Huawein langattomat FreeBuds 3 -kuulokkeet Suomessa myyntiin marraskuussa

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 272
freebuds3.png


Huawein IFA-messuilla syyskuun alussa julkaisemat FreeBuds 3 -kuulokkeet tulevat Suomessa myyntiin marraskuussa. Kuulokkeet käyttävät uutta Kirin A1 -piiriä ja Bluetooth 5.1 -tekniikkaa ja molemmat kuulokkeet muodostavat yhteyden suoraan äänilähteeseen. Kuulokkeet toimivat yhdellä latauksella neljä tuntia ja latauskotelo mahdollistaa lataamisen viiteen kertaan. Latauskotelo tukee langatonta latausta. Kuulokkeissa on käytössä myös vastamelutekniikka.

Kuulokkeet tulevat saataville mustana ja valkoisena 179 euron suositushintaan.

HUAWEI FreeBuds 3, Kirin A1, Intelligent Noise Cancellation | HUAWEI Global
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Tuli hankittua tuossa kesällä 20€ tws kuulokkeet missä on bluetooth 5.0 ja joissa akku kestää duunipäivän ajan helposti, kun ruokiksella latailee eli tuo 4-5h menee myös helposti yhdellä latingilla. En kyllä ymmärrä, että mikä näissä huawein ja applen ym. virityksissä maksaa. Kaiken lisäksi tuollainen törkeän ruma tappi roikkuu korvasta :facepalm:.

Itse en mitään kovin surkealla äänenlaadulla varustettuja kuulokkeita edes huolisi käyttöön eli senkään puolesta en usko, että näissä hinta aivan kohtaa. Oikeasti 179€ :confused:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 946
Tuli hankittua tuossa kesällä 20€ tws kuulokkeet missä on bluetooth 5.0 ja joissa akku kestää duunipäivän ajan helposti, kun ruokiksella latailee eli tuo 4-5h menee myös helposti yhdellä latingilla. En kyllä ymmärrä, että mikä näissä huawein ja applen ym. virityksissä maksaa. Kaiken lisäksi tuollainen törkeän ruma tappi roikkuu korvasta :facepalm:.

Itse en mitään kovin surkealla äänenlaadulla varustettuja kuulokkeita edes huolisi käyttöön eli senkään puolesta en usko, että näissä hinta aivan kohtaa. Oikeasti 179€ :confused:
Mikä malli? Löytämäni 25€ mallit mainostaa vain 1-2h toistoaikaa akulla ja latautuvat microusb-liitännästä, josta olen jo loppunut kotikäytössä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
782
Xiaomi airdots:it on ainakin helkkarin hyvät hintaisekseen. 20€ aliexpressiltä posteineen ja tuli viikossa. Akkukin kestää telakan kanssa monta päivää.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Jatketaan nyt sitten tätä offtopicia.

Mikä malli? Löytämäni 25€ mallit mainostaa vain 1-2h toistoaikaa akulla ja latautuvat microusb-liitännästä, josta olen jo loppunut kotikäytössä.
qcy t1c ovat ne mihin itse päädyin. Saa näköjään jo noin 16€ hintaan ebayn kautta ja tosiaan mukana on telakka mihin napsahtavat nätisti latautumaan. Lähtee kyllä nyt tuohon hintaan varasetti matkaan :lol:

Hiukan kun googletti niin lähes 5* arvostelut jokaisessa kiinan kaupassa eli muutkin ovat ilmeisesti kokeneet hyviksi :tup:
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
56
Kyllä nämä taitaa mennä hankitnaan. Jostain syystä en tykkää yhtään korvan sisään menevistä ja airpodit ei vaikuta kauhean hyvältä ratkaisulta android käyttäjälle. Lisäksi kun onnistuin juuri ennen pakotteitten julkasemista ostamaan P30Pron niin varmaan toimviat hyvin yhteen.

Pitää raportoida tänne takaisin millaiset nuo ovat kun saan omani.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 272
En kyllä ymmärrä, että mikä näissä huawein ja applen ym. virityksissä maksaa.
Ei taida löytyä vastamelutekniikkaa noista 20 euron napeista? Omien kokemuksieni mukaan hyvällä ja toimivalla vastamelutekniikalla varustettuja nappikuulokkeita ei juuri ole tarjolla alle satkulla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 946
Ei taida löytyä vastamelutekniikkaa noista 20 euron napeista? Omien kokemuksieni mukaan hyvällä ja toimivalla vastamelutekniikalla varustettuja nappikuulokkeita ei juuri ole tarjolla alle satkulla.
Saako alle kahden sadankaan hyviä? Gh.de:stä kun filtteröin, niin ainoat poikkeuksetta hyviä arvosanoja saaneet ovat Sony WF-1000XM3, kaikissa muissa ainakin osa arvostelijoista löytää jotain moitittavaa. Nuo lähtevät jostain 225€:stä Ebay-sellereiltä...
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 272
Saako alle kahden sadankaan hyviä? Gh.de:stä kun filtteröin, niin ainoat poikkeuksetta hyviä arvosanoja saaneet ovat Sony WF-1000XM3, kaikissa muissa ainakin osa arvostelijoista löytää jotain moitittavaa. Nuo lähtevät jostain 225€:stä Ebay-sellereiltä...
Voi olla, heitin tuon 100 euroa nyt vähän varman päälle, kun en ollut 100 % varma asiasta missä nuo edullisimmat absoluuttisesti liikkuu. Ja yleensä vielä pakkaa olemaan niin, että noiden halvimpien vastamelukuulokkeiden vastamelutoiminto on käytännössä varsin onneton.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 690
Ei taida löytyä vastamelutekniikkaa noista 20 euron napeista? Omien kokemuksieni mukaan hyvällä ja toimivalla vastamelutekniikalla varustettuja nappikuulokkeita ei juuri ole tarjolla alle satkulla.
Huhuja on myös, että Applen seuraavissa versioissa olisi vastamelu. En vain täysin ymmärrä miten ne sen toteuttaa ja miten se näissä toimii, kun nämä ei ole tiiviit eli sitä painetta ei saada luotua sinne kuulokkeen sisäpuolelle kuten noissa sangallisissa over-ear mallisissa (tai tulppamallisissa).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 158
Jotenkin tosiaan tuntuu pöllöltä tehdä tuommoinen kuuloke, jossa ei juuri passiivista eristystä ole ja sitten paikata puutetta vastamelulla. itse hankin täysin langattomat bt5-kuulokkeet mallia Kiina. Silikonitipeillä hyvä tiivistys ja jo maltillisella äänenvoimakkuudella hukuttaa ainakin toimistomelun ihan täysin.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Jotenkin tosiaan tuntuu pöllöltä tehdä tuommoinen kuuloke, jossa ei juuri passiivista eristystä ole ja sitten paikata puutetta vastamelulla.
Itse mietin samaa. En koskaan ostaisi tuollaista "retro-mallista" (jotkut wanhat muistanevat ne kauheat ensimmäiset napit mitä oli joskus 80-90 luvulla tjsp.).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 690
Itse mietin samaa. En koskaan ostaisi tuollaista "retro-mallista" (jotkut wanhat muistanevat ne kauheat ensimmäiset napit mitä oli joskus 80-90 luvulla tjsp.).
Nämä on näitä mieltymys-juttuja. Itse en yhtään pidä tulppamallisista taas. Yritetty on, mutta ei vaan tule käytettyä kun on epämiellyttävät.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 513
Varmasti menee ostoon, kun View20 kaipaa kaverikseen jotain toimivaa ja langatonta. Nykyiset plantronicsin setit rupee olemaan aika väsyneitä vuosien käytön jälkeen lenkkeilessä, salilla ja whatnot. Jospa näistä saisi 2-3 vuoden ajaksi toimivat kokonaisuudet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 690
Huhuja on myös, että Applen seuraavissa versioissa olisi vastamelu. En vain täysin ymmärrä miten ne sen toteuttaa ja miten se näissä toimii, kun nämä ei ole tiiviit eli sitä painetta ei saada luotua sinne kuulokkeen sisäpuolelle kuten noissa sangallisissa over-ear mallisissa (tai tulppamallisissa).
Korjataa tätä mutuilua: uusimpien huhujen mukaan AirPod 3:t olisi tulppamalliset ja siten ymmärrän helpommin vastamelutoiminnon.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 558
Viestejä
4 166 277
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom