• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Hifiman syys alet

Liittynyt
17.01.2021
Viestejä
14
Tuote: Hifiman Refurbished/Open box tuotteet (Sundara refurbished etc)
Tarjoushinta: 199 $
Normaalihinta: noin 350€
Kauppa: Headphones & portable audio - HIFIMAN Official Store
Voimassa: ei tietoa
Linkki:

Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Hifimanin open box ja refubished kuulokkeet normaalia isommassa alessa. Kysyin toimituksesta, niin kuulema EU:ssa saatavilla olevat tuotteet lähetetään Puolan varastolta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 569
Kuinka painavat noi Sundarat on pitää päässä? Revikoiden mukaan ei ole ihan kevyimmästä päästä. Itse olen käyttänyt tähän mennessä Sennheiserin 598SE:tä ja mietin kannattaisiko noihin Sundaraan vaihtaa.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 629
Kuinka painavat noi Sundarat on pitää päässä? Revikoiden mukaan ei ole ihan kevyimmästä päästä. Itse olen käyttänyt tähän mennessä Sennheiserin 598SE:tä ja mietin kannattaisiko noihin Sundaraan vaihtaa.
Paljonko on paljon? 355g kerrotaan näiden painoksi. Itsellä käytössä olevat painaa 380g ja ne päässä voisi elää, ei tunnu missään.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
259
Paljonko on paljon? 355g kerrotaan näiden painoksi. Itsellä käytössä olevat painaa 380g ja ne päässä voisi elää, ei tunnu missään.
Todennäköisesti 100 gramman painoeron kuitenkin huomaa. Vissiinkin Philips Fidelio tuon 380 grammaa ja on se huomattavasti raskaampi kapistus päässä kaikin tavoin kuin 280 gramman AKG K545:ni. Ei toki pelkästään painon takia, vaan isomman rakenteen muutenkin. Paljon on hetkiä jolloin mieluummin pitäisi päässä näistä AKG:tä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 221
Aika hintavat postikulut tuolta (46 USD), tuleeko noiden päälle vielä ALV jos varasto on USA:ssa tms? Taitaa jäädä itseltäni tilaamatta vaikka hieman houkuttelee...
 
Liittynyt
17.01.2021
Viestejä
14
Kuinka painavat noi Sundarat on pitää päässä? Revikoiden mukaan ei ole ihan kevyimmästä päästä. Itse olen käyttänyt tähän mennessä Sennheiserin 598SE:tä ja mietin kannattaisiko noihin Sundaraan vaihtaa.
Omaan päähän ne istuu hyvin ja ei oo painavan tuntuset. Tulee käytettyä pelatessakin, jos ei tarvii mikkiä.
Niissä on kyllä aika vähän säätövaraa, jos on pienempi pää.
 
Liittynyt
17.01.2021
Viestejä
14
Aika hintavat postikulut tuolta (46 USD), tuleeko noiden päälle vielä ALV jos varasto on USA:ssa tms? Taitaa jäädä itseltäni tilaamatta vaikka hieman houkuttelee...
Kysyin aikaisemmin sähköpostilla, niin sanoivat lähettävänsä EU:n sisällä tuotteet Puolan varastolta. Toki kannattaa itse varmistaa ennen tilaamista.
 

Liitteet

Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
127
^ laitoin juuri saman kysymyksen. Sundarat ovat vielä kokeilematta ja tällä hinnalla voisi sen nyt kyllä tehdä.
 
Liittynyt
14.02.2021
Viestejä
14
Itse ostin tuolta HE1000 Stealth refurbished -kuulokkeet muutama viikko sitten. Silloin kyselin kanssa toimituksesta, niin sanoivat, että haulla "eu warehouse" löytyy kaikki EU:n sisältä toimitettavat.

Kuulokkeisiin olen ollut erittäin tyytyväinen. En löytänyt mitään käytön jälkiä, vaikka tarkkaan syynäsin läpi. Vaikuttivat aivan uusilta. Toimitettiin kuitenkin laatikossa, jossa ei painatusta ja mukana oli HE1000 V2 kaapelit, jotka vaikuttivat käytetyiltä.
 
Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
121
Kuinka painavat noi Sundarat on pitää päässä? Revikoiden mukaan ei ole ihan kevyimmästä päästä. Itse olen käyttänyt tähän mennessä Sennheiserin 598SE:tä ja mietin kannattaisiko noihin Sundaraan vaihtaa.
Ei tunnu painavilta ja pystyy pitämään pitkään päässä ja hengittää hyvin. Toi noitten pantasysteemi on paras systeemi painon jakamiseen. Tuli pidemmällä lomalla vedettyä useampikin päivän mittainen pelisessio noi päässä
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
2
Mites Sundaran tai yleisesti Hifimanin väitetyt laatuongelmat? Onko tullut maanantaikappaleita, kuten hajoavia pantoja tai L/R-balanssin muutoksia?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 595
Viestejä
4 252 797
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Eero.hk

Hinta.fi

Ylös Bottom