• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:45 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Helpot stereot 88-vuotiaalle musiikinharrastajalle

Liittynyt
28.03.2018
Viestejä
1 399
Faijalla alkaa olemaan aika paljon mittarissa, mutta musiikki on tärkeä ilonaihe. Cd-levyjä löytyy ja mielellään laitettais joku pikku tabletti spotifylla/Deezerilläkin

Äänenlaatu sais olla riittävä klasarimusiikin kuunteluun, mutta käytettävyys sellainen ettei välttämättä kauheesti nappeja ja valikoita. Suosittuksia?

Tangent Ampster tuli ittelle mieleen.
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 570
edit: itsellä on denon rcd-m40 käytössä, kaijuttimina on ollut dali zensor 1. Olen ollut tyytyväinen molempiin. m41 malli on varmaan yhtä hyvä.
Screenshot_2019-09-16-20-39-08.png
zensor3wood029260.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 353
Tää voi kuulostaa vähän oudolta, mutta miten olis digipuolelle bluetooth-kaiutin?

Esim oma JBL yhdistää puhelimeen automaattisesti heti virtanapin painamisen jälkeen.

Olin tuossa keväällä Teneriffalla, ja siellä oli sukulaisia samaan aikaan. Yksi ~75v sukulainen kuunteli suomalaista paikallisradiota siellä Teneriffalla omasta jättikokoisesta JBL:stään tabletilta. Ja tää tyyppi ei siis ole mikään tekniikan ihmelapsi, vaikka lautasantennia ja tallentavaa digiboksia onkin ollut aiemmin. Hieman olin yllättynyt että näin ajan hermolla oli, mutta kai tuo on ihan järkevää. Puhelimet on halppokäyttöisiä, ja kaiutin kytkeytyy suoraan kiinni, niin kai sitä silloin 75v:kin osaa käyttää :btooth:
 
Liittynyt
28.03.2018
Viestejä
1 399
edit: itsellä on denon rcd-m40 käytössä, kaijuttimina on ollut dali zensor 1. Olen ollut tyytyväinen molempiin. m41 malli on varmaan yhtä hyvä.
Luulen että tuota Denonia hypistelin kaupassa. Siinä oli vähän nappeja mutta napin takana melkoinen valikko. Pitänee vilkaista tarkemmin sen kaukosäädintä.
 
Liittynyt
28.03.2018
Viestejä
1 399
Tää voi kuulostaa vähän oudolta, mutta miten olis digipuolelle bluetooth-kaiutin?

Esim oma JBL yhdistää puhelimeen automaattisesti heti virtanapin painamisen jälkeen.

Olin tuossa keväällä Teneriffalla, ja siellä oli sukulaisia samaan aikaan. Yksi ~75v sukulainen kuunteli suomalaista paikallisradiota siellä Teneriffalla omasta jättikokoisesta JBL:stään tabletilta. Ja tää tyyppi ei siis ole mikään tekniikan ihmelapsi, vaikka lautasantennia ja tallentavaa digiboksia onkin ollut aiemmin. Hieman olin yllättynyt että näin ajan hermolla oli, mutta kai tuo on ihan järkevää. Puhelimet on halppokäyttöisiä, ja kaiutin kytkeytyy suoraan kiinni, niin kai sitä silloin 75v:kin osaa käyttää :btooth:
Joo bt olisi kyllä näppärä. Mutta jos on bt kuulokkeetkin...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 362
Viestejä
4 195 987
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom