Honor Magic V2 näytönvaihtokokemus

Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
320
Kuten fold-puhelimilla on taipumusta, irtosi suojakalvo myös tästä puhelimestani, Samsungeista poiketen 11 kuukautta niitä aikaisemmin, ja vein puhelimeni huoltoon.
Myyjätahona oli Power ja huoltoliikkeenä Reclaimit, kummankaan sivu ei missään vaiheessa prosessia ilmoittanut missä puhelin on ja mitä sille tehdään.

Ei tosin ilmoita Samsunginkaan huolto kuin satunnaisesti. Oma puhelin meni reissuunsa 8.5. ja saapui noudettavaksi tänään, aika tarkkaan kolme viikkoa myöhemmin, joten osasin arvata, että pelkällä kalvonvaihdolla he eivät huoltoa suorita. Eivätkä suorittaneetkaan vaan vaihtoivat koko näytön.

Puhelinta ei resetoitu vaan sain sen samassa tilassa mitä sen jätin. Tosin, koska huolto kesti uskomattomat kolme viikkoa( Fold 4 tuli takaisin viikossa, Fold 3:lla kesti kuukauden mutta siihen sitten vaihdettiinkin akuista lähtien sisuskalut ja olin sen märkäkorvaisuuttani resetoinut huoltoa varten) niin Whatsapp-viestit katosivat( Whatsappin help chat oli suorastaan sanottuna alle arvosteluasteikon) viimeiseltä kolmelta viikolta; linkitetty laite ei tee backuppia ja linkitys on voimassa vain kaksi viikkoa, eikä tuo ilmennyt allekirjoittaneelle selkeästi vaan jatkoin WA:n käyttöä kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Prosessi oli Powermainen mutta silti semi-vaivaton. Ihmettelen vain miksi näytönvaihto on Honorille ainoa vaihtoehto irronneen suojakalvon 'vaihdolle'
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 577
Viestejä
4 314 930
Jäsenet
72 078
Uusin jäsen
Vashelot

Hinta.fi

Ylös Bottom