• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Helppokatsastus vajaa viisikymppiä päästoineen

JPN

Tuote: Katsastuspaketti tai sähköauton katsastus (Katsastus ja tarvittavat mittaukset)
Tarjoushinta: Riippuu paikasta, esim: Kuopio 47,- Vantaa Kehä III 49,- Jyväskylä 35,-
Normaalihinta: 54-95€
Kauppa: https://helppokatsastus.fi/
Voimassa: ??
Linkki: https://helppokatsastus.fi/

Kommentti tarjouksesta: Esim. Vantaalla voi varata ko.hinnalla aikoja 20.12 saakka, jonka jälkeen hinta pomppaa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mka
Kotiin tulleessa tarjouslapussa ei ollu ainakaan mitään aikarajaa katsastukselle.

Näitä saa www.katsastushinnat.fi ympäri vuotta halvemmallakin.
A-katsastus on paras vaikka on yleensä kallein :thumbsup:
Miten katsastuskonttori voi olla "paras"? Päästävät läpi rikkinäisiäkin autoja? :D

Minulle olennaista on se, että kun vien katsastettavaksi ehjän auton, se leimataan ripeästi, ajallaan ja kohtuuhintaan. Odotellessa tarjottava kahvi on plussaa, mutta ei välttämätön. Paikallisella Q-katsastuksella hinta näyttää olevan 37€ mittauksineen ja tarjoavat munkkikahvit odotellessa. Se on ihan ok.

Viimeksi muokattu:
Minulle taas olennaista on että vaikka autossa olisi pikkuvikaa, niin se leimataan siitä huolimatta, eikä varsinkaan ruveta oikein etsimällä etsimään vikoja.

Plus-katsastukseen ei enää ikinä.

Eilen varasin Jyväskylän Helppokatsastuksesta katsastuspaketin bensahenkilöautolle (katsastus ja tarvittavat mittaukset) tammikuun lopulle. Hinnaksi kertoivat 35 €.

• Tykkää
Reactions: JPN
On niissä eroja esim. asiakaspalvelun tasossa.
Jaa-a, minulla se ainakin menee niin, että varaan netistä ajan ja maksan samalla, kävelen ajallaan tiskille, annan avaimet, odotan 15min kahvikupin kanssa sillä aikaa, kun inssi tarkistaa auton ja sen jälkeen tuo avaimet käteen. Tuossa ei paria sanaa enempää vaihdeta kenenkään kanssa, niin ei ole liiemmin asiakaspalvelun tasossakaan arvioitavaa.

Jaa-a, minulla se ainakin menee niin, että varaan netistä ajan ja maksan samalla, kävelen ajallaan tiskille, annan avaimet, odotan 15min kahvikupin kanssa sillä aikaa, kun inssi tarkistaa auton ja sen jälkeen tuo avaimet käteen. Tuossa ei paria sanaa enempää vaihdeta kenenkään kanssa, niin ei ole liiemmin asiakaspalvelun tasossakaan arvioitavaa.
Joo, ei varmaan ole juuri sinulle merkitystä, mutta on niissä silti eroja.

Helppokatsastuksessa olen jokusen kerran asioinut ja voin suositella. Normaalihinta taisi olla jotain 49 €.

Joo, ei varmaan ole juuri sinulle merkitystä, mutta on niissä silti eroja.

Helppokatsastuksessa olen jokusen kerran asioinut ja voin suositella. Normaalihinta taisi olla jotain 49 €.
En varsinaisesti epäile etteikö eroja olisi havaittavissa, jos on tapana kulkea inssin perässä hallissa höpöttämässä, mutta en oikein ymmärrä miksi niin pitäisi tehdä ja toisekseen olen hieman skeptinen sellaisten yleistysten suhteen, että jossakin paikassa olisi automaattisesti aina toista parempi asiakaspalvelu, kun se on varmaan aika henkilökohtaista.

Toki jos katsastus maksaa reilusti enemmän kuin kilpailijalla, niin jollakin sitä pitää yrittää perustella, vaikka sitten tekohymyllä.

...jos on tapana kulkea inssin perässä hallissa höpöttämässä, mutta en oikein ymmärrä miksi niin pitäisi tehdä...
No siinä on se että itse suoraan näkee että mikä siellä on mahdollisesti vikana ja siitä selvemmän selityksen suullisesti, mikä sitten mahdollisesti helpottaa jatkotoimenpiteitä ja niihin valmistautumista.

Joskus jopa onnistuu pelastamaan auton hylsyltä. On varmaan aika harvinaista, setäni kuitenkin kerran siinäkin onnistui. Joku sieltä auton alta vuoti, en muista mikä, mistä katsastusmies meinasi hylsyn antaa, setä kuitenkin kysyi että eikös se tuosta vaan kun vähän kiristää nippaa niin vuoto lopu. Katsastusmies totesi että niinhän se on, mutta ei tarkastatettaviin autoihin saa mennä säätelemmään, setä kysyi sitten että saisiko hetkeksi lainata jakaria, johon katsastusmies suostui, vuoto loppu ja autoläpi niin että heilahti.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
260 141
Jäsenet
74 535
Uusin jäsen
Veeti Saarela

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom