HP Envy 4520 printteri

Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Reilun vuoden vanha HP mustesuihku-printteri (Envy 4520). Printteri pukkaa ulos vain valkoisia sivuja kun yritän tulostaa jotain. Olen kokeillut ajaa puhdistusohjelmaa ja palauttanut tehdas-asetukset..ei apua. Musteen vähyydestä ei valita. Mitäkähän kannattaisi tehdä? Muutama viikko sitten tulosti huonosti, sillon ajoin puhdistus ohjelman ja käytin mustekasetin irti niin sain pari tarvitsemaani sivua tulostettua.

Printteriä käyttelen vähänlaisesti mutta kuitenkin sen verran että olen jo kerran vaihtanut mustan mustekasetin, onkohan mahdollista että tuo uusi mustepatruuna olisi jotenkin kuivanut tai jotain? Uutta kasettia mulla ei ole kotona eli ehkä helpoimmalla pääsee jos käy ostamassa uuden sellaisen mutta tosiaan printteri itse näyttää että mustetta pitäisi olla. En haluaisi näin halpaan printteriin ostaa 20€ mustekasettia jos vika ei olekaan siinä.

"Hauska" kun edellisen vastaavan printterin vein takuupalautuksena pois ja sain samanlaisen tilalle..pitääköhän nyt tehdä samalla tavalla. On sen verran halpa kampe että en jaksaisi itse askarrella hirveästi tuon kanssa. Joku printteri on kotona oltava ja sitten kun ostaa näitä halpoja niin ne ei toimi :grumpy:



Edit: eka viesti tälle osiolle ja otsikko jäi vähän torsoksi..sori siitä. Piti lisätä loppuun että "ei tulosta" mutta otsikkoa en vissiin itse pääse muokkaamaan
 
Liittynyt
25.05.2018
Viestejä
180
Printteriä käyttelen vähänlaisesti mutta kuitenkin sen verran että olen jo kerran vaihtanut mustan mustekasetin, onkohan mahdollista että tuo uusi mustepatruuna olisi jotenkin kuivanut tai jotain?
Ainakin sellaisen jutun olen kuullut että pitäisi vähintään testisivu tulostella per viikko pari, että muste säilyy juoksevana. Jos harvakseltaan tulostelee ja ei tarvitse värejä, niin laseri voisi olla parempi vaihtoehto.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Ainakin sellaisen jutun olen kuullut että pitäisi vähintään testisivu tulostella per viikko pari, että muste säilyy juoksevana. Jos harvakseltaan tulostelee ja ei tarvitse värejä, niin laseri voisi olla parempi vaihtoehto.
Joo,näin varmaan teen seuraavan printterin kohdalla.. Pitkän aikaa olin ilman printteriä (ne harvat paperit mitä tulostelin niin duunissa) mutta nyt on hommat sen verran muuttuneet että 4-8arkkia tulee tulostettua yleensä kerran kuussa. Jos tää printteri menee takuuseen tai sitten vaan ku muuten päivitän niin mielelläni päivittäisin jonkun (kalliimman) laserin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 351
Viestejä
4 215 342
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom