hdd levyt

ninulla on 2 ulkoista asemaa 2tb hdd asema jossa on ollut windows ja se näyttää että aseman koko olisi vain 32gb eli sen missä oli wivdows sama vika on 1tb ja 128gb muistitikuissa mitä tehgä että sais taas koko levyn koon käyttöön ja sit toinen kummallisuus minulla on muös 12tb ulkoinen ssd asema ninne kun oon tallentanut tietos niin ei kaikkia videoita toistakkaan vaikka on vienyt sen verran tilaa mitä oon sinne siirtänyt kaikkiin on tehty alustus ntfs mikä on normisti oletuksena ja mitä tarkoittaa exfat minulla ei sellaseen muistikorttiin ole saanut kuin pienen osan tallennettua mitäs noille voisi tehdä?

Vähän kannattaisi ulostuloon panostaa, tuota tekstiä on melkosen vaikea lukea.

Onkohan tullut ostettua noita feikki romuja, ku saatu uskomattoman halvalla isolla kapasiteetilla? Etenkin tuo 12Tb SSD kuulostaa oudolta...

Itse levyjen sisällä onkin sitten joku pieni halpa pikku kapasiteetin omaava piirilevy, joka ns. valehtelee koon isommaksi kuin todellisuudessa on. Eli se vaan kirjoittaa dataa yhä uudelleen vanhan päälle, tässä tapauksessa data on menetetty yli menevältä osalta.

Mutta jos on kunnon levy/tikku, niin ihan Windowsin levynhallinnasta voipi katsoa tilanteen ja ottaa tilan käyttöön.

asia okse 12tb on sellainen halppis mut tikku ja hdd 2tb on kunnollisia eli ne pitäis saada asustettua kunnolliseen kokon siis ihan miten niinkuin neuvoit ymmärsin sen että ylimenevä osa on menetetty mutta eihän sen pitäis ylittää sen todellisen koon tieomäärää feikki kiintolevun vai voiko se muka ylittää että sinne tällentais noin vain sen 12tb vaikka olisi paljon pienempi kokoinen se väittää videotiedostoissa että jokin ihmeen kodekki muka puuttuu muisti tikku on sandisk 128gb ja toinen on intenso 2tb eli on kunnollisia mutta kun niissä oli windows käyttis niin koko olikin vain sen 32gb ja se 12 on joku tälläinen kiinan tuotanto nimeltään tai malliltaan kuin portable ssd mobilestorage . mut ton tikun ja hdd kiintolevyn pitäis saada windows sin kautta saada ei saa ainakaan kun ava kuväkkeen ja alustaa antaa kooksi vain sen 32gb mutta pitääkö se mennä levyhallinnan kautta tekeen sitten vai?

Kuten tuossa jo sanottiinkin, niin Levynhallinnan kautta (Paina WIN + X ja valitse Levynhallinta) käyt kurkkaamaassa tilanteen tuon 128 GB muistitikun ja 2TB kiintolevyn osalta. Ota vaikka kuvakaappaus ja laita tänne. Tarvittaessa sitten nuo voi osioida uudelleen ja alustaa kunhan niissä ei ole mitään tärkeää dataa joka tarvitsisi ensin saada talteen.
12 TB ulkoisen SSD-levyn voinee heittää suoraan SER-jätteeseen. Se on lähes täydellä varmuudella huijaus.

Enkä halua kettuilla, mutta hieman kuitenkin panostaisin tuohon kirjoittamiseen, niin apuakin saanee paremmin.

kiitos mut silti ihmetyttää se että siinä 2tb le vyn kun oon tehny sitä kautta niin se näyttää jostain syystä varaamatonta osiota joka on 750gb eikä anna ottaa käyttään pitäis ehkä poistaa se pienempiosiokin ennen alustusta vaikka näyttääkin levyn kooksi sen 1.99 tb mulla kun nyt sattuu oleen siellä tallennettuna jokunen tiedosto niin pitää ne siirtää pois et voin poistaa sen ja saada alustettua koko levyn kun nyt se ei anna tehä sille mitään ja kiitos paljon pitää varmaan pistää jonnekin ylös noi tiedot jos tulee seuraavsksi jotain samanlaista mutta paljon kiitoksia avusta

kiitos mut silti ihmetyttää se että siinä 2tb le vyn kun oon tehny sitä kautta niin se näyttää jostain syystä varaamatonta osiota joka on 750gb eikä anna ottaa käyttään pitäis ehkä poistaa se pienempiosiokin ennen alustusta vaikka näyttääkin levyn kooksi sen 1.99 tb mulla kun nyt sattuu oleen siellä tallennettuna jokunen tiedosto niin pitää ne siirtää pois et voin poistaa sen ja saada alustettua koko levyn kun nyt se ei anna tehä sille mitään ja kiitos paljon pitää varmaan pistää jonnekin ylös noi tiedot jos tulee seuraavsksi jotain samanlaista mutta paljon kiitoksia avusta
Kirjoita selvemmin, ei tuosta ylipitkästä lauseesta saa mitään selvää. Virheetkään ei haittaa, mutta kun et edes yritä helpottaa lukijan hommaa niin ei kyllä huvita lukeakaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 622
Jäsenet
74 264
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom