Hp Envy x360 ryzen 4000 sarjan prossuilla

Liittynyt
19.12.2019
Viestejä
55
Kenelläkään kokemuksia kyseisestä läppäristä: HP Envy x360 ay0802 2-in-1 kannettava - Kannettavat tietokoneet

Läppärihän on hyvin samanlainen, jos verrataan Lenovo yoga slim 7:n. Suurimpia eroja mitä näissä on, ovat näytön kirkkaus, portit, hinta, wifi ja 2 in 1. Lenovossa 300 nit, ja Hp:ssa. 400 nit. Lenovossa HDMI ja 2 x usb-c, kun taas HP:ssa vain 1x ucb- c. Hp on noin 100€ kalliimpi. Hp on myös 2 in 1. Hp:ssa ei ole myöskään wifi 6:sta

Itseä kuitenkin kiinnostaa vähän enemmän tuo Hp, vaikka siitä merkistä voi olla montaa mieltä. Se kuitenkin tarjoaa mielestäni vähän enemmän laatua, kuin lenovon kuluttaja kannettavat. Niissä on ollut mielestäni vähän kaikenlaisia ongelmia ja hajoamisia. Tämän takia kysyisin teidän mielipidettä asiaan.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
3
Lauantaina ostin itselleni tuon 4700U version sen jälkeen kun netistä olin läjän arvosteluita katsonut. Eipä sitä hirveästi ole ehtinyt käyttää, niin ei ole vielä saanut kunnon tuntumaa.
Itse olen tuosta 2 in 1 ominaisuudesta ja kosketusnäytöstä tykännyt, kun sellaista ei ole aiemmin itselläni ollut kannettavassa. Huonointa on vähän näppäimistön järjestys, kun se on laitettu mahtumaan niin pieneen tilaan, mutta siihen varmasti tottuu kun käyttää enemmän.

Tuossa kannettavan suosittelu ketjussa on myös henkilö Nimimerkitön joka on omistaa kannettavan ja on jättänyt kommenttia Mikä kannettava minulle -lirpake
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 281
Lauantaina ostin itselleni tuon 4700U version sen jälkeen kun netistä olin läjän arvosteluita katsonut. Eipä sitä hirveästi ole ehtinyt käyttää, niin ei ole vielä saanut kunnon tuntumaa.
Itse olen tuosta 2 in 1 ominaisuudesta ja kosketusnäytöstä tykännyt, kun sellaista ei ole aiemmin itselläni ollut kannettavassa. Huonointa on vähän näppäimistön järjestys, kun se on laitettu mahtumaan niin pieneen tilaan, mutta siihen varmasti tottuu kun käyttää enemmän.

Tuossa kannettavan suosittelu ketjussa on myös henkilö Nimimerkitön joka on omistaa kannettavan ja on jättänyt kommenttia Mikä kannettava minulle -lirpake
Toimiiko tuon koneen kanssa USB-C - HDMI adapteri? Tätä konetta olen harkinnut ja tärkein ominaisuus läppäriltä olisi se että saa liitettyä telkkariin...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 525
Viestejä
4 165 366
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom