Eikä toimi moni muukaan( tai käytännössä vain Honorin oma 66 W toimii). Maksimit mitä olen saanut tehoa sisään on 22 W, oli sitten lähde mikä tahansa yli 100 W laite. Syynä on jännite: 11 V. Harkinnassa on ollut Step-downin tekeminen mutta kyllä tuolla 22 W:llakin pärjää mutta esimerkiksi Ankerin 120 W powerbank antaa vain 15,2 W.
No, laitoin tilaukseen itsekin hajonneen tilalle kun ei tämä Open oikeasti ole kätevä käyttää, eikä ne kamerat ole oikeasti sen paremmat kuin V2_ssa ovat. Harmittavasti vakuutusyhtiön korvaus vuoden vanhasta laitteesta ei ole vakuutustekstin mukainen vaan halvimman hinnastossa olevan hinnan mukainen niin ei pääse päivittämään V3:een edes kohtuullisella välirahalla( ja jos joku kysyy miksi pitäisi, siksi, että vakuutusehto sanoo toisella tavalla kuin korvauspäätös ja maksan kuitenkin aika paljon kyseisestä kotivakuutuksesta. Lisäksi Fonum ottaa 5 % komission mistä ei vakuutusehdoissa sanota sanaakaan. Esimerkiksi IF:llä korvataan kuten vakuutusehdoissa sanotaan. Olen tästä jo edellisen vakuutuksen yhteydessä valittanut kyseiselle vakuutusyhtiölle, että vakuutusehtoja ei pidä tulkita mielivaltaisesti vaan vakuutusehdon tulee olla yksiselitteinen. Venevakuutuksessa yrittivät ensin runkovauriossa laittaa moottoria koskevan ikävähennyksen mutta kun se ei ollut mahdollista niin heittivät mielivaltaisen 25 % alennuksen korvaukseen. Vakuutusehdossa sanotaan, että korvataan maksimissaan veneen käypä arvo. Kustannusta minulle tulee vain 250 euroa ylimääräistä mutta silti.)