HP Color LasetJet Pro MFP M281fdn tarvikeongelma

Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
1
HP Color LaserJet Pro MFP tarvikeongelma

Tulostimen näyttöön ilmestyy käynnistyksen yhteydessä logon jälkeen ilmoitus: tarvikeongelma
Tulostimeen on vaihdettu uudet tarvikekasetit, mutta virheilmoitus näkyy edelleen
  • Olen palauttanut laitteen tehdasasetukset ja poistanut punaiset teipit uusista kaseteista.
  • Olen ollut yhteydessä myös laitevalmistajaan, mutta ongelmaan ei ollut tarjolla ratkaisua, koska käytössä on tarvikekasetit.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
509
Katso tulostimen asetusvalikoista löytyykö sieltä jotain asetusta joka liittyisi värikasettien aitoustarkistukseen. Jos löytyy, laita se pois päältä.

Katso myös tuliko tarvikekasettien mukana jokin ohje joka kertoo miten tuon ilmoituksen saa pois.

HP ei tietenkään voi taata jonkun toisen tekemistä tarvikekaseteista yhtään mitään, ja jos tarvikekasetin vika aiheuttaa tulostimeen vaurion, korvausta voi kysellä ainoastaan tarvikekasetin valmistajalta. Mutta amerikkalaisten lakimiesten ansiosta tämä pitää vähintäänkin tehdä etukäteen kristallinkirkkaasti selväksi käyttäjälle. Siksi tuollaisia ilmoituksia tehdään.

(Toki siinä samalla on ajatus että jos HP:n alkuperäiskasetilla selviää ilman noita virheilmoitus-nalkutuksia, mukavuudenhaluinen käyttäjä saattaa ostaa mieluummin kalliimman alkuperäiskasetin. Mustesuihkutulostimet ovat nykyisin jo selvästi niin halpoja että itse tulostin myydään tappiolla ja katteet kerätään mustekaseteista, ja kehitys on kai menossa samaan suuntaan lasertulostimissakin.)
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
1 891
Itselläni oli HP Envy tulostin.
Teki samoja ilmoituksia jos oli tarvikekasetit koneessa.
HP,n omilla kaseteilla ei ilmoitusta tullut.
Valikoista löytyi valinta,käytä HP omia kasetteja.
Rasti pois ruudusta ja tarvikekasetti sisään.
Ei tullut enään mitään ilmoituksia.
Onhan toi rahastusta.Osta 30€ tulostin ja siihen sitten 60€ alkuperäisvärit. :og:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 334
Viestejä
4 157 520
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom