voidaan valmistaa vain yhtä mallia.
Toisaalta AMD voi chiplettien kanssa binnata "juhlavuoden erikoismallin", joka kulkee kovaa. Prossu voisi olla 8086K tapainen rajoitettu erä parhaita yksilöitä.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Toisaalta AMD voi chiplettien kanssa binnata "juhlavuoden erikoismallin", joka kulkee kovaa. Prossu voisi olla 8086K tapainen rajoitettu erä parhaita yksilöitä.
Tietysti voi. Pointti siinä ettei massamalleista kannata tietääkään ennen kuin vähän ennen julkaisua.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
988
Niin se vain mieli muuttuu. Nyt 16 core huhut kelpaa, aikaisemmin ei. ;)
Jep. Itse myös huutelin jokunen aika sitten että tulee AMD:ltä 16/16 core prossu;) Eli ne lyö pöytään semmosen kunnon 32 core kuluttajaprossun ja Intel on hiljaa häpeissään nurkassa sen jälkeen...
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 995
Jep. Itse myös huutelin jokunen aika sitten että tulee AMD:ltä 16/16 core prossu;) Eli ne lyö pöytään semmosen kunnon 32 core kuluttajaprossun ja Intel on hiljaa häpeissään nurkassa sen jälkeen...
Sieltä tulee max 16core 32thread eikä mitään 32 corea, ei mahdu alustalle kuin kaksi corechiplettiä.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
1 503
Itse kun en enää jaksa päivitellä konetta tekkiläistahtiin niin kyllä se olis tuo 16-ytiminen malli. Sillä varmaan pärjäis moitteettomasti ainakin seuraavat viisi vuotta mitä nykyinen 4790k on palvellut. Odotukset on kyllä kovat, toivottavasti saavat tuotteen julkaistua luvatussa aikataulussa. Heinäkuulle kai menee?
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 142
Toivottavasti ovat korjanneet tuon 16-ytimisen ongelman, ettei pelatessa tarvitse poistaa käytöstä puolia ytimistä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 142
Mitä ongelmaa tarkoitat?
Muistinkin osittain väärin, se koski pääosin tuota 32 ytimistä Threadripperiä, jossa pelisuorituskyky on todella heikkoa, mutta normalisoituu kun käytössä on vain yksi CCX. 16 ytimisessä ongelma on myös olemassa, mutta ei niin vahvana. Voihan se olla että ei koske näitä, silloin vois jopa harkita tuollasta.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Ongelmat ei lie kuitenkaan aivan vertailukelpoisia, koska muistiohjaimet ovat näissä eri paikoissa verrattuna threadrippereihin, spoilerissa oma käsitykseni rakenteesta

upload_2019-5-12_23-19-56.png
Threadripperissä eniten viivettä tulee tilanteessa, jossa tarvittava tieto on toisen lastun välimuistissa, jolloin sen tulee kulkea IF-linkin kautta lastulta lastulle, jos en ole ihan väärin käsittänyt. Ehkä chipleteissäkin on vastaava, ehkä ei niin paha pienemmän etäisyyden vuoksi.
 

Sothis

★★★
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
611
Woop woop hype juna, ai että. Pitkästä aikaan tapahtuu jotain isoa cpu markkinoilla!
16:lla ytimellä ei tee mitään, ellei rendaa videoita jatkuvalla syötöllä tai tee jotain muuta raskasta ja hyvin säikeistyvää laskentaa. Kahdeksallakin corella tekee noita erittäin hyvin. Niille, jotka ovat jättäneet Threadripperit ostamatta umpisurkean pelisuorituskyvyn takia, tämä voi tietysti olla mielenkiintoinen julkaisu jos buustikellot saadaan kunnolla korkealle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Kummasti voi 16 oikeaa ydintä olla kiva ominaisuus uusien 8c16t konsolien tultua markkinoille. Mielenkiinnolla odotellaan saako amd jälleen maksatettua tuotteensa pelisuorituskyvyn noston muilla ihan vain voitolla rautaa myyden :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 339
Viestejä
4 157 817
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom