HP kannettava ei käynnisty, windows 10

Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
6
HP kannettavan kun käynnistää, tulee vain sininen sivu jossa tekstiä mm DRIVER PNP WATCHDOG

olen päässyt esc nappia painamalla korjausvalikkoon, mutta mikään ei auta, aina palautuu takaisin siniseen sivuun. 20200402_221558.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 001
Kiva. Hieman lisää tietoa itse tietokoneesta olisi nasta juttu.

Tuliko ihan yhtäkkiä vai oletko tehnyt koneelle päivityksiä?
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
1 891
Voi olla mitä tahansa.
Haittaohjelma,tai virus.?
Vioittunut pc rekisteri.?
Viallinen kiintolevy.?
Ohjainvirhe.?
Ohjelmistopäivitys.?
Kuten edellinen kirjoittaja,anna hieman lisätietoja.
Toimiko kone normaalisti ennen tätä ongelmaa.
 
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
6
Voi olla mitä tahansa.
Haittaohjelma,tai virus.?
Vioittunut pc rekisteri.?
Viallinen kiintolevy.?
Ohjainvirhe.?
Ohjelmistopäivitys.?
Kuten edellinen kirjoittaja,anna hieman lisätietoja.
Toimiko kone normaalisti ennen tätä ongelmaa.
HP pavillion. Windows 8 joka vaihdettiin 10 kun oli ilmainen päivitys mahdollisuus. Poika laittoi jonkin steam version. Laitteisto-dg työkalun löysin, pidennetty versio kesti n 5 h ja kaikki oli pääsee. Poika poisti jonkin uudelleenkäynnistys kohdan c:// jne kohdan muttei auttanut. Tikulle sain ladattua windows 10, joka ei mene eteenpäi kun ei ole vahvistusnumerosarjaa. Siinä oli myös kuvake korjaa window muttei sekin ilmoitti muutaman sivun jälkeen, ettei kone salli jatkoja
 
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
6
Napsauta laajentaaksesi...
HP pavillion. Windows 8 joka vaihdettiin 10 kun oli ilmainen päivitys mahdollisuus. Poika laittoi roblox pelin netistä, ilm sen jälkeen käynnistysvaikeksia. Päästiin windowsiin, laitoin järjestelmän palauttamisen, jonka jälkeen windowsiin ei enää pääse. Ei vikasietotilaankaan. Akku on poistettu. Sammutusnappia painettu 5 kertaa, ei apua. Laitteisto-dg työkalun löysin, pidennetty versio kesti n 5 h ja kaikki oli passed . Poika poisti jonkin automaattisen uudelleenkäynnistys kohdan c:// jne maailmassa muttei auttanut. Tikulle sain ladattua windows 10, joka ei mene eteenpäi kun ei ole vahvistusnumerosarjaa. Siinä oli myös kuvake korjaa window muttei sekin ilmoitti muutaman sivun jälkeen, ettei kone salli jatkoja
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 931
HP pavillion. Windows 8 joka vaihdettiin 10 kun oli ilmainen päivitys mahdollisuus. Poika laittoi roblox pelin netistä, ilm sen jälkeen käynnistysvaikeksia. Päästiin windowsiin, laitoin järjestelmän palauttamisen, jonka jälkeen windowsiin ei enää pääse. Ei vikasietotilaankaan. Akku on poistettu. Sammutusnappia painettu 5 kertaa, ei apua. Laitteisto-dg työkalun löysin, pidennetty versio kesti n 5 h ja kaikki oli passed . Poika poisti jonkin automaattisen uudelleenkäynnistys kohdan c:// jne maailmassa muttei auttanut. Tikulle sain ladattua windows 10, joka ei mene eteenpäi kun ei ole vahvistusnumerosarjaa. Siinä oli myös kuvake korjaa window muttei sekin ilmoitti muutaman sivun jälkeen, ettei kone salli jatkoja
Tarkotatko tolla vahvistusnumerosarjalla sitä Windows 10:n aktivointiavainta?

Siihen pitäs käydä se Windows 8:n aktivointiavain.
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
1 186
Tarkotatko tolla vahvistusnumerosarjalla sitä Windows 10:n aktivointiavainta?

Siihen pitäs käydä se Windows 8:n aktivointiavain.
Ja jos Windows 10 oli aikaisemmin aktivoitu kyseiselle koneelle, aktivoituu se automaattisesti uudelleen. Asentaessa vain valitaan vaihtoehto "Minulla ei ole tuoteavainta".
 

Rockbear

Make ATK Great Again
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
282
Voi ei varmasti harmittaa kovasti, voin kuvitella kun olen kokenut itse tilanteen. Koita palautuspisteen kautta.
Tai sitten puhelin tilttaa, josta et saa akkua irti. HP pitäisi olla kyllä samaa vahvaa sarjaa, kun Scania, F-secure. Joskus näinkin voi valitettavasti käydä, vähän sama juttu, kun joku ajaa kovassa vauhdissa rekan alle. -Mitä sille voit, et mitään.
 
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
6
koneessa jo ostaessa valmiina windows, joten ei ole aktivointiavainta. "Minulla ei ole tuoteavainta"kohtaa käytin, mutta sekin stoppasi muutaman sivun jälkeen
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 931
koneessa jo ostaessa valmiina windows, joten ei ole aktivointiavainta. "Minulla ei ole tuoteavainta"kohtaa käytin, mutta sekin stoppasi muutaman sivun jälkeen
Mitä se stopatessa valittaa? Auttais kun kirjotat hieman tarkemmin kun se asennus voi stopata monen asian takia.

Nopealla googletuksella toi alkuperäinen Driver PnP watchdog error on laite/rauta tai ajuri virheestä johtuva.
Ja kun et pääse windowsiin asti niin windows ei tunnista laitetta joka ton virheen aiheuttaa.
Onko varma ettei biosista ole säädetty jotain päin helvettiä? Biosin asetukset alkuperäselle vois olla ihan testauksen arvonen.
Muutamalla oli myös auttanut kun biosista oli muuttanut sata-ohjaimen AHCI:sta IDE:en.

Tossa ketju jossa tosta Driver PnP watchdog errorista kärsiviä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 520
Viestejä
4 165 050
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom