• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Tekniikka Honor Magic V2, DNA, 649€

Tuote: Honor Magic V2
Tarjoushinta: 649€, koodilla MAGICV2350
Normaalihinta
: 999€
Kauppa: DNA
Voimassa: Ei tietoa
Linkki: DNA: Honor Magic V2

Kommentti tarjouksesta:
Jos taittuvanäyttöistä puhelinta on miettinyt, niin nyt pääsee suht edukkaasti kokeilemaan. Googlen PlayStore löytyy. Markkinoiden ohuimpia taittuvanäyttöisiä, lähti itellä tilaukseen.

Onkohan tässäkin sitä jos sattuu kynnellä painamaan näyttöä niin jää ikuisksi ajoiksi viiltolommo näyttöön? Ei ole tullut seurailtua näitä sitten Fold 1:sen, mutta tähän rahaan houkuttelisi testata

No nyt oli jo pakko pistää alustavasti tilaukseen. ;) Saa nähdä muuttuuko mieli.
Haaveena oli että seuraava päivitys olisi ollut 3-osainen taitettava, mutta koitetaan tätä kun hinta noin hyvä. Siis joskus monen vuoden päästä.
E. huonoksi puoleksi lasken ainakin että telekamera on V2:ssa huono, huonompi kuin luulin. En silti tiedä onko sekään syy olla ostamatta. Mutta tosiaan kun kaikki on huonompaa kuin entisessä poislukien näyttö avattuna (tuleeko käytettyä? ja tukeeko sovellukset? käytännössä ainakaan puolessa sovelluksista ei hyödy tästä) niin ei se niin selvää olekaan. Tuumissa mitattuna kokoa tulee lisää 1.1", kun 3-foldissa sitä tulee 3.4". Tämä ei korreloi näytön pinta-alan kanssa, mutta se korreloi hyvin miten isona esim. video näkyy.

Viimeksi muokattu:
Onkohan tässäkin sitä jos sattuu kynnellä painamaan näyttöä niin jää ikuisksi ajoiksi viiltolommo näyttöön? Ei ole tullut seurailtua näitä sitten Fold 1:sen, mutta tähän rahaan houkuttelisi testata
Mielestäni jää. Mulla on ollut joskus kyseinen ja siihen näyttöön jäi.

Fold 3 ei ainakaan jää jälkiä, jos on näytönsuoja vielä paikallaan. Ilman suojaa jää kyseisiä jälkiä näyttöön. Hieman huono jos tähän jää jo oletuksena vastaavia jälkiä.

Päätin laittaa tilaukseen ja uskollinen Fold 3 menee myyntiin niin ei uskoisi älyttömän suurta välirahaa jäävän tälle päivitykselle. Kiitos postaajalle, oli vielä koroton 36kk maksuaika niin hintaa jäi 18€/kk!

Fold 3 ei ainakaan jää jälkiä, jos on näytönsuoja vielä paikallaan. Ilman suojaa jää kyseisiä jälkiä näyttöön. Hieman huono jos tähän jää jo oletuksena vastaavia jälkiä.
Näin oletan tässä honorissakin että näytönsuojaan jää.
Tästä paljon kommentteja että sisänäytön kalvot lähtee irtoilemaan ja korjaaminen maksaa ~700€(?). Onko tämä nyt se mikä on itse paneelin päällä eikä niinkään mikään perus näytönsuoja jos se pitää oikein "korjata"

Näin oletan tässä honorissakin että näytönsuojaan jää.
Tästä paljon kommentteja että sisänäytön kalvot lähtee irtoilemaan ja korjaaminen maksaa ~700€(?). Onko tämä nyt se mikä on itse paneelin päällä eikä niinkään mikään perus näytönsuoja jos se pitää oikein "korjata"
Kaikkiin puhelimiin jää, jos se näytön kalvo on ohutta muovia, kuten näissä taittuvissa on.

Useamman vuoden Foldeja, V2:sta ja nyt Openia käyttäneenä voinee sanoa, että niihin jää kaikkiin jäljet käytöstä, poikkeuksetta, osa syviäkin. Toisaalta niin jää usein etunäyttöönkin jos siinä on alkuperäinen näytönsuoja päällä. Vaikuttaako käyttöön, ei.

Suurempi ongelma on, että se kalvo mikä isossa näytössä on irtoaa jokaisesta puhelimesta takuuaikana ja vielä takuuajan jälkeenkin. Uusi kalvo ei paljoa maksa jos vain osaa sellaisen paikalleen laittaa. Ja toinen ongelma on, että yksikään kalvo ei peitä koko näyttöä ja nyt V2:n kohdalla kävikin niin, että jokin pieni jyvänen oli osunut näytön suojaamattomalle alueelle ja näyttö paskana eikä mene siten takuun alle. Välttäisinkö siksi V2:n ostamista, en todellakaan. Sitä varten ovat vakuutukset.

V2 on ehdottomasti paras käyttämäni taittuvanäyttöinen puhelin jo pelkästään sen moniajo-ominaisuuksien vuoksi mitkä yllätyksekseni loistavat poissaolollaan Openissa. En tiedä miten tubettajat testaavat laitteitaan mutta eivät he ainakaan mitään monimutkaista, surffailusta poikkeavaa käyttöä tunnu tekevän kun eivät edes widgettien toimivuutta ole testanneet( mitkä toimivat erinomaisesti V2:ssa ja ovat muokattavissa kuten Foldeissakin, päinvastoin kuin Openissa, jossa Widget pitää poistaa ja uudelleenasettaa jos haluaa niiden sisältöä muokata. Homeassistansin kanssa tämä on valitettavasti arkikuukautista).

Lisäksi, V2:n kynän hinta on tippunut viidelläkympillä ja vahva suositus kynälle vaikka sille ei täyttä tukea olekaan. Se toimii etunäytössäkin, kuten toimii Openissakin mutta Openiin ei sillä toimivaa kynää tahdo löytää mistään ostettavaksi, kuten ei kyllä V2:llekaan ennenkuin V3 tuli myyntiin.

Suurempi ongelma on, että se kalvo mikä isossa näytössä on irtoaa jokaisesta puhelimesta takuuaikana ja vielä takuuajan jälkeenkin. Uusi kalvo ei paljoa maksa jos vain osaa sellaisen paikalleen laittaa.
Tuohan muuttaa asian jos sen itse pystyy askartelemaan kiinni, moni tuntui lähettävän valmistajalle ja hintalappu oli iso

Sen verran pakitan kuitenkin, että oma kokemukseni koskee Fold 3:sta ja Fold 4:sta mutta muussa yhteydessä tein hakuja V2:sta koskien ja 'hydrogeel screen protector':eita ovat itse asennelleet.

Eikä toimi moni muukaan( tai käytännössä vain Honorin oma 66 W toimii). Maksimit mitä olen saanut tehoa sisään on 22 W, oli sitten lähde mikä tahansa yli 100 W laite. Syynä on jännite: 11 V. Harkinnassa on ollut Step-downin tekeminen mutta kyllä tuolla 22 W:llakin pärjää mutta esimerkiksi Ankerin 120 W powerbank antaa vain 15,2 W.

No, laitoin tilaukseen itsekin hajonneen tilalle kun ei tämä Open oikeasti ole kätevä käyttää, eikä ne kamerat ole oikeasti sen paremmat kuin V2_ssa ovat. Harmittavasti vakuutusyhtiön korvaus vuoden vanhasta laitteesta ei ole vakuutustekstin mukainen vaan halvimman hinnastossa olevan hinnan mukainen niin ei pääse päivittämään V3:een edes kohtuullisella välirahalla( ja jos joku kysyy miksi pitäisi, siksi, että vakuutusehto sanoo toisella tavalla kuin korvauspäätös ja maksan kuitenkin aika paljon kyseisestä kotivakuutuksesta. Lisäksi Fonum ottaa 5 % komission mistä ei vakuutusehdoissa sanota sanaakaan. Esimerkiksi IF:llä korvataan kuten vakuutusehdoissa sanotaan. Olen tästä jo edellisen vakuutuksen yhteydessä valittanut kyseiselle vakuutusyhtiölle, että vakuutusehtoja ei pidä tulkita mielivaltaisesti vaan vakuutusehdon tulee olla yksiselitteinen. Venevakuutuksessa yrittivät ensin runkovauriossa laittaa moottoria koskevan ikävähennyksen mutta kun se ei ollut mahdollista niin heittivät mielivaltaisen 25 % alennuksen korvaukseen. Vakuutusehdossa sanotaan, että korvataan maksimissaan veneen käypä arvo. Kustannusta minulle tulee vain 250 euroa ylimääräistä mutta silti.)

Eikä toimi moni muukaan( tai käytännössä vain Honorin oma 66 W toimii). Maksimit mitä olen saanut tehoa sisään on 22 W, oli sitten lähde mikä tahansa yli 100 W laite. Syynä on jännite: 11 V. Harkinnassa on ollut Step-downin tekeminen mutta kyllä tuolla 22 W:llakin pärjää mutta esimerkiksi Ankerin 120 W powerbank antaa vain 15,2 W.

No, laitoin tilaukseen itsekin hajonneen tilalle kun ei tämä Open oikeasti ole kätevä käyttää, eikä ne kamerat ole oikeasti sen paremmat kuin V2_ssa ovat. Harmittavasti vakuutusyhtiön korvaus vuoden vanhasta laitteesta ei ole vakuutustekstin mukainen vaan halvimman hinnastossa olevan hinnan mukainen niin ei pääse päivittämään V3:een edes kohtuullisella välirahalla( ja jos joku kysyy miksi pitäisi, siksi, että vakuutusehto sanoo toisella tavalla kuin korvauspäätös ja maksan kuitenkin aika paljon kyseisestä kotivakuutuksesta. Lisäksi Fonum ottaa 5 % komission mistä ei vakuutusehdoissa sanota sanaakaan. Esimerkiksi IF:llä korvataan kuten vakuutusehdoissa sanotaan. Olen tästä jo edellisen vakuutuksen yhteydessä valittanut kyseiselle vakuutusyhtiölle, että vakuutusehtoja ei pidä tulkita mielivaltaisesti vaan vakuutusehdon tulee olla yksiselitteinen. Venevakuutuksessa yrittivät ensin runkovauriossa laittaa moottoria koskevan ikävähennyksen mutta kun se ei ollut mahdollista niin heittivät mielivaltaisen 25 % alennuksen korvaukseen. Vakuutusehdossa sanotaan, että korvataan maksimissaan veneen käypä arvo. Kustannusta minulle tulee vain 250 euroa ylimääräistä mutta silti.)
Asiaa sivuten. Sinun kokemuksella ottaisit Honorin nuista kolmesta?? Openia olen kuolannut, mutta ei ole sopivaa diiliä vielä tullut vastaan. #köyhä

Statistiikka

Viestiketjuista
263 638
Jäsenet
75 253
Uusin jäsen
kozminen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom