HMD Global julkaisee uuden älypuhelimen 5. joulukuuta

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268



HMD Global on ilmoittanut Twitterissä laajentavansa puhelinperhettään uudella mallilla joulukuun alussa. Julkaisupäiväksi on ilmoitettu samainen joulukuun viides, joka oli viime vuonna Nokia 8.1 -puhelimen julkaisuajankohta. HMD Global ei kerro viestissään mitään tarkempaa tietoa julkaistavasta mallista, mutta potentiaalinen ehdokas saattaisi olla Nokia 8.2 -malli, sillä aiempien huhujen perusteella sen julkaisua on aseteltu juurikin joulukuun alkuun.



Aiempien huhujen perusteella Nokia 8.2:ssa on loveton näyttö ja motorisoitu nouseva 32 megapikselin etukameramekanismi. Huhuissa on myös liikkunut, että 8.2:sta tulisi sekä 4G- että 5G-mallit, joista jälkimmäinen julkistettaisiin myöhemmin. Järjestelmäpiirin on huhuttu olevan Qualcommin uusi Snapdragon 700 -sarjalainen, joka julkaistaan todennäköisesti joulukuun 3. päivä alkavassa Snapdragon Tech Summit 2019 -tapahtumassa. Qualcommin uudet 700-sarjalaiset tulevat tukemaan myös 5G-yhteyksiä, kuten yritys on jo aiemmin ilmoittanut.

Jos kyseessä ei ole Nokia 8.2 -malli, löytyy potentiaalisia vaihtoehtoja myös edullisempiin 5- ja 2-sarjoihin.

Lähde: Twitter

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 395
Hieman olen epäileväinen että puhelimessa olisi uusi 700 sarjan piiri kun toistaiseksi ovat julkaisseet ainostaan vanhoilla piireillä olevia malleja.

Toivottavasti olen väärässä että tosian tulisi jotain kiinnostavaa puhelinmallia mitä HMD Global todellakin tarvitsee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 718
Jep, se on surkuhupaisaa, että sitten Nokia 8 jälkeen on ollut vanhaa rautaa toistamiseen. Toivottavasti saavat tuohon kunnon piirisarjan.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268
Hieman olen epäileväinen että puhelimessa olisi uusi 700 sarjan piiri kun toistaiseksi ovat julkaisseet ainostaan vanhoilla piireillä olevia malleja.

Toivottavasti olen väärässä että tosian tulisi jotain kiinnostavaa puhelinmallia mitä HMD Global todellakin tarvitsee.
Sarvikas on jo aiemmin viitannut noihin tuleviin Snapdragon 700 -sarjan piireihin, kun yritys ilmoitti aikovansa julkaista keskihintaisia 5G-puhelimia ensi vuonna:

 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 065
Hieman olen epäileväinen että puhelimessa olisi uusi 700 sarjan piiri kun toistaiseksi ovat julkaisseet ainostaan vanhoilla piireillä olevia malleja.

Toivottavasti olen väärässä että tosian tulisi jotain kiinnostavaa puhelinmallia mitä HMD Global todellakin tarvitsee.
Jos nyt julkaistaan Nokia 8.2, niin luulisi siinä olevan Snapdragon 700 -sarjalainen, kun edeltäjässäkin oli SD710.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 302
Viestejä
4 156 764
Jäsenet
70 406
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom