HP Zbook Fury 17 g7 yhteensopiva laturi

Liittynyt
11.05.2019
Viestejä
9
Olen parhaillaan reissussa ja unohdin HP Zbook Fury 17 g7 -läppärin laturin kotiin.

Olen nyt etsinyt netin avustuksella yhteensopivaa laturia läppäriin, mut esim HP:n sivuilta en millään löydä tarkkoja speksejä mikä laturi sopii mihinkin koneeseen...

Osaako joku vahvistaa, että sopiiko tämä HP 150W Smart adapter AC (4.5 mm) tähän minun läppärimalliin?

Tuo kyseinen laturi löytyy esim täältä: HP 150 W Smart AC Adapter -virtalähde HP-kannettaviin 99,99

Kotona mulla on 200 W laturi, mutta ne on kalliimpia ja saatavuus huonompi. Eli jos vain tuo 150 W laturi sopii, ostaisin mielelläni sen.
 
Viimeksi muokattu:

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 933
Pitääkö löytyä juuri Verkkokaupasta vai onko tilaaminen mahdollisuutena?

Täältä kuitenkin voit vilaista mikä laturi tuohon sopii ja samalla näet osanumeron, jolla voi Googletella mahdollista kauppaa.


Saattaa olla, että tuo 150W toimii jos konetta ei hirveämmin kuormita kunhan liitin on oikea.

30€ kalliimmalla saisi sitten tehoja vastaavan laturin. Tietty varmista nyt ensin, että tämä tuohon käy.

 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
1 205
Jos haluat lukea mutu-vastauksen, joka ei perustu omakohtaiseen tietoon tai kokemukseen ZBookeista, niin kyseinen laturi toimii tuossa ZBookissa, mutta tehonsa puitteissa eli oletettavasti samalla lailla kuin USB-C-lataus myöhemmissä malleissa. USB-C-portin kautta voi ladata korkeintaan 100 watin teholla, jolloin laitteen suorituskyky ja akun latausnopeus heikkenevät, kun järjestelmän kuormitus ylittää käytettävissä olevan tehon. HP:n mukaan jotkin ZBook-mallit, joissa on erillinen näytönohjain, eivät lataa akkua, kun järjestelmän kuormitus ylittää käytettävissä olevan USB-C-virransyötön.

Mutu-päätelmä siis on, että ZBook toimii tuolla 150 W laturilla pienellä kuormalla normaalisti, mutta pudottaa suuremmalla kuormalla suorittimen ja erillisen näytönohjaimen nopeuksia sekä akun latausvirtaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 516
Viestejä
4 202 080
Jäsenet
70 918
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom