• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Huawei Watch GT4 Active 145€ @DNA

Tuote: Huawei watch gt4 active
Tarjoushinta: 145€
Normaalihinta: Alin hinta toim.kuluineen ~190€ Hintaopas
Kauppa: DNA
Voimassa: Kunnes loppuu?
Linkki:

Kommentti tarjouksesta: Koskee vain mustaa vaihtoehtoa: Koodilla GT4ACTIVE104 poskettomasta lähtöhinnasta (249€) -104€.

@Juha Kokkonen Testaillut perusmallia vuosi sitten marraskuussa >>>täällä<<< Tuohon rahaan kelpo vaihtoehto terveyden, unen, ja aktiivisuuden seurantaan. Edelleenkään ei akunkeston puolesta taida löytyä haastajia. Itselläni gt3 pro ollut ranteessa reilut pari vuotta, ja ei voi olla kuin tyytyväinen.

Viimeksi muokattu:
Mulla ois edellisellä vuosikymmenellä ostettu GT1 käytössä edelleen tykittää akku yli viikon mutta ulkoisesti sen verran kulahtanut että jokohan ois aika vaihtaa :) Mutta toi koko vähän mietityttää.

ei puhuta näytön lasista mitään. Itsellä käytössä käytettynä hankittu onko tää nyt watch 2 pro tms. jossa titaani runko ja safiirilasi, virheettömässä kunnossa pysynyt eikä tarvitse näytönsuojien kanssa pulata. Antaisin kellossa paljon arvoa materiaalille.

Toimiiko huawein kello iPhonessa?

Voiko puhua puheluita ja kaikkea? Vai pitääkö iPhonessa olla vaa AppleWatch?

Mulla ois edellisellä vuosikymmenellä ostettu GT1 käytössä edelleen tykittää akku yli viikon mutta ulkoisesti sen verran kulahtanut että jokohan ois aika vaihtaa :) Mutta toi koko vähän mietityttää.
Itsellä kans jeesuksen vanha eka GT ja edelleen porskuttaa hienosti. Akkukin kestää sen 1.5 viikkoa.
Hämmentävän hyviä halppiskelloja nämä.
Tilaukseen laitettu tämä👍

Pikaisella googlauksella molemmissa 22mm eli kyllä. Ja muutenkin toi koko yleisin, niin helppo löytää ranneke mikä ikinä miellyttää omaa silmää/rannetta 😅
Juu satuin olemaan dnakaupan lähellä ja matkaan lähti. Kotona noita GT2e rannekkeita läjä ja kohta se selviää.
Näytin vaan koria kassalla missä näkyi alekoodi. Samsung Watch 5 hairahdus päättyy nyt, ei tarvi kahen päivän välein ladata.

Juu satuin olemaan dnakaupan lähellä ja matkaan lähti. Kotona noita GT2e rannekkeita läjä ja kohta se selviää.
Näytin vaan koria kassalla missä näkyi alekoodi. Samsung Watch 5 hairahdus päättyy nyt, ei tarvi kahen päivän välein ladata.
Mulla on samsungin kello ja samsungin puhelin ja lataan yleensä aamulla ja illalla, josku lataan vaa illalla.

Omistanu kans ennen huawein kellon, sitä ei tarvinnu ladata, mutta eihän siinä näkyny edes puhelut tai ei voinu lukea whatsappia tai käyttää Sleep As Androidia tai philips hueta.

Voiko tässä huawein kellossa käyttää google play kaupasta ladattuja sovelluksia, kuten tällähetkellä olevassa Galaxy Watch4 Classic:ssa?

Toimiiko huawein kello iPhonessa?

Voiko puhua puheluita ja kaikkea? Vai pitääkö iPhonessa olla vaa AppleWatch?
Jos sieltä app storesta löytyy Huawei health, niin copilotin mukaan saa liitettyä omppuun.

Screenshot_2024-12-14-11-29-04-31_95dbc2b164ac5249587bf655507ac86b.jpg

Screenshot_2024-12-14-11-28-47-02_95dbc2b164ac5249587bf655507ac86b.jpg

Itse itselleni vastaten: GT2e:n rannekkeet sopii.

Mulla on samsungin kello ja samsungin puhelin ja lataan yleensä aamulla ja illalla, josku lataan vaa illalla.

Omistanu kans ennen huawein kellon, sitä ei tarvinnu ladata, mutta eihän siinä näkyny edes puhelut tai ei voinu lukea whatsappia tai käyttää Sleep As Androidia tai philips hueta.

Voiko tässä huawein kellossa käyttää google play kaupasta ladattuja sovelluksia, kuten tällähetkellä olevassa Galaxy Watch4 Classic:ssa?
Kyllä minulla näkyy puhelut ja viestit, en kaipaa edes vastausominaisuutta. Yhtään hyödyllistä sovellusta en myöskään löytänyt Samsungiin.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 589
Jäsenet
74 827
Uusin jäsen
RomuRauta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom