• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Honor 200 512 Gt, DNA, 199 €

Juha Kokkonen

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Tuote: Honor 200 512 Gt
Tarjoushinta: 199€
Normaalihinta: suositushinta 549€
Kauppa: DNA
Voimassa:
Linkki: HONOR 200 5G, 512 Gt, Musta | DNA

Kommentti tarjouksesta:
Ollut viime viikkoina aiemminkin alessa samaan hintaan, mutta en löytänyt palstalta. Erinomainen laite telekameralla ja isolla muistilla tähän rahaan kohtuuhintaista luuria etsivälle.

Itse ostin tän dna:lta kesällä 249€, silloin oli 8/256 malli 199€ ja isompi ram houkutteli. Ihan ok puhelin, mutta välillä pientä tahmaisuutta/lagia tai sitten olen vaan vikkeläsorminen ;)

Itse ostin tän dna:lta kesällä 249€, silloin oli 8/256 malli 199€ ja isompi ram houkutteli. Ihan ok puhelin, mutta välillä pientä tahmaisuutta/lagia tai sitten olen vaan vikkeläsorminen ;)
Ei taida olla juuri saatavilla sellaista 200€ puhelinta joka olisi kaikissa käyttötilanteissa täysin sulava.

Täältä löytyy 8gb versio tästä ja Op 12r 16gb.
En kyllä kerta kaikkiaan saa tätä lagaamaan oikein missään tilanteessa ja käyttö ihan yhtä sulavaa kuin oneplussallakin.
12r on päätynyt vaimokkeen käyttöön kun mielestäni Honorilla saa parempia kuvia ja Honor sopii käteen paremmin.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 135
Jäsenet
79 596
Uusin jäsen
Petteer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom