• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

HBO Max (Nordic)

Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
794
Kappas, sieltä se nyt tuli pitkästä aikaa syy jatkaa tämän palvelun tilausta -->

Curb Your Enthusiasm, kausi 10, 20.1 alkaen
Tuo on kyllä loistava sarja. Tosin edellisellä tuotantokaudella sarja rupesi toistamaan itseään melkoisesti. Toivotaan että ovat keksineet jotain uutta tähän uuteen kauteen.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
93
Vahva suositus Batwoman-sarjasta. Hyppää Kate Kanen siivelle :nb: ja katso Gothamia piristävän uudesta näkökulmasta :cool:. Lisävinkkinä vielä, että sarjasta on tilattu toinen kausi, joten tämä ei jää yhden kauden tynkäkokeiluksi.
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
794
HBO päivittyi puhelimeeni Galaxy S9 pari päivää sitten, ei ole toiminut sen jälkeen. Poistin ja asensin sen uudestaan ja rupesi taas toimimaan. Mutta, hämmästykseni oli suuri kun huomasin minkä uudistuksen olivat tehneet, nyt voi ladata ohjelmia offline katselua varten!
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
^ No jopas pomppas et semmosen saivat aikaan. :D

Itse ihmetellyt tässä lähiaikoina että Samsung töllön softaan voi jopa luottaa niiden jatka katsomista osalta.
Jos kaikki katsottu se tiili on harmaana niis äskettäin katsotuissa tjsp, ja jos on uusi jakso tai muuten lisää jaksoja vielä niin ei ole. Uuden jakson kohdalla jopa pieni vihree pylpyrä että uusi jakso.
Aiemmin ei ole voinut yhtään luottaa tuohon, aina sarjan sivulle ensin ja sieltä itse katsoo mikä seuraava.
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Itse otin tauon jälkeen uudelleen. Kuvanlaatu on edelleen luokattoman kamalaa. Ei tuota kestä tykillä katsoa - menee takaisin kiinni ja Watchmen ja His Dark Materials blu ray tilaukseen jossain vaiheessa. (ei ole yhteydestä kiinni, 1000/100 kuitu, Speedtestin tulos yleensä siinä 600-800 Mbps välissä ja Apple+/Prime antavat melkein 4k blu ray tasoista kuvaa, Netflix niistä jää hiukan jälkeen).
hbo laatua.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
Itse otin tauon jälkeen uudelleen. Kuvanlaatu on edelleen luokattoman kamalaa. Ei tuota kestä tykillä katsoa - menee takaisin kiinni ja Watchmen ja His Dark Materials blu ray tilaukseen jossain vaiheessa. (ei ole yhteydestä kiinni, 1000/100 kuitu, Speedtestin tulos yleensä siinä 600-800 Mbps välissä ja Apple+/Prime antavat melkein 4k blu ray tasoista kuvaa, Netflix niistä jää hiukan jälkeen).
Tuo HBO kuvanlaatu on jotain niin järkyttävää, että itellä jää kyllä sarjat katsomatta. Ehkä sitten kun lanseeraavat paremman laadun tai sen kokonaan uuden version streameistä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 124
Varsinkin tummat kohtaukset ovat jotain aivan kamalaa. Menee heti tauolle kun outsiders loppuu.
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 909
Itse otin tauon jälkeen uudelleen. Kuvanlaatu on edelleen luokattoman kamalaa. Ei tuota kestä tykillä katsoa - menee takaisin kiinni ja Watchmen ja His Dark Materials blu ray tilaukseen jossain vaiheessa. (ei ole yhteydestä kiinni, 1000/100 kuitu, Speedtestin tulos yleensä siinä 600-800 Mbps välissä ja Apple+/Prime antavat melkein 4k blu ray tasoista kuvaa, Netflix niistä jää hiukan jälkeen).
Heikolta kieltämättä näyttää. Mistä sarjasta, mistä kohtaa ja millä laitteella ja ohjelmalla katselu?
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Heikolta kieltämättä näyttää. Mistä sarjasta, mistä kohtaa ja millä laitteella ja ohjelmalla katselu?
Watchmenin 1. jakso, poliisien hyökätessä konnien/terroristien/vapaustaistelijoiden(?) leiriin. Apple 4k, Epson TW9400.
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 909
Heikoin streamihän HBO:lla kieltämättä on, mutta minusta näyttää, että AppleTV yrittää pukata sen HDR:nä ulos? Tuohan on yökohtaus ja jos SDR:nä (jota HBONordic satavarmasti on) toistat eivät nuo kuvavirheet todennäköisesti yhtä paljon korostu.
 
Liittynyt
05.06.2019
Viestejä
176
Heikoin streamihän HBO:lla kieltämättä on, mutta minusta näyttää, että AppleTV yrittää pukata sen HDR:nä ulos? Tuohan on yökohtaus ja jos SDR:nä (jota HBONordic satavarmasti on) toistat eivät nuo kuvavirheet todennäköisesti yhtä paljon korostu.
Käsittääkseni Apple TV yrittää pukata kaiken HDR:nä ellei asetuksista muuta jotain säätöä. Itsellä laitetta ei ole mutta luin jostain arvostelusta näin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
Käsittääkseni Apple TV yrittää pukata kaiken HDR:nä ellei asetuksista muuta jotain säätöä. Itsellä laitetta ei ole mutta luin jostain arvostelusta näin.
Toisaalta vaikka yrittäisi niin eipä se SDR kamasta tee HDR tasoista vaikka kuinka yrittäisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
163

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Heikoin streamihän HBO:lla kieltämättä on, mutta minusta näyttää, että AppleTV yrittää pukata sen HDR:nä ulos? Tuohan on yökohtaus ja jos SDR:nä (jota HBONordic satavarmasti on) toistat eivät nuo kuvavirheet todennäköisesti yhtä paljon korostu.
Sinällään ihan samalta GoT näytti aikanaan, kun käytössäni oli AppleTV 3g, johon Ipadistä streamasin HBO:ta ja se vehjehän ei HDR:stä tajua mitään.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Itse lopetin tänään tilauksen. Ei tuota jaksa katsella kun ei varsinaisesti ole mitään mitä seuraan innolla jossa edes kuvan laatu ei estäisi (jostain syystä jaksoin katsoa 2 jaksoa His Dark Materialsia vaikka luulin että kiinnostaa enemmän). Varmaan tulee tilattua uudelleen, kunhan korjaavat kuvalaatunsa. :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
163
Ennen vanhaan olisi joku Tekniikan Maailma voinut vertailla eri palveluita muutenkin kuin vain kuukausimaksun tai ilmoitettujen speksien/ohjelmakirjaston koon perusteella. Kuvakaappaukset nettijatkoille ja puristamaan palvelun teknisen puolen edustajalta selitykset siitä, miksi tulee streamista kuvanlaadultaan tuhnua vaikka materiaali olisi palvelun omaa tuotantoa. HBO:n osalta perään vielä raflaavat kyselyt siitä, että onko UrhoTV:n aikaiseen sovelluspuoleen tehty mitään muutoksia? Ikävä kyllä Otavamedian TM ei ole enää entisensä tutkivan journalismin osalta kuten ei ole moni muukaan paperijulkaisu. Ei HBO Nordicin itsemoderoimista mainoskanavista kuten Facebook ja kumpp. saa mitään konkreettista vastausta mihinkään ja kuvauksessa erikseen maininnat, että teknisestä puolesta ei täällä keskustella. Aspan kanssa vuoropuhelu (boottasitko laitteet?) on yhtä tyhjän kanssa eikä kehitystä sitä kautta tule jatkossakaan.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Aspan kanssa vuoropuhelu (boottasitko laitteet?) on yhtä tyhjän kanssa eikä kehitystä sitä kautta tule jatkossakaan.
Heh, totaalirepeilyt täällä. Muistissa on mm. HBO:n äänihässäkät, stereo-kanavan toista kanavaa lähettiin "monona", ja mitä kaikkea sieltä (p)as(k)pasta tulikaan, "oletko varmasti sadetanssinut"? ;)
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 731
Hah, legendaarinen 'boottasitko jo reitittimen' kun valittaa paskasta kuvanlaadusta. Joo, boottasin ja samaan aikaan se puskee AppleTV+ -palvelusta +40Mbps silmäkarkkia telkkariin, juu, se on varmaan se vika juuri siinä verkkolaitteessa kun HBO tarjoaa häivähdyksen pre-720p ajalta.

Sen jälkeen se perinteinen viestitemplate missä tarjotaan mahdollisuutta ottaa yhteyttä tekniseen tukeen josta ei ikinä vastata. Olisi mukava jos joku näkyvä ja suuri mediataho ottaisi tästä juttuaihetta itselleen ja kysyisi oikeasti näitä asioita mitä nimimerkki Bustis toi esiin ja penäisi sitä vastausta niin kauan kun sieltä jotain sanotaan.
 

Cuubis

Tukijäsen
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
480

Näköjään on kuitenkin Tekniikan Maailmassakin asia huomioitu ja on jopa tämä ketjukin linkattuna uutisessa. Toimittaja kun tätä keskustelua ilmeisesti lukee, niin voisi tosiaan ottaa ns. munan käteen ja tehdä asiasta jotain syväluotaavampaa juttua. Ite en ainakaan jaksanu maksaa tosta palvelusta kun rahalle ei saa vastinetta
ja tyydyn imuttamaan sarjat paremmalla laadulla netistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355

Näköjään on kuitenkin Tekniikan Maailmassakin asia huomioitu ja on jopa tämä ketjukin linkattuna uutisessa. Toimittaja kun tätä keskustelua ilmeisesti lukee, niin voisi tosiaan ottaa ns. munan käteen ja tehdä asiasta jotain syväluotaavampaa juttua. Ite en ainakaan jaksanu maksaa tosta palvelusta kun rahalle ei saa vastinetta
ja tyydyn imuttamaan sarjat paremmalla laadulla netistä.
Tarvis jonkun kansainvälisen tehdä. Ei ketään kiinnosta mitä täällä pohjolassa hölistään. Ne jotka asioista päättää, ei varmasti edes osaa suomea.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Tarvis jonkun kansainvälisen tehdä. Ei ketään kiinnosta mitä täällä pohjolassa hölistään. Ne jotka asioista päättää, ei varmasti edes osaa suomea.
Onko tämä laatuongelma kaikissa HBO palveluissa ympäri maailman?
Meidän käyttämä Nordic toimii kuitenkin vain Suomi, Tanska, Ruotsi ja Norja.

Ihan mielenkiintoista jos jollain olisi tietoa että onko esim. jenkkien HBO GO:ssa parempi laatu?
Käsittääkseni kuitenkin HBO Nordic käyttää ihan omaa infrastruktuuria, tai ainakin tuota clienttia. Sellaisen kuvan olen ainakin saanut.

Tietenkin jos ongelma on ihan Nordicin juttu, niin ehkä HBO voisi siirtyä käyttämään yhtä tekniikkaa/palvelua/softaa koko maailmassa....

En tiedä tuleeko HBO MAX muuttamaan asioita, jos se ylipäätään meille edes tulee. HBO Max - Wikipedia
Johonkin Eurooppaan se tulee aikasintaan 2021.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Succession kannattaa katsastaa. Varsin hyvää hitaasti kytevää draamaa.
Successionille iso plussa täältäkin. Alusta tuntui liiankin hitaasti kytevältä, sen jälkeen on ollut pakko katsoa 2-3 jaksoa iltaan. Hemmetin hyvin käsikirjoitettua draamaa ja selän takana vehkeilyä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Successionille iso plussa täältäkin. Alusta tuntui liiankin hitaasti kytevältä, sen jälkeen on ollut pakko katsoa 2-3 jaksoa iltaan. Hemmetin hyvin käsikirjoitettua draamaa ja selän takana vehkeilyä.
Täältä myös todella iso suositus.
Taisin peräti viikon sisään katsoa kummatkin kaudet. :lol:

Kuvanlaatu ohjaa ihmiset Blueray myynnin pariin toisaalta. Varmaan sen takia ei löydy 4K-kuvaa.
Itseä nyt ei edes vaivaa HBO:n kuvanlaatu kun on peruslaitteet, mutta olen ymmärtänyt että laadukas 1080p olisi jo harppaus nykyiseen.

Siinä jäisi silti vielä bluray rahat erikseen kerättäväksi.
 
Liittynyt
05.06.2019
Viestejä
176
Onko tämä laatuongelma kaikissa HBO palveluissa ympäri maailman?
Meidän käyttämä Nordic toimii kuitenkin vain Suomi, Tanska, Ruotsi ja Norja.

Ihan mielenkiintoista jos jollain olisi tietoa että onko esim. jenkkien HBO GO:ssa parempi laatu?
Käsittääkseni kuitenkin HBO Nordic käyttää ihan omaa infrastruktuuria, tai ainakin tuota clienttia. Sellaisen kuvan olen ainakin saanut.

Tietenkin jos ongelma on ihan Nordicin juttu, niin ehkä HBO voisi siirtyä käyttämään yhtä tekniikkaa/palvelua/softaa koko maailmassa....
Ainakin Game of Thrones oli nostanut kakkimyrskyä kuvanlaadusta myös rapakon toisella puolella ja jopa sarjan kuvaaja kommentoi asiaa sanomalla että liika pakkaus pilaa pimeät kohdat joten ilmeisesti sielläpäinkään kuvanlaatu ei ole häävi.

"Wagner syyttää tummuudesta suoratoistopalvelu HBO:n jakson pakkaamista pienempään formaattiin. Kuvaajan mukaan jakson tummuus kehkeytyy ongelmaksi, jos jaksoa on katsonut esimerkiksi pieneltä näytöltä huonolla nettiyhteydellä tai liian valoisassa huoneessa.

– Game of Thrones on aina ollut hyvin tumma ja elokuvallinen ohjelma. Sitä pitäisi katsoa pimeässä ympäristössä. Ideaalitilanteessa elokuvateatterin pimeydessä, Wagner sanoo TMZ:lle."



 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Noh, jos ongelma on maailmanlaajuinen eli HBO tarjoaa samat matskut joka paikkaan varsinaisesta palvelualustasta riippumatta niin luulisi että siihen tulee muutos.
Nyt alkaa menemään sen verran lujaa muut ohi, meillä Prime Video aika tuoreena tapauksena, Apple TV+ vielä uudempana, ja kohta Disney+ perästä. Kaikki puskee 4K:ta, ja ilmeisen hyvää sellaista.

Ehkä siinä jenkeissä toukokuussa avautuvassa HBO MAX:issa vedetään sitten paletti kokonaan uusiksi. Toki meillä sitä saa odottaa yli vuoden, jos edes silloinkaan kuulutaan joukkoon.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 179
Itse katselen HBO:ta Telia-Tv:n kautta ja mielestäni kuvanlaatu on pääsääntöisesti ihan ok, ei toki niin terävää kun kilpailijoilla mutta yleensä täysin riittävä. Poikkeuksena ollut The Outsider jossa tummat kohdat pumppaa oudosti ja koko tummaskaala on tavallaan tukossa. Kuvassa on myös jännää välkyntää aika ajoin. Samaa oli jossain määrin His Dark Materialsissa mutta ei noin paljon. Millään muulla sarjalla/elokuvalla en ole saanut vastaavia näkyviin. Ja noin surkeaa kuvaa mitä tässä ketjussakin on muutamia näkynyt kuvina en ole ruudulle saanut. :hmm: C9 Oledilla tulee katseltua, tykin kautta en ole kokeillutkaan. Batwomania olen muutaman jakson tyttären kanssa katsonut ja siinä on kuvanlaatu erittäin hyvä varsinkin mustankin osalta, sarjana nyt ei kovin kummoinen mutta kyllä tuota ajankulukseen katsoo.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Itse katselen HBO:ta Telia-Tv:n kautta ja mielestäni kuvanlaatu on pääsääntöisesti ihan ok, ei toki niin terävää kun kilpailijoilla mutta yleensä täysin riittävä. Poikkeuksena ollut The Outsider jossa tummat kohdat pumppaa oudosti ja koko tummaskaala on tavallaan tukossa. Kuvassa on myös jännää välkyntää aika ajoin. Samaa oli jossain määrin His Dark Materialsissa mutta ei noin paljon. Millään muulla sarjalla/elokuvalla en ole saanut vastaavia näkyviin. Ja noin surkeaa kuvaa mitä tässä ketjussakin on muutamia näkynyt kuvina en ole ruudulle saanut. :hmm: C9 Oledilla tulee katseltua, tykin kautta en ole kokeillutkaan. Batwomania olen muutaman jakson tyttären kanssa katsonut ja siinä on kuvanlaatu erittäin hyvä varsinkin mustankin osalta, sarjana nyt ei kovin kummoinen mutta kyllä tuota ajankulukseen katsoo.
Tämä onkin tunnettu asia että sekä Teliatv:n että Elisa Viihdeen kautta streamin lähde on eri, kyseiset toimijat hostaavat materiaalin itse eikä tämä iso kuvanlaatuongelma varsinaisesti koske niitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
653
Tämä onkin tunnettu asia että sekä Teliatv:n että Elisa Viihdeen kautta streamin lähde on eri, kyseiset toimijat hostaavat materiaalin itse eikä tämä iso kuvanlaatuongelma varsinaisesti koske niitä.
Tämä oli kyllä todella mieluisa yllätys kun aikoinaan oivalsin tämän, eikä kyllä olisi ihan heti uskonut että muilla toimijoilla on parempi laatu striimissä.
Nimittäin peruin tuolloin samantien HBO Nordic:in tilauksen ja otin operaattorin kautta. Esim. Game Of Thronesin jaksoissa oli huomattava ero kuvanlaadussa.
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Mikrobitissä on ollut myös juttu ongelmista. Ekalla kertaa kun sen löysin pystyin sen lukemaan, nyt näkyy vain tilaajille tärveltynä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 179
Tämä onkin tunnettu asia että sekä Teliatv:n että Elisa Viihdeen kautta streamin lähde on eri, kyseiset toimijat hostaavat materiaalin itse eikä tämä iso kuvanlaatuongelma varsinaisesti koske niitä.
Ok, näin vähän uumoilinkin - en vain ole asiaan enempää perehtynyt. Ihmetellyt vain kun laatua haukutaan ja itse ei tuosta kuitenkaan kärsi.
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Ok, näin vähän uumoilinkin - en vain ole asiaan enempää perehtynyt. Ihmetellyt vain kun laatua haukutaan ja itse ei tuosta kuitenkaan kärsi.
Riippuu myös niin olosuhteista. Ei itselläkään 40” 6-7 v vanhasta Hd-teeveestä olohuoneessa töki, vähän ehkä pehmeältä näyttää, mutta 88” kankaalta feikki 4k tykillä vajaasta kolmesta metristä on ihan katselukelvotonta (Kun vaikka Apple+, jolla varmaan on tämän hetken paras suoratoistokuva, ei paljon uhd-levyistä eroa).
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 909
Tämä onkin tunnettu asia että sekä Teliatv:n että Elisa Viihdeen kautta streamin lähde on eri, kyseiset toimijat hostaavat materiaalin itse eikä tämä iso kuvanlaatuongelma varsinaisesti koske niitä.
Tämä on tunnettu täällä usein esitetty väittämä, jonka takaa ei ole koskaan kukaan oikeaa faktaa kyennyt esittämään. Elisa ja TeliaTV toki kiittävät ilmaisesta mainoksesta, mutta eivät itse kehtaa tätä ns. faktaa vahvistaa todeksi.
 

GPO

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
300
Tämä on tunnettu täällä usein esitetty väittämä, jonka takaa ei ole koskaan kukaan oikeaa faktaa kyennyt esittämään. Elisa ja TeliaTV toki kiittävät ilmaisesta mainoksesta, mutta eivät itse kehtaa tätä ns. faktaa vahvistaa todeksi.
Mutuiluahan tämäkin, mutta mulla oli vuosi sitten HBO tilattuna TeliaTV:n kautta ja olin positiivisesti yllättynyt, kun kuvanlaatu tuntui parantuneen huomattavasti aiemmasta. Aiemmin olin tilannut HBO Nordicin suoraan. No, laitoin tilauksen sitten tauolle ja otin uuden tilauksen nyt vuodenvaihteessa, tällä kertaa taas suoraan HBO:lta. Kuvanlaatu on jälleen surkea,huonoimmillaan jos ruudulla on liikettä. Auta armias, jos juostaan metsässä, tms... Laitteet ovat olleet koko ajan samat (Chromecast Ultra, 65-tuuman töllö), eli sillä ei vaikutusta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 693
Nappasin tänään kokeilujakson Westworldin takia ja onpas kuvanlaatu jäljessä rajusti Netflixiä.
Kumpaakin katson Edgen kautta full hd-tuen takia ja videotykillä 100 tuuman kuvan kera ei kyllä juhlaa ole Hbo:n 720p kanssa.

Kaapissa oisi teliaTV-boxi, lienee turha kokeilla saako sitä kautta parempaa?
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Minulla tulee olemaan maaliskuun alussa muutaman pävän molemmat: sekä HBO:n suora tilaus, että Elisan kautta tuleva. Aktivoin normaalitilaukseni, laadun todettua suljin sen heti, mutta kuukauden tilaus kuitenkin toteutui. Viime viikolla Elisan myyjä soitti ja ylipuhui kuukauden ilmaiseen tilaukseen, joka alkaa maaliskuun alussa. Menevät n 5 päivää päällekkäin. Tarkoitus on tehdä vertailua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
593
Succession kannattaa katsastaa. Varsin hyvää hitaasti kytevää draamaa.
Successionille iso plussa täältäkin. Alusta tuntui liiankin hitaasti kytevältä, sen jälkeen on ollut pakko katsoa 2-3 jaksoa iltaan. Hemmetin hyvin käsikirjoitettua draamaa ja selän takana vehkeilyä.
Täältä myös todella iso suositus.
Taisin peräti viikon sisään katsoa kummatkin kaudet. :lol:
Sattuuko joku muistamaan 2. kauden jakson/jaksojen numeroa jossa oltiin Kroatian Cavtatissa huvijahdeilla satamassa. Olin sattumalta itse samaan aikaan samassa satamassa koko päivän, ajattelin jos näkyisin siellä :btooth:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
163
Sattuuko joku muistamaan 2. kauden jakson/jaksojen numeroa jossa oltiin Kroatian Cavtatissa huvijahdeilla satamassa. Olin sattumalta itse samaan aikaan samassa satamassa koko päivän, ajattelin jos näkyisin siellä :btooth:
Successionin 2. kauden finaalijakso eli 10., kuuden minuutin kohdilta eteenpäin näytti tutulta, maisemat siis.
Viikossa tuli kaksi kautta katsottua putkeen eli koukuttavinta juuri nyt. :thumbsup:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 693
Oisiko vinkkiä chromen/edgen kanssa katseluun?
Selaimet ei muista mihin jäin katselussa, ja en löydä hbo:n sivulta kuten flixin kanssa kauden jaksoja lajiteltuna.
Lisäksi hbo paska kaatuu välillä siksi kun menen pois full-kuvasta ja palaan takaisin. Ja tarjoaa katseluhistoriassa tälläkin hetkellä 6 jaksoa vanhaa kohtaa.
Kömpelöä selata takaisin jakso kerrallaan videokuvaa rullaamalla loppuun...hohhoijjaa.

Surkea tekele tämä Hbo:n systeemi kyllä isompiinsa verrattuna.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 250
ja en löydä hbo:n sivulta kuten flixin kanssa kauden jaksoja lajiteltuna.
Siis millä tavalla lajiteltuna? Näkyyhän ne jokainen jakso listattuna, kun menee kyseisen sarjan sivulle ja valitsee sieltä oikean kauden?

Mutta joo on kyllä surkea käyttöliittymä esim. Netflixiin verrattuna.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
647
Oisiko vinkkiä chromen/edgen kanssa katseluun?
Selaimet ei muista mihin jäin katselussa, ja en löydä hbo:n sivulta kuten flixin kanssa kauden jaksoja lajiteltuna.
Lisäksi hbo paska kaatuu välillä siksi kun menen pois full-kuvasta ja palaan takaisin. Ja tarjoaa katseluhistoriassa tälläkin hetkellä 6 jaksoa vanhaa kohtaa.
Kömpelöä selata takaisin jakso kerrallaan videokuvaa rullaamalla loppuun...hohhoijjaa.

Surkea tekele tämä Hbo:n systeemi kyllä isompiinsa verrattuna.
Itsellä myös telkkarin apissa tuo kusahti. Jossakin sarjoissa oltiin aina ykkösjaksossa ja toiset sarjat eivät koskaan siirtyneet sinne "kesken" oleviin. Todella huono verrattuna moneen muuhun vain dplay pystyi alittamaan tuon.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 693
Siis millä tavalla lajiteltuna? Näkyyhän ne jokainen jakso listattuna, kun menee kyseisen sarjan sivulle ja valitsee sieltä oikean kauden?

Mutta joo on kyllä surkea käyttöliittymä esim. Netflixiin verrattuna.
Noin toimiikin, ärsyttävää on se että pääsivu ei näytä välillä että se on kesken vaan tyrkyttää muita katsottavia.
Ja silloin kun näyttää sen keskeneräisen niin se on monta osaa jäljessä. Haulla voin hakea sarjan lopulta jaksoineen mutta todella kömpelösti toimii systeemi ja miten sattuu.

Esimerkiksi nyt näin: Avaan HBO:n sivun, ei näytä pääsivulla kuten netflix mitä kesken minulla, pakko klikata katselulistaa minne olen lisännyt sarjan.
Siellä se on jämähtänyt edelliseen kauteen jota klikkaamalla jatketaan k1/j8 vaikka oikeasti olen menossa k2/j6. Sekä edge että chrome tekee samoin.
2 asiaa kusee: katselulistan keskeneräinen ei päivity katselun tahtiin ja pääsivu ei esittele mitä olen katsomassa.

Joten minun on haettava se "manuaalisesti" esiin sarjojen joukosta, missä löytyy se kohta mihin jäin.
hbo.JPG
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
482
HBO saa paljon kuraa niskaansa ja varmasti aiheesta.
Mutta ihan perustoiminnot kuten kesksen olevat sarjat ja jaksotkin ovat toimineet itsellä moitteitta android -puhelimen kautta chromecastilla telkkuun ja nyt uuden android tv:n philips 58pus7304 ladatusta apista.

Netflix saa paljon kehuja mutta mulle riittää tuo HBO:n uusin appi jossa selkeästi heti keskellä sun sarjat mitkä kesken ja vieläpä täppä jos uusia jaksoja ilmestynyt niihin.

Sen lisäksi ylhäällä ikään kuin etusivu missä uutuudet jne. Ja alla kun kelaat samalla tavalla kun kaikissa muissa sovelluksissa tulee sarjat teemoittain, myös leffat , dokkarit jne.

Ihan toimiva appi tämä on, ja omasta mielestäni sisällöltään Netflixiä edellä, vähemmän matskua mutta enemmän sitä mikä mua kiinnostaa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Kieltämättä Androidilla se toimii paremmin, mutta itse tykkään käyttää telkkarissa suoraan sen omia softia.

Ainakin omassa 2016 Samsungissa HBO:n appi on melkosen luokaton, toki parannusta on nyt tapahtunut aika paljon.
Ehkä eniten ärsyttää se, että se usein kaataa koko telkkarin. Yhtä paljon ärsyttää sekin, että siinä rupeaa useimmiten jossain kohtaa äänet sekoilemaan. Ekaan vaatii että tekee telkkarin omanlaisen force restartin, ja toiseen se että pysäyttää jakson ja aloittaa toiston uudestaan. Onneksi se sentään osaa samasta kohdasta jatkaa....
Netflix appi telkkarissa ei kumpaakaan noista tee koskaan. Plus se on ihan hullun paljon sulavampi, tuo HBO:n kirjamellisesti nykii käytettäessä. Toki tässä voi kyse olla "vanhasta" telkkarista, mutta Netflixin appilla ei ole mitään ongelmaa.

Parannusta on ollut siinä, että nykyään voi jopa luottaa siihen seuraavan jakson suoraan aloittamiseen. Eli alkaa oikea seuraava jakso, ja se on jopa "niin fiksu" että jos tulee uusi jakso se tulee siihen heti tarjolle.
Ennen oli pakko selata itsensä sinne sarjan omalle sivulle, ja sieltä valita varmaksi oikea jakso toistettavaksi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 454
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
girma

Hinta.fi

Ylös Bottom