Hei. Olen Mikä ruuvimeisseli näytönohjainten tms avaukseen?

Liittynyt
15.11.2020
Viestejä
174
Katselin ifixitin työkalusarjoja gigantista ja verkkokaupasta, että mutta mikä niistä? Mitä ruuvari ym työkalusarja suosittelisitte tietokoneitten näytönohjainten tai vaikka puhelimien ja tablettien avaamiseen?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 636
Tämä Amazon.de:stä noin 60 eurolla -->


Passeli ja monipuolinen yleissarja pienempien laitteiden kanssa säätämiseen. Itse ostin tuon setin pari vuotta sitten Black Friday -tarjouksesta muistaakseni 39 eurolla, joten jos ei ole hätä, niin kannattaa ehkä odotella taas marraskuun kampanjoita.

Kiinaversioita saa toki tuota halvemmalla, mutta en ole jaksanut vaivautua arvailemaan, että mikä niistä olisi järkevä. iFixit tarjoaa lisäksi "lifetime-takuun", mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan heidän kanssaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Kyseinen iFixit setti oli viime Black friday 49e hintaan Gigantissa, itse tilasin tuon silloin ja erittäin kätevä ku tuollaisessa "rullaan" menevässä pakkauksessa kaikki työkalut nätisti, eli kulkee mukanakin tarvittaessa. Tuolla saa auki lähes kaiken elektroniikan, jos taitoa ja kärsivällisyyttä löytyy lisäksi, suosittelen myös.

Tuolla on listattu mikä kuuluu tuohon takuuseen ja käsittääkseni lähettävät sulle uuden, jos työkalu on mennyt rikki normaalissa tilanteessa.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
424

Tuo setti itsellä toiminut puhelimista kameroihin, tietokoneisiin ja autoelektroniikkaan saakka. Ei se nyt mikään erikoisen hyvä ole, mutta hintansa väärti. Tosin päivittelen tuon kyllä kalliimpaan settiin lähiaikoina kun on muutaman vuoden aikana tullut ei oikeaoppisella käytöllä tehtyä hieman damagea.
 
Liittynyt
24.06.2019
Viestejä
520

Tommosella menny pari vuotta, oon ollu tyytyväinen. Hinta tuossa linkissä kova, löytyy ympäri maailmaa halvemmallakin kun ettii.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 187 168
Jäsenet
70 775
Uusin jäsen
käyttäjänimi123

Hinta.fi

Ylös Bottom