• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut HS Digi 3kk 23,85€

Liittynyt
05.11.2017
Viestejä
175
Tuote: HS Digi
Tarjoushinta: 23,85€ 3kk
Normaalihinta: 53,70 3kk
Kauppa: hs.fi
Voimassa: 19.5.2022 asti
Linkki: HS tilaus
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Aiemmin on ollut parempiakin tarjouksia, mutta tuskin tulee enää. Jos timantti-jutut nappaa niin tähän kannattaa tarttua.
 

Mandelbrot

Tukijäsen
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
79
Aivan, mutta nyt on menossa 3kk ilmainen tilaus joka päättyy 29.6. Täytyynee odottaa 19.5. asti jolloin tämän saa alkaamaan 18.6.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 224
Aivan, mutta nyt on menossa 3kk ilmainen tilaus joka päättyy 29.6. Täytyynee odottaa 19.5. asti jolloin tämän saa alkaamaan 18.6.
Minulla on myös varmaankin samainen 3 kk ilmaistilaus menossa. Tänne tuli Sanomalta ilman mitään toimenpiteitä minun puoleltani mailia, että ilmaisjakso tulee päättymisen jälkeen jatkumaan seuraavat kolme kuukautta 7,95 €/kk hinnalla eikä tämä vaadi toimenpiteitä minulta. Eli sama hinta kuin tässä tarjouksessa.

Olisikohan sinulle tullut myös sama maili, mutta jäänyt roskapostina huomaamatta? Tai voihan olla, että se oli joku kohdistettu kampanja.
 

Mandelbrot

Tukijäsen
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
79
Minulla on myös varmaankin samainen 3 kk ilmaistilaus menossa. Tänne tuli Sanomalta ilman mitään toimenpiteitä minun puoleltani mailia, että ilmaisjakso tulee päättymisen jälkeen jatkumaan seuraavat kolme kuukautta 7,95 €/kk hinnalla eikä tämä vaadi toimenpiteitä minulta. Eli sama hinta kuin tässä tarjouksessa.

Olisikohan sinulle tullut myös sama maili, mutta jäänyt roskapostina huomaamatta? Tai voihan olla, että se oli joku kohdistettu kampanja.
Kiitos vihjeestä, mutta en ole saanut tällaista tarjousta. On varmaankin joku kohdistettu tarjous.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 103
Viestejä
4 191 361
Jäsenet
70 864
Uusin jäsen
Joonas123

Hinta.fi

Ylös Bottom