Hellblade: Senua's Sacrifice (PC, PS4)

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 579
Tommonen nyt julkastu PC:lle ja PS4:lle. Nätillehän se näyttää ja omaperäisyyttä löytyy. Pelistä puuttuu mm. kokonaan UI ja markkerit ja jos kuolet liian monta kertaa, niin peli pitää aloittaa kokonaan alusta. Hyviä arvioita saanu stemissa.

Gameplay on ainakin videoiden perusteella aika köyhää. Ite yleensä kuitankin enemmän gameplay edellä pelaan, niin voi jäädä hommaamatta. No toisaalta voishan sitä välillä tämmöstä pelileffaakin koittaa. :)

Hellblade | Ninja Theory

Hellblade: Senua's Sacrifice on Steam

 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Turha sitten odottaa mitään ninja gaidenia tästä. Tarina edellä mennään, jota on kyllä ylistetty. Jos Giantbombin bombcastin muistan oikein niin taisivat verrata jopa Ryseen (son of rome). Ainakin itselle tämä varmasti uppoaa (uppoaisi kyllä perus ninja theorynkin peli), on vaan niin paljon pelattavaa rästissä, että sama odottaa alennuksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
276
Eilen tuli aloitettua kun PS-kaupasta huomasin ja vaikutti mielenkiintoiselta. Ei ollut mitään tietoa minkälaisesta pelistä oli kyse joten ensimmäiset 3 tuntia menivätkin melko hämmästyneissä tunnelmissa. Näyttää kyllä upealta myös PS4 pro:lla vaikka PC:n tasoihin ei päästäkään.

Täytyy illalla jatkaa pikku psykooseissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
276
Näitä sanottiin aikaisemmin elämiksi, mutta kai se sitten on nykyään uusi mullistava keksintö.
Tasohyppelyissä viimeksi törmännyt elämiin. Kyllähän ne nykyaikana tuntuvat aivan hemmetin epäreiluilta, onneksi esim. Disney Afternoon Collectioniin on lisätty taaksepäin kelaus ja tallennusmahdollisuudet. Ei enää nykyään riitä aika ja/tai kärsivällisyys hiomaan jotain pikselihyppyä viikkokausia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Läpi tuli mentyä. Tätä pitää tosiaan kuulokkeilla pelata. Tässä on mm. Binauraaliset äänet. Interaktiivinen tarina kyseessä. Vähän tappelua, paljon kävelyä. Liikaa puzzleja. Kiva ajatuksia herättävä teos siitä kuinka psykoosia ja mielisaurautta ennen käsiteltiin.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
Tässähän ei ole sitä ominaisuutta että jos kuolet liian monesti niin tallennus häviää.
Jotain urbaani legendaa taisi olla.
(Ainakin stiimi keskusteluiden ja parin muun paikan)

Mutta tosiaan noista tasohyppelyistä tuli mieleeni supermariot, Siliukset ja Megamanit(megamaneissa ei tarvinut aloittaa koko paskaa alusta jos otit koodit ylös) mutta oli se kyllä aikamoista ja eikä nykyisin kestäisi.

Nykyään tuntuu hermot pettävän jos joutuu 10min taaksepäin :btooth:
En tiedä onko nykypelit sitten muovaneet minustakin tälläisen perkelleen vellihousun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
*snip*

Mutta tosiaan noista tasohyppelyistä tuli mieleeni supermariot, Siliukset ja Megamanit(megamaneissa ei tarvinut aloittaa koko paskaa alusta jos otit koodit ylös) mutta oli se kyllä aikamoista ja eikä nykyisin kestäisi.

Nykyään tuntuu hermot pettävän jos joutuu 10min taaksepäin :btooth:
En tiedä onko nykypelit sitten muovaneet minustakin tälläisen perkelleen vellihousun.
Tarkoitit varmaan, että jos joutuu yhtään taaksepäin:lol:. Ainakin itsestäni tullut täysin "vanhan minän" vastakohta. Hyvä ettei koko peli jää nykyään kesken, jos kerrankin kuolee yms:sori:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Sadness ehkä kannattaisi poistaa tuo paljastus. Sen on tarkoituskin antaa pelaajalle pieni ärsyke ja paine pelin pelaamiseen. Itsellä toimi täydellisesti. Myöhemmin vasta luin asiasta. Ei se ole urbaanilegendaa. Tekijät itse sen peliin laittoivat ja se mainitaan hyvin selkeästi pelaajalle.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Pelissähän myös tulee selväksi se, että kaikkeen ei kannata uskoa! Ja käsittääkseni tuo pelin tallennuksen poistuminen on mahdollista jos oikein "kädettää".
Mene ja tiedä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Katsoin eilen vajaan tunnin gameplayta kuulokkeiden kanssa ja pelkästä katsomisestakin tuli kylmät väreet monessa kohtaa.

Ja mitä olen jo spoilaantunut permadeathista (En olisi ehkä halunnut tietää ennen läpipeluuta):
Ilmeisesti kyseessä on vain pelottelu pelintekijältä, jotta taisteluista ja puzzleista tulisi kuumottavampia. Tämän oli joku testannut kuolemalla n. 50 kertaa, ilman mitään sanktiota.
Joidenkin kommenttien mukaa pelin loppupuolella tämä 'rot' ja permadeathilla pelottelun merkitys avautuu enemmän, mutta tästä en enää itseäni spoilannut enempää sillä se kuulemma liittyy vahvasti tarinaan. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa.

Pitänee ottaa kokeiluun ja kokea peli itse. Vaikuttaa kyllä juurikin sellaiselta kokemukselta, mitä ei millään muulla medialla (esim. elokuvat) pystytä tekemään.
 
Viimeksi muokattu:

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 579
Juu vähän harmittaa, että ei itekkään kerenny ennen tuota permadeath spoilerin leviämistä pelaamaan, mutta silti ihan kivasti on maistunu. Pari tuntia nyt takana ja kivan erilainen peli. UI:ta ei kaipaa yhtään ja kuulokkeilla tunnelma kohoaa kyllä aika intensiiviseksi välillä.

Teknisesti ihan ok paketti myös ja pyörii ihan kibvasti. Grafiikat ei nyt teknisesti mitenkään mullistavat (vähän matalatarkkuuksisia textureja melko paljon), mutta silti taiteellisesta näkökulmasta ihan kauniin näkönen peli. FOV on omaan makuun kyllä turhan ahdas, eikä sitä voi säätää. Toki kapea FOV nostaa osittain intensiivisyyttä, mutta itse mieluummin edes pikkasen avaramman näkökentän ottaisin kuitenkin.

Gameplayn osalta ei hirveesti ole kerrottavaa. Kontrollit tuntuu ihan napakoilta. Pelaaminenhan koostuu oikeastaan pelkästään ympäriinsä kävelystä, tutkimisesta ja pienten puzzlejen ratkomisesta, sekä taistelusta. Taistelumekaniikat on ihan simppelit ja toimivat. Perus heavy attack, light attack, block/parry ja väistö menoa. Usen vihuja jää selän taakse piiloon, mutta päähahmon päänsisäiset äänet varoittavat niistä ihan mukavasti, että kerkiää väistämään.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
Tarkoitit varmaan, että jos joutuu yhtään taaksepäin:lol:. Ainakin itsestäni tullut täysin "vanhan minän" vastakohta. Hyvä ettei koko peli jää nykyään kesken, jos kerrankin kuolee yms:sori:
Nytten vasta näin tuon viestin niin poista säkin tuo minun spoilaus eli eka rivi pois lainauksesta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Tuli pelattua peli läpi kahdella istumalla, peliaikaa kertyi noin 7-8h ja pelin jälkeiseen toipumiseen meni vielä ainakin yksi tunti lisää. Oli kyllä hemmetin hyvä kokemus. Yöllä kuulokkeet päässä pelatessa pelotti tietyissä kohdissa aivan saatanasti. Pelissä ei kuitenkaan ollut yhtään jump scareja ja tunnelma olikin enemmän luokkaa Silent Hill, mistä isot plussat. Meno parani koko ajan loppua päin ja viimeinen 'taso' oli hemmetin hieno ja koskettava. Pelin jälkeen jäi tosiaan hieman ontto olo, mutta silleen hyvällä tavalla. Hellblade Feature oli myös mielenkiintoinen katsottava (n. 25min) ja se avasi hiukan pelin juonta ja kehitysprosessia.

FOVia nostin muokkaamalla Engine.iniä ja samalla menetelmällä poistin myös motion blurrin. Pieni FOV ja blur aiheutti hieman pahoinvointia kun pelasin muutaman tunnin putkeen.

Pelin subtitlet olivat kyllä hieman päin persettä ja törmäsin muutamaan pieneen bugiin. Etenkin tuo tekstien vammaus häiritsi immersiota. Ilmeisesti tähän on jo jokin patchi tulossa, jossa ainakin korjataan vakavampia bugeja. Toivoisin että olisi mahdollista pelata uudelleen vain tiettyjä kohtia pelistä, missasin vain yhden runestonen ja peli pitää aloittaa alusta jos haluan sen käydä keräämässä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 061
Tuosta pelien uudelleen aloittamisesta, että olihan siinä silloin ennen aivan erilailla jännitystä mitä nykyään, kun joutui aloittamaan kaikki pelit aina alusta vuosikausia :lol:
Vaikea kuvaillakkaan sitä tunnetta, kun jotain c64 peliä oltiin pelattu vuosikausia, ja kerrankin päästy ennennäkemättömään kenttään, ja sitten kuolema ja alusta asti uudelleen :lol:
Ja onneksi ei enää tarvitse opetella ulkoa kaikkia vihollisia, ansoja ja tulipalloja ja muita pelaajan pään menoksi suunniteltuja esteitä :)
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Tuo ominaisuus vetää ehkä vähän turhan helposti tämän pelin kohdalla lukukertoja. Tämä ei ole mikään erityisen vaikea peli mutta siihen kannattaa keskittyä jo pelkästään lyhyyden + kokemuksen vuoksi. Toi tallennusjuttu
ei tapa keneltäkään kymmenien (hyvä jos kymmenenkään) pelitunnin kokemusta
mutta Senuas Sacrifice on ehdottomasti pelaamisen arvoinen peli hintaan nähden ja erityisesti kuulokkeilla.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
FOVia nostin muokkaamalla Engine.iniä ja samalla menetelmällä poistin myös motion blurrin. Pieni FOV ja blur aiheutti hieman pahoinvointia kun pelasin muutaman tunnin putkeen.
Auttakaa tyhmää :eek: En nyt äkkiseltään löytänyt tuota engine.iniä vaikka netistäkin löysin ohjeen siihen. Mulla on steamin pelikirjastot C ja E levyllä mutta steam on C levyllä, hellblade on asennettu E levylle niin eikös tuo tiedosto löydy silloin sieltä E:stä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Auttakaa tyhmää :eek: En nyt äkkiseltään löytänyt tuota engine.iniä vaikka netistäkin löysin ohjeen siihen. Mulla on steamin pelikirjastot C ja E levyllä mutta steam on C levyllä, hellblade on asennettu E levylle niin eikös tuo tiedosto löydy silloin sieltä E:stä?
Se on Windowsin käyttäjän AppData-kansiossa (piilotetut kansiot näkyviin niin löytyy).
Elikkäs esim. C:\Users\Merkath\AppData\Local\HellbladeGame\Saved\Config\WindowsNoEditor\Engine.ini
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
Se on Windowsin käyttäjän AppData-kansiossa (piilotetut kansiot näkyviin niin löytyy).
Elikkäs esim. C:\Users\Merkath\AppData\Local\HellbladeGame\Saved\Config\WindowsNoEditor\Engine.ini
Okei, no se olikin ongelmana että kansiot oli piilotettuna.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 958
Tullut tätä pelailtua ja jokunen rivikin tuonne "mitä pelaat tällä hetkellä" -rimpsuun kirjoiteltua.

Pelistä oli suuret ennakko-odotukset. En lukenut pelistä juuri mitään muuta kuin että päähenkilöllä ei mene hyvin ja että Steamissa hehkutusta saanut.

No ei. Peli on ollut ihan valtava pettymys. Eikä kyseessä ole oikeastaan edes peli, vaan kävely/hölkkäyssimulaattori jossa päähenkilöllä vintilla valot välillä välkkyy. Peliä tästä ei ole nimeksikään. Grafiikka on ihan mukiinmenevää ja päähenkilö on hienosti mallinnettu. Toisaalta koko pelimaailma on todella rajattu ja mistään risustakaan ei pääse yli, jos siitä ei ole tarkoitus mennä. Äänimaailmaan on panostettu enemmän, ja päähenkilön päässä pyörii koko ajan vähän ylimääräisiä ääniä. Toisaalta ne sitten kyllä toistavat itseään aivan koko ajan. Peli ei ole pelottava tai edes jännittävä millään muotoa. Lähinnä rasittava.

Peli toistaa aivan koko ajan samaa kaavaa: kävellään ovelle, josta ei pääse läpi, etsitään ihme riimuja/kirjaimia milloin mistäkin kuusenlatvasta jotta ovi aukeaa ja siitä pääsee läpi. Sitten tapellaan välillä muutamaa rivivihollista vastaan kömpelöllä taistelumekanismilla. Rivivihollisia näyttää olevan paria kolmea erilaista, hirvipäinen äijä tai sitten viikingin näköinen kilvellä tai ilman. Kun tätä kaavaa on toistettu tarpeeksi kauan, on lopussa odottanut pari kertaa loppupomo.

Loppupomoista ensimmäinen oli kuin kopio jostain Dark Soulsin tusinapomosta, mutta se olikin varmaan pelin parasta antia tähän mennessä. Toinen pomo olikin sitten aivan täysi pushover eikä siitä ollut mitään vastusta.
Kyllä tämä läpi pelataan mutta varmasti vuoden ylivoimaisesti huonoin tuotos. Jos peliä haluaa kokeilla, suosittelen odottamaan jos putoaa joskus jonnekin 3 € tasolle. Tai katsoo YouTubesta kun joku muu pelaa, koska tässä ei ole mitään pelattavaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
GOG:in talvitarjouksessa 22,50€, lisäksi mukaan paukahti Hard West ja 3,5€ gog-rahaa.

Pelinä tämä on tosiaan kävelysimulaattori, missä välillä vähän ratkotaan puzzleja tai taistellaan suht kömpelösti. Pelimekaniikat kuitenkin lähes täydelliset tarinankerronnan suhteen, mikä on kerrankin lähes elokuvien tasolla. Lisäksi viimeistelyn on pakko olla lähes täydellistä, koska gogin arvosteluista puuttuvat kaikki 1/5 "needs polish" arvostelut.
 

Sleipnir

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Tämä peli siis julkaistaan 11.4 Xbox Onelle ja näyttää kyllä erittäin mielenkiintoiselta tapaukselta.

Traileria
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 061
Kaikkia pelejä en ole pelannut loppuun asti, myös tämä on kesken.
Vain sen vuoksi että aina voi jatkaa jokaista peliä tietämättä mitä lopussa tapahtuu :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
17
Pleikkarilla tuli tämä pelailtua juuri ja oli aikamoinen kokemus. Minulla nyt ei hirveän monia kymmeniä pelejä oli pelihistoriani aikana pelattuna läpi, mutta tässä oli kevyesti visuaalisesti ja tunnelman puolesta siisteimpiä kohtauksia mitä on tullut peleissä vastaan. Tälläistä tunnelmaa ja kokemuksia etsin peleistä.

Pelikokemus siis oli hyvä, mutta myös rankka. Tarkoitan siis, että tunnelma oli koko ajan melko synkkä ja häiriintynyt. Siinä synkän tunnelman keskellä kun ratkoo puzzleja toisensa jälkeen, niin jossain vaiheessa alkoi vähän viemään mehuja itsestä. Ehkä tämä olisi kolmen pitkän pelisession sijaan pitänyt pätkiä hieman lyhempiin sessioihin, niin keskittyminen olisi säilynyt paremmin eikä olisi päässyt puutumaan puzzleihin. Rehellisesti sanottuna oli hetkiä kun kirjaiten metsästäminen puunlatvoista otti päähän.

Visuaalisesti nätti peli, monesti joutui pysähtymään fiilistelemään ja pyörittelemään kameraa.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
En voi uskoa että multa on mennyt tämä peli aivan totaalisesti ohi! Gogista tuli tässä lähiaikoina ostettua kun oli tarjouksessa ja nyt tuli läpipelattua.

Oli yksi parhaimmista ja tunnelmallismmista peleistä, mitä olen vähän aikaan pelannut. Kuulokkeiden kanssa pelaaminen on edellytys että saa tunnelmasta kaiken irti. En tiedä milloin olen yhtä kuumotuksissani pelannut jotain. Välillä tuntui kuin pelaisi jotain kauhupeliä, mikä ei varmaan ihan kaukana totuudesta ole.

Laitan vähän spoileriin kommenttia etten pilaa keneltään myöhäispelaajalta pelikokemusta:
Ne uuteen miekkaan vaadittavat trialit laittoi kaikki paskat housuun jollain tavalla, labyrintissä se pimeys ja sieltä kuuluvat huudot, sokeustestissä kun pitää vältellä hirviöitä pilkkopimeässä, ja sitten se kun pitää juosta pakoon tulista mörköä etsien niitä riimuja ja sitten etsiä uloskäynti, tässä kohtaa mulla oli jo oikeasti jännitykset huipussa kun tuli pari kertaa kuoltua tulimörölle ja uskoin yhä siihen, että edistys nollaantuu jos kuolee tarpeeksi. Myöhemmin kun taisteltiin sitä pimeässä metsästävää petoa vastaan aloin jo miettimään, että oliko koko juttu pelkkää bluffia, kun siinäkin kuolin kai joku 4-5 kertaa, eikä Senuan kädessä oleva mätä levinnyt päähän. Kuitenkin pientä epävarmuutta oli loppuun asti, ja aika varovaisesti etenin taisteluissa ja lopputaistelussa yritin tosissani loppuun asti, vaikka äänet päässäni käskivätkin luovuttamaan. Ymmärrän kyllä täysin miksi tämmöinen kepponen on laitettu peliin. Pelaajille on luotu näin stressiä ja oikean vaaran tunnetta. Ja laitettu ikäänkuin psykoosipotilaan mielentilaan, että vaikka tunnet olevasi suuressa vaarassa, mitään oikeaa hätää ei kuitenkaan ole. Siitä huolimatta tämä tuntui pikkuisen halvalta ratkaisulta ja minun mielestäni laskee hieman pelin mekaanisia arvosanoja. Minusta tämä ominaisuus olisi tehnyt pelin uudelleenpeluuarvosta paremman, kun sama jännitys säilyy jos haluaa pelata uudelleen vaikealla vaikeusasteella. Nythän pelissä ei ole juuri mitään uudelleenpeluuarvoa.

Pelin taistelumekaniikoista kyllä pidin paljon, muistutti aika hemmetisti Dark Soulsia, mutta on paljon anteeksiantavampi. Ehkä kuitenkin hieman kömpelö, ajatellen eri toimintojen sijaintia xboxin ohjaimessa. Monta kertaa meni juoksu- ja blokkauspainike sekaisin. En tosin tiedä pystyikö näiden paikkaa vaihtamaan, joten ei se nyt sellainen harmia aiheuttava tekijä ollut.

Puzzlet olivat ihan ok, aika helppoja, mutta eivät minua ruvenneet ärsyttämään toisinkuin joitain muita pelaajia täällä. Pelin lineaarinen rakenne rupesi kyllä toistamaan itseään, se on myönnettävä. Ja kyllähän siinä jo tiesi että "jaahas, tässä kohtaa ihan varmasti tulee taistelua". Pelin lineaarisuus itsessään ei haitannut, oli virkistävää pelata taas tällaista, kun tuntuu että nykyään joka saatanan peli on massiivinen open world jonka koluamiseen menee satoja tunteja. Syvyyttä tälläkin pelillä oli moninkertaisesti enemmän, verraten vaikka johonkin Assassin's Creediin.

Tämä peli kuitenkin menee tarinankerronta edellä, mikä oli tehty todella hyvin ja syvällisesti. Psykoottiset oireet oli tuotu hyvin mukaan ja kaikki tämä pisti oikeasti miettimään, mistä tarinassa oli oikeasti kyse.
Juoni itsessään oli aika synkkä, mutta lopussa kuitenkin kaunis lopetus ja pisti todellakin miettimään, en viitsi enempää ruveta runoilemaan etten paljasta mitään. Pohjoismytologia kuitenkin mielenkiintoista niinkuin aina.

Grafiikat oli myös todella nätit, jossain paikoin näki vähän kökköjä tekstuureita, mutta ainakin Senua näytti niin hyvältä kuin tänä päivänä videopelihahmoja saadaan näyttämään.

Olinko muuten ainoa jolle tuli pieniä Witcher 3-viboja tästä? Pari kertaa jotkut musiikinpätkät kuulostivat joltain Witcherin musiikeilta, ja örkit ainakin muistutti vähän Lesheneitä. :D

Ihan mielenkiinnolla odotan Hellblade 2:sta. Toivottavasti saavat tehtyä jotain uutta, etteivät kierrätä samoja psykoosijuttuja uudella tarinalla.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 579
Tänään tuli asennneltua tämän VR-versio, kun sen ilmaiseksi sai. On kyllä VR:nä huomattavasti sykähdyttävämpi kokemus, vaikka toki oerusversiostakin tykkäsin. Noi äänetkin saa uuden ulottuvuuden, kun pelaa VR:nä. Ohjaus kävellessä on tosin vähän kankeaa ja epätarkkaa vr versiossa, mutta taistelu toimii upeasti ja on jotenkin jopa helpomman tuntuista, kun ilman VR:ää. Paljon helpompi havaita mm. vihujen hyökkäykset, kun ne on VR:ssä paljon isompia, kun ruudulla.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Vedän peliä parhaillaan toista kertaa läpi. Viimeksi jäi muutama viikinkiriimu keräämättä - osin siksi, että en alussa tajunnut että ne voi lukea fokuksella. Huomasin myös että riimutolppien teksti ei ole silkkaa siansaksaa:

2021-03-29_1949_1.png


Kaivoin netistä viikinkiriimujen aakkoset ja käänsin tekstin. Mitään muinaisnorjaa tuossa ei lue, vaan selvää englantia.

SEEK HELAS TRUTH IN MIRROR
GODS BETRAY US
UNMASK FEAR

Ei ehkä mikään maata mullistava löytö, mutta hauska yksityiskohta kuitenkin.

Ja sitä helkkarin kohtaa, jossa vältellään hirviöitä pimeässä, en kyllä halua pelata enää ikinä. VR-versio on wörtti, mutta tekee kauhukohdista liiankin kuumottavia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 880

Ja sitä helkkarin kohtaa, jossa vältellään hirviöitä pimeässä, en kyllä halua pelata enää ikinä. VR-versio on wörtti, mutta tekee kauhukohdista liiankin kuumottavia.
Oli kyllä itselläkin sellainen fiilis tuon kohdan jälkeen, että nevö ögen :rofl2:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 620
Vedän peliä parhaillaan toista kertaa läpi. Viimeksi jäi muutama viikinkiriimu keräämättä -
Vitutukseni oli kohtalainen kun jäi yksi löytymättä, enkä edes näitä siis minkään ohjeen kanssa etsinyt... Noh, joskus uudestaan sit, olihan tää kokemisen arvoinen peli.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 105
Viestejä
4 191 429
Jäsenet
70 864
Uusin jäsen
Joonas123

Hinta.fi

Ylös Bottom