HP Victus Inaccessible Boot Device (Stop Code 0x7B) windows 11

Ei päästä windowsiin, joka valmiina nvme-levyllä. Yritin cmd katsoa ja näyttää diskpart tyhjää recoveryssä. Yritin windows asennusmediaa ei tunnista levyjä. Yritin sata portista laittaa levyn, ei tunnista. Mikä neuvoksi?

Nvme levy on täynnä tiedostoi aikasemmast koneesta. Sijainti Vantaa.

pc malli: Victus by HP 15L Gaming Desktop (TG02-0xxx)

IMG_20260607_022316.jpg

IMG_20260607_024703_HDR.jpg

Epäilen

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/bwjakbmyaxg?is=1k1EfDFDrndMEbYC

irst ajuri puuttui, muttei ole toimivaa konetta, millä siirtää.

Viimeksi muokattu:
Käy UEFISta ottamassa levyn salaus tai vastaava suojaus pois päältä. Hyvin tyypillinen ongelma valmistietokoneissa. Minulla oli vastaava ongelma Asuksen läppärin kanssa kun yritin asentaa windowsin uudelleen.

Käy UEFISta ottamassa levyn salaus tai vastaava suojaus pois päältä. Hyvin tyypillinen ongelma valmistietokoneissa. Minulla oli vastaava ongelma Asuksen läppärin kanssa kun yritin asentaa windowsin uudelleen.

Olen ottanu secureboot pois ja tpms pois. Onko muita tapoja? Ei voi valita legacy, vain uefi, mis toi irst on kuitenkin mukana. Vaikkei tue.

Kytke sieltä CSM eli Compatibility Support Module pois päältä niin pitäisi taas näkyä. Sitten saattaa kysyä jotain niin laita että käynnistä pelkkä uefi.

Löytyykö BIOSista Intel VMD? Ota se pois päältä, ja laita Secure Boot, TPM ym ym. takaisin päälle, kaikki asetukset mitä olet säätänyt.

Mistä koneesta levy on peräisin?

Onko aikaisempi kone tallessa? Kytke nvme takaisin siihen. Jos tiedostot avautuvat niin kopioit ne jollekin toiselle asemalla. Tiedot voivat olla salatussa muodossa ja se on ainoa tapa purkaa salaus. Hdd:lta on vielä helppo pelastaa tietoja, mutta ssd:lta on lähes mahdotonta nykyisillä ilmaisilla ohjelmilla.

Statistiikka

Viestiketjuista
310 579
Jäsenet
83 872
Uusin jäsen
elroms94

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom