HP 14-cm0822no 14" - kokemuksia?

Liittynyt
31.01.2019
Viestejä
1
Ostin juuri uuden HP:n läppärin, joka pitää todella ärsyttävää sirinää. Mietin, kävisinkö vaihtamassa tuotteen Gigantissa otsikossa mainittuun vempaimeen, joka on tämän viikon ajan tarjouksessa 449e. Näissä on tismalleen samat ominaisuudet, tuossa tarjouskoneessa vain vanhempi runko ja pienempi näyttö.


Mahtaisiko täältä löytyä käyttökokemuksia tuosta tarjousläppäristä? Etenkin kiinnostaa, millaista ääntä se pitää käytössä. Aiemmat koneenikin pitivät välillä ärsyttävänkin kovaa hurinaa, mutta sellaisen matalataajuisen äänen kanssa pystyi elämään. Tämä korkea ininä sen sijaan tuntuu tunkeutuvan syvälle aivoihin asti. Käytin tätä jo kerran liikkeessä huoltomiehenkin luona, joka huomasi, että tärkeät päivitykset odottivat hyväksyntää. Niiden hoitamisella ei kuitenkaan ollut mitään vaikutusta sirinään. Teknisestä tuesta sanottiin, että taitaa olla koneen ominaisääni sen sijaan, että jotain olisi vialla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
88
Kävin tollasen tarjouskoneen tänään hakemassa. Pari tuntia kerennyt hiplaamaan, ei sirise ainakaan omaan korvaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
254
Tuo sirinä johtua tuulettimesta. Itse vaihdoin tuohon hiukan aikaisempaan malliin(14-cm0812no) tuulettimen itse, takuuhan tuossa periaatteessa meni jo kun sen itse avasin, mutta en halunnut lähettää tuota HP:lle. Ebaystä sain tuulettimen parilla kympillä ja tuli noin viikossa. Nykyisellä tuulettimella ei ole ollut vastaavaa ongelmaa. Jos takuuta on niin kyllä tuo takuuseen pitäisi saada. Tuossa kumminkaan muita liikkuvia osia ole kuin tuo tuuletin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 339
Viestejä
4 194 931
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom