Hiiren oikean klikkauksen valikko katoaa

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 748
Elikkä tälläinen todella ärsyttävä ongelma windows 10:ssä. Hiiren oikealla napilla kun klikkailen tiedostoja niin valikko menee pois ennenkuin mitään ehdin valikosta painaa. Vasta toisella klikkauksella valikko pysyy että pystyn painamaan jotain.

Ja tuo ei tapahtu aivan joka kerta kun klikkaan tiedostoja mutta todella usein. Ärsyttävin ongelma mitä ikinä ollut windowsissa.

Onko mitään hajua miten tuon saisi korjattua? Windows uudestaan asentamalla varmaankin mutta sitä en mielelläni tekisi.

Tuossa liittenä kuva miltä valikko näyttää.

Onko tuolla "merkitse luotetuksi" napilla merkistystä ongelmaan? Se on aina harmaana ja sitä ei voi koskaan painaa.

valikko.png
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 263
Itse ensiksi kokeilisin toisella hiirellä, ettei ole ihan vaan vika laitteessa...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 263
Oletko kokeillut ihan vaan ajaa Windowsin omaa korjausta, josko jossain olisi vikaa? Command prompt auki ja sinne komento:
Koodi:
sfc /scannow
 

Overij

Tukijäsen
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
257
Juu kokeilin tuota mutta hitsi kun en oikein tiedä mikä se voisi olla. Context Menu juttuja pitäisi tuolla tutkia?

Ja myös pelottaa että mitä jos tuolla rikon windowsin jotenkin.
Juu, sieltä vaan kokeilee disablee yksi kerrallaan context menu tyyppejä. Ei tuolla winukkaa sekaisin pitäisi saada, kun vähän kahtelee mitä painelee :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 748
Oletko kokeillut ihan vaan ajaa Windowsin omaa korjausta, josko jossain olisi vikaa? Command prompt auki ja sinne komento:
Koodi:
sfc /scannow
Yritin äsken mutta sanoo että mun pitäisi olla administrator. :( Vaikka mielestäni olen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 748
Ilman hiirtä: Shift + F10 = "Paikallisvalikko" / Alt + Enter = "Ominaisuudet".

Millä ihmeen "merkitse luotetuksi" nappi, omassa Windows 10:ssä ei ainakaan sellaista näy?.
Se tuli jonkun tietoturva ohjelman mukana ja siitä ei pääse eroon vaikka poistin sen ohjelman.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 021
Etkös jo joskus aikaisemmin kysellyt tätä?
Koita muistella mikä se softa oli niin voisi saada tuon pois.

Oliko näin, että et käyttänyt verkkolevyjä vaan paikallisia joilla tämä tapahtuu?

Itse ainakin tuolla Nirsoftin palikalla korjasin erään koneen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 748
Etkös jo joskus aikaisemmin kysellyt tätä?
Koita muistella mikä se softa oli niin voisi saada tuon pois.

Oliko näin, että et käyttänyt verkkolevyjä vaan paikallisia joilla tämä tapahtuu?

Itse ainakin tuolla Nirsoftin palikalla korjasin erään koneen.
Juu kyselin mutta en löytänyt sitä ketjua.

Hmm se oli kait tämä:

windowsdefender.png

Kerran jo tuon poistin mutta toi "merkitse luotetuksi" silti jäi kummittelemaan hiiren valikkoon.

Ei ole verkkolevyjä ollenkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 229
Viestejä
4 228 996
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
kyynel

Hinta.fi

Ylös Bottom