Pitkään Polar M600 ja vastaavia kelloja käyttäneen aloin miettiä uuden notifikaatioita tukevan älykellon ostoa (minun laitteet on android laitteita, niin Apple watch ei oikein ollut minulle). Vastaan ei vain tullut riittävän hyvää kapistusta, jossa olisi hinta + odotukset kohdaneet. Sitten näin mainoksen ja katsoin onko alennuskoodit vielä voimassa. No olihan ne ja Suomeen 2-4pv toimitusajalla ja -25% alennuksella lähti tuote (185€). Tuo hinta ei tuntunut ollenkaan huonolta, ottaen huomioon mitkä speksit kellossa on. Ostin tarkoituksella ilman sim-korttia olevan kellon, koska rehellisesti ottaen minulla on aina melkein puhelin mukana kun yhteyttä tarvitaan ja kun yhteyksiä ei tarvita, niin gps yms. hoitaa hommat tarpeeksi hyvin. Itse kiinnosti myös tuo 2-30 pv toiminnallisuus lupaus, sen testausta tässä suunnittelen.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kellosta? Tuleeko mieleen jotain mitä voisin kokeilla, kun tuote tulee postista?
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kellosta? Tuleeko mieleen jotain mitä voisin kokeilla, kun tuote tulee postista?