Heräteostos: TicWatch Pro 2020 Shadow Black

dun

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Pitkään Polar M600 ja vastaavia kelloja käyttäneen aloin miettiä uuden notifikaatioita tukevan älykellon ostoa (minun laitteet on android laitteita, niin Apple watch ei oikein ollut minulle). Vastaan ei vain tullut riittävän hyvää kapistusta, jossa olisi hinta + odotukset kohdaneet. Sitten näin mainoksen ja katsoin onko alennuskoodit vielä voimassa. No olihan ne ja Suomeen 2-4pv toimitusajalla ja -25% alennuksella lähti tuote (185€). Tuo hinta ei tuntunut ollenkaan huonolta, ottaen huomioon mitkä speksit kellossa on. Ostin tarkoituksella ilman sim-korttia olevan kellon, koska rehellisesti ottaen minulla on aina melkein puhelin mukana kun yhteyttä tarvitaan ja kun yhteyksiä ei tarvita, niin gps yms. hoitaa hommat tarpeeksi hyvin. Itse kiinnosti myös tuo 2-30 pv toiminnallisuus lupaus, sen testausta tässä suunnittelen.

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kellosta? Tuleeko mieleen jotain mitä voisin kokeilla, kun tuote tulee postista?
 

dun

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Mitä olen lukenut arvosteluja, niin mitään varsinaisesti pahaa tästä ei ole löytynyt. Premium luokan wear os käpistys kahdella näytöllä jota kilpailijoista ei löydy. Modaan lataustelakan varmaan puusta niin että saan yöpöydälle 45-asteen kulmaan näkyviin (tai sitten en, kello löytyy jo). Itseä kiinnostaa miten arjessa tuntuu ja kestää sekä miten 24h pulssin seuranta pelittää.

Eniten jännittää, hiertääkö tämä kättä samalla tavalla kuin aikaisemmat kumi/muovi rannekkeet. Titaaniranneke olisi optiona aika pop.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
Itellä ollut vuoden tavallinen malli ollut ranteessa eikä kyllä mitään kauhean erikoista sanottavaa ole. Hidas ja lagittava kello sekä melkoisen iso kokoinen.

Wear ei pahemmin ole vuosiin kehittynyt eikä taida kehittyäkään. Kyllähän tuo perinteiset ilmoitukset yms hoitaa mutta sykkeenmittaus melko arpapeliä.

Tuohon hintaan saa fossilin kelloja ja niitä suosittelisin mieluummin.
 

dun

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Jeps, nyt on kello ollut hetken käytössä.

Plussat:
+ Mukavan kokoinen näyttö
+ Nopea
+ WearOS
+ Vähävirtainen näyttö

Miinukset:
- WearOS (appiksiä ei ihan hirveästi, mutta silti enemmän kuin Windows phonessa...)

Lyhyesti tuntuu ihan mukavalta kädessä vaikka remmi onkin silikoonimuovi. Kädessä kuitenkin ihan ok. Näyttö on ihan hyvä, paitsi suorassa auringonpaisteessa oled-näytössä ei riitä potku kovin hyvin. Jos näyttöä räplää paljon, niin on tyhjä päivässä, mutta tässä hybrid modessa riittää hyvin. Illalla on usein 89% vielä akkua jäljellä.

Suihkussa tai saunasas ei kelloa tarvitse ottaa pois. Notifikaatiot tulee hyvin perille ja niitä voi kustomoida sen verran mitä android wear antaa mahkuja. Yllättävän hyvin toimi Snapdragonin Wear 2100 soc joka on julkaistu jo 2016...

Mitäs kyssäreitä tulee, joita ei youtubessa olisi jo voinut tapittaa?
 

dun

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
On ja tukee tosi hyvin sitä. Viesteihin vastaaminen toimii suomeksi tosi hyvin.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
347
On ja tukee tosi hyvin sitä. Viesteihin vastaaminen toimii suomeksi tosi hyvin.
Mitenkäs google assistant voi edes ymmärtää suomea kun omassa puhelimessa edes ei ymmärrä pätkääkään (samsung A40) eikä asetuksissa ole suomen kieltä
Muistan että jokunen vuosi sitten vielä ymmärsi aika hyvin kun oli galaxy s3-puhelin.
 

dun

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Mitenkäs google assistant voi edes ymmärtää suomea kun omassa puhelimessa edes ei ymmärrä pätkääkään (samsung A40) eikä asetuksissa ole suomen kieltä
Muistan että jokunen vuosi sitten vielä ymmärsi aika hyvin kun oli galaxy s3-puhelin.
Kytkin google assistancen päälle, kokeilin mikrofoonia messengerissä ja puhuin puhekielistä suomea ja teksti tuli meseen tosi näppärästi. Pisteitä ja pilkkuja ei osannut suoraan tehdä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 098
Viestejä
4 195 309
Jäsenet
70 847
Uusin jäsen
rlf

Hinta.fi

Ylös Bottom