Helposti siirrettävä kotelo ATX emolle ja NH-D15 jäähylle.

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Olen hankkimassa uutta koteloa, joka pitäisi olla helposti liikuteltava. Kantokahvoilla varustettu kotelo tulisi ensimmäisenä mieleen. En tahdo kuitenkaan löytää mitään sopivaa koteloa näille julmetun kokoisille komponenteille. Koteloon pitäisi mahtua siis:

ATX emolevy: Z370-F GAMING
Noctuan jäähy: NH-D15
Tuleva RTX2080ti kortti.

Olisiko mitään ehdotuksia antaa? Mikä tahansa on parempi kuin tämä nykyinen 90-luvun serverikotelo, joka minulla on käytössä.

edit: Jatkoin etsintää niin eikös tämä olisi sovelias tilanteeseen: Cooler Master MasterCase H500, ikkunallinen ATX-miditornikotelo, teräksenharmaa - 119,90€
 
Viimeksi muokattu:

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 845
Jos porakone löytyy, niin mihin vaan koteloon saa kahvat, vaikka siististi takapuolelle piiloon, mutta suosittelen pikkuhiljaa ITX:ään siirtymistä jos oikeasti "helposti liikuteltavan" haluaa ;) Vaikka et nyt varmaan ihan "reissukonetta" hakenut, niin esimerkkinä mulla kulkee 8700K+1070Ti-setti Dan A4-kopassa ihan repussa oheislaitteiden kanssa ja tuohon saisi toki 2-slottisen 2080Ti:nkin.

Nyt kun SLI:t alkaa jäädä historiaan ja aika harvalla muita lisäkortteja on, niin en näe montaa syytä enää ITX-emolevyä isommalle. Noissa on yleensä hyvät virransyötötkin. Jäähdytys on melkeinpä ainoa, jossa joutuu kompromisseja tekemään.
Esim. Raijintek Metikseen (n. 5 kertaa tuota H500 pienempi) mahtuu ainakin lyhyt ATX-virtalähde, lyhyehkön (~250-270mm?) näyttiksen kanssa, jolloin saattaisi päästä melkein pelkällä emolevyn vaihdolla. Muistelin ensin, että NH-D15 mahtuisi, mutta nopealla googlailulla selvisi, että se olikin tuo hieman matalampi D14...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
No niin. Kotelo on vaihdettu. Hyvältä vaikuttaa!

Vanha kotelo:

OldOne.png


Uusi kotelo:

FanPic.png


Sisältä:
Inside.png


Lämpötilat:

Temp.png


Kone on todella pienikokoinen ja kantokahvasta sen saa mukaan välittömästi. Hyvä löytö oli!
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 440
Viestejä
4 199 529
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom