Huaweilta 10,3-tuumainen E-ink-näytöllä varustettu MatePad Paper -tabletti

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 205

Huawei on esitellyt MWC-messuilla uuden tulokkaan MatePad-tablettisarjaansa. Valmistajan MatePad Paper on 1873 x 1404 -resoluution E-ink-näytöllä varustettu 10,3-tuumainen tabletti, jonka mukana toimitetaan myös Huawei M Pencil -kynä. Tabletin sisällä sykkii Kirin 820E -järjestelmäpiiri, jonka parina on 4 Gt RAM-muistia ja 64 Gt tallennustilaa. Käyttöjärjestelmänä MatePad Paperissa toimii valmistajan oma HarmonyOS 2.

Huawei MatePad Paperin globaali suositushinta on 499 euroa, mutta laitteen saatavuudesta Suomessa ei ainakaan toistaiseksi ole tietoa.

Lähteet: Huawei, Android Police
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 296
Oon monesti miettinyt että pitäisi hankkia jonkinlainen e-ink tabletti e-kirjojen lukemista varten. Pitää laittaa tämä muistiin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Oon monesti miettinyt että pitäisi hankkia jonkinlainen e-ink tabletti e-kirjojen lukemista varten. Pitää laittaa tämä muistiin.
Kobo Libra 2 vaikuttaa aika pätevältä vehkeeltä arvostelujen mukaan. Oon tässä mietiskellyt sellasen ostamista äitienpäivälahjaksi.
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
186
Mikäli haluaa tuollaisen käyttöön muistiinpanoja varten kannattaa varmistaa, että muistiinpanoja on helppo selata ja että ne voi kätevästi siirtää tietokoneelle. Nämä on ollut suuria kompastuskiviä samantyyppisissä laitteissa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 720
Viestejä
4 201 951
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom