HBO Max (Nordic)

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
20
Oli kyllä kova jakso taas Peacemakerissa. Ja olipahan suomalainen rockmusiikki edustettuna myös tässäkin jaksossa Reckless Loven muodossa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 087
Ennakoin että jossain jaksossa nähdään Michael Monroe. Turussa kun on tullut käytyä erinäisillä pikkukeikoilla ja isommilla, aina jossain välissä sinne juoksee Michael lavalle huuliharppuineen.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
653
Aspan mukaan lopuissa kausissa jonkinmoista lisenssiongelmaa. Ovat tulossa, mutta vain luoja tietää koska.
Hemmetin hyvä juttu. Mietinkin jokin aika sitten näinköhän tätä sarjaa enää näkee mistään.
Tuo jäi aikoinaan valitettavasti kesken jonnekin (4. tai 5. kausi) kun C More lopettikin tuon näytön ja enpä ikinä tajunnut että joku normikanavakin vielä (Subtv) yöllä näytti todella huonoon katseluaikaan.
Jospa tän aloittelis alusta ja toivos että HBO saa varmuudella ne loput kaudet valikoimiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 379
Loistavaa musaa kyllä. Sarjan tekijä on selvästi hyvän musiikkimaun omaava. Raikas tuulahdus kun yleensä sarjoissa hirveää tuubaa musana, tosin viime vuosina juuri näissä super"sankari" sarjoissa ollut positiivisesti monesti hyvää musiikkia taustoilla.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 675
The Night of - lyhyt, mutta huikaiseva roolisuoritus päätähdeltä..
Nyt viikonloppuna katselin tämän. Päänäyttelijä ja muutkin vetivät roolinsa ihan hyvin, mutta käsikirjoitus oli vähän erikoinen ja monin paikoin epäuskottava. Lisäksi ihmetytti että miten se pääosahahmo oli koko ajan mukamas niin rauhallinen, vaikka mitä tapahtui?

Laadukas tuotanto, joka olisi kuitenkin voinut olla vielä paljon parempi melko pienillä muutoksilla.

- Pääosahahmon muuttuminen kiltista opiskelijapojasta paatuneeksi vankilakundiksi ja narkkariksi tapahtui aivan liian nopealla tahdilla.
- Tummaihoinen lakinainen päätti sitten yhden pusun aiheuttaman ihastumisen myötä salakuljettaa huumeita fjöösassaan vankilaan kameran kuvatessa?
- En tiedä millaista meno vankilassa on, mutta jotenkin tuntui oudolta että vartijat olivat niin kovasti sen yhden hepun talutusnuorassa ja huumeita vedettiin ilman mitään pelkoa mistään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
292
App päivittyi Android TV:lle, taas onnistuu "Continue watching" (jatka katselua tms) listalta yksittäiset poistot koko roskan sijasta. En äkkiseltään muuta merkittävää huomannut, messuna päivitykselle luki jotain että vain bugikorjauksia ja suorituskykyparannuksia.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 763
Juu kyllähän tuo katsoa pitää. Mulla vaan vähän matkaa vielä tuohon kun en ole kokonaan nähnyt kuin ensimmäisen leffan :rofl:
2/4 nähtynä. Toinen jo niin paljon ykköstä huonompi, etten ole saanut aikaiseksi katsoa kolmatta. Ehkä nyt voisi yrittää suoriutua toisesta puolikkaasta leffoja.

Ei oo kyllä ihan putkeen mennyt muidenkaan mielestä, kun katsoo imbd-pisteiden kehitystä:
Matrix 8,7
The Matrix Reloaded 7,2
The Matrix Revolutions 6,8
The Matrix Resurrections 5,7
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
251
The Matrix Resurrections on hyvä esimerkki siitä, että huonostakin elokuvasta saadaan tehtyä hieno trailer.


Elokuvan markkinointi oli valitettavasti lähes ainut onnistunut asia tuossa elokuvassa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Jaksoihan tuon uuden Matrixin kattoa loppuun asti. Sitten taas: ite tykännyt Wing Commanderin filmatosinnasta joka on siellä alle 5 imdb scorella.
 

Diziet Sma

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 402
No nyt voi sanoa että oli oikeasti huono elokuva.. :beye:
Välillä tuntui, ettei kyseessä ole edes elokuva, vaan jonkinlainen postmodernin ironian ja dekonstruktivistisen metakommentoinnin äpärälapsi. Tuli kuitenkin kärsittyä loppuun asti. Arvosana voisi olla 1/5, mutta lopputekstien päätteeksi tullut limbovitsi oli niin typerä, että pudotan vielä puoli pistettä pois.

The Matrix Resurrections: ½/5
 

Läski

Tukijäsen
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
59
Tulipahan vedettyä maratoni. Aikoinaan vuosituhanteen vaihteessa ruuhkavuosien ja vuorotyön takia jäi koko Sopranos väliin.

Tammikuun aikana tuli tempaistua kaikki 86(!) jaksoa. Olipahan nostalgiatrippi kahdenkymmenen vuoden taakse, etenkin teknologia, autot muu ajankuva vei takaisin.
Ihan kaikki jaksot eivät uponneet, mutta pääosa oli todella hyvin tehty.

Huume- ja kännihuuruiset meinigit ja naamalle hierottu väkivalta oli hienoa katseltavaa. Toisaalta Dr. Phil osiot terapiaistuntoineen skippasin 50%:sesti

Sopranos 4,5/5
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
974
Sitten taas: ite tykännyt Wing Commanderin filmatosinnasta joka on siellä alle 5 imdb scorella.
Ai, saisipa tästä hyvän UHD:n. Tämmöinen aivot narikkaan SciFi hävittäjineen ja tukialuksineen on aivan parasta.
Vielä kun saataisiin edes Blu-ray:n Space: Above and Beyond...

Edit. Pieni offari: Onko moni lukenut noita Kadonnut laivasto kirjoja?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 184
Space: Above and Beyond

Ei taida olla missään suoratoistossa katsottavana? Miten on tämmöinen voinut SciFi mieheltä jäädä kasomatta...
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 763
Pääs tuon Station Elevenin loppuun. Oli se lopulta oikein hyvä sarja. Välillä varsinkin alkuun meinas pää rajähtää siitä jatkuvasta ajassa hyppelystä eikä meinannut pysyä kaikki juonen päät matkassa. Lopulta kokonaisuus kuitenkin hahmottui.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Tulipahan vedettyä maratoni. Aikoinaan vuosituhanteen vaihteessa ruuhkavuosien ja vuorotyön takia jäi koko Sopranos väliin.

Tammikuun aikana tuli tempaistua kaikki 86(!) jaksoa. Olipahan nostalgiatrippi kahdenkymmenen vuoden taakse, etenkin teknologia, autot muu ajankuva vei takaisin.
Ihan kaikki jaksot eivät uponneet, mutta pääosa oli todella hyvin tehty.

Huume- ja kännihuuruiset meinigit ja naamalle hierottu väkivalta oli hienoa katseltavaa. Toisaalta Dr. Phil osiot terapiaistuntoineen skippasin 50%:sesti

Sopranos 4,5/5
Itse tein saman tuossa syksyllä. Ehkä tosiaan yhden jakson olin aikaisemmin nähnyt.
Nostalgia trippi oli kyllä hauska ja ainakin itselle iso osa alku kiinnostusta.
Loistava sarja ja kestänyt kyllä hyvin aikaa, vaikka puhutaankin nostalgiatripistä.

Ja samaa mieltä bakugi:n kanssa että jos skippasit terapiat niin missasit kyllä aika paljon sarjasta. Niillä oli aika suuri merkitys tarinaan ja tapahtumiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
462
Katsokaa YouTubesta tai Amazon Primestä Renny Harlinin ohjaama Born American jos haluatte nähdä oikeasti huonon elokuvan.

Itse olen nähnyt vain ekan Matrixin joskus ikuisuus sitten. Pieni toivonkipinä löytyy että uusi elokuva menettelee toimintaleffana koska en ole mikään sarjan fani joten jotkut ärsyttävyydet saattaa mennä itseltä täysin ohi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 090
Ei se niiin huono ollut Resurrections ja se tuli katseltua. Kategoriassa "menee paremman puutteessa".
Koko leffa on kyllä sitä, että Neo ja Trinity ovat "horroksessa" ja heitä pyritään herättämään ja sitä tekee porukka, joka on aika heikko esitys. Lisäksi vaikka on Neil Patrick Harris , niin Matrixin puolen viholliset jäävät vaisuiksi pahvihahmoiksi, ja Agent Smith on jopa huono roolitus.
Toimintaa kuitenkin on ja se oli viihdyttävää. Jos ei oleta alkuperäisen Matrixin tasoista elokuvaa, tämän kyllä katselee illan elokuvana.
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
125
Matrix Resurrections oli kyllä odotuksiin nähden parempi, joskaan sekään ei tarkoita, että tykkäsin. Sekava ja ylipitkä elokuva joka kuitenkin jatkaa Matrixin lorea hieman pidemmälle taas. Pisteet siitä, että yrittivät jotain erilaista tehdä tällä kertaa. Tämä menee aikalailla itsellä sinne samaan kastiin kuin kaksi aikaisempaa jatko-osaa. Minusta koko franchise olisi saanut aivan hyvin lopettaa yhteen elokuvaan, joka oli lähes täydellinen. Kiva kuitenkin, että näitä nyt näkee HBOMaxilta näinkin nopeasti :thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
385
Matrix Resurrections oli kyllä odotuksiin nähden parempi, joskaan sekään ei tarkoita, että tykkäsin. Sekava ja ylipitkä elokuva joka kuitenkin jatkaa Matrixin lorea hieman pidemmälle taas. Pisteet siitä, että yrittivät jotain erilaista tehdä tällä kertaa. Tämä menee aikalailla itsellä sinne samaan kastiin kuin kaksi aikaisempaa jatko-osaa. Minusta koko franchise olisi saanut aivan hyvin lopettaa yhteen elokuvaan, joka oli lähes täydellinen. Kiva kuitenkin, että näitä nyt näkee HBOMaxilta näinkin nopeasti :thumbsup:
Oli joo odotuksia parempi, joskaan odotukset ei olleet korkealla (sen verran on haukuttu). Samaa mieltä myös siitä että nuo jatko-osat on kaikki todella paljon huonompia kuin ensimmäinen osa. On hieman aikaa vierähtänyt kakkosen ja kolmosen näkemisestä, mutta asettaisin kanssa samaan kastiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 685
Onko muut katsonut sitä Outsideria vai olenko ainut?
Oliko sulla joku ihan oikeakin kysymys vai tuo vain? Ei, et ole ainut: sarjasta on puhuttu tässäkin ketjussa ja IMDB:ssä on 75k arvioita.

EDIT: Musta sarja toimi todella hienosti jonnekin 7. jaksoon saakka. Loppu sitten hiukan lässähti, kuten usein tämäntyyppisissä saattaa käydä kun mysteeri alkaa ratketa. Mutta musta on hienoa, että jaksoi noinkin pitkään pysyä mielenkiintoisena ja ehdottomasti suosittelen tätä. Tuo olisi voinut typistää hiukan lyhyemmäksi ja olisi toiminut.
 
Viimeksi muokattu:

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Kyllähän tuo uusin Matrix oli mielestäni aika turha leffa, mutta heittämällä parempi kuin 3 osa.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 702
Kaikki paitsi alkuperäinen matrix on turhaa. Olisivat vaa siihen jättäneet. Mut jos tuottaa rahaa, nii sit tuotetaan paskaa samalla nimellä...
Ongelma on lähinnä siinä että fanit vaativat aina lisää eivätkä koskaan ole tyytyväisiä lopputulokseen.
Esim. Tähtien Sota (mikä myöhemmin nimettiin Episodi IV – Uusi toivo) sai fanit lähinnä pyytämään lisää elokuvia. Kun trilogia oli valmis Haluttiin lisää ja vaikka kaikki (kait?) myöntävät että osat I-III eivät ole niin hyviä kuin IV-VI on tehty paitsi expanded universen kirjat, televisiosarjat, video (ja pöytä) pelit, sarjakuvat tosin nämä ennen vuosituhannen vaihdetta minkä aikoihin / jälkeen tehtiin nuo osat I - III.

Koska fanit halusivat edelleen lisää niin Disney osti oikeudet ja jee... nyt "tähtiensota trilogia" onkin 9 elokuvaa ja ties miten monta lisäosaa sarjaa ja spinoffia. Silti moni pyytelee lisää vaikka lähes kaikki myöntävät että se ensimmäinen osa oli niistä kuitenkin paras. Eipä sillä, en itse ole läheskään kaikkea noista päälle 20 elokuvasta/sarjasta nähnyt ja osan luultavasti jo aika hyvin unohtanut (paljonko roinaa esim. ewokeista tehtiin joskus 80-luvulla?)

Ei tuo Matrix nyt niin paha ole trilogiana mutta se keskimmäinen elokuva on aika outo. Mutta kuten totesit koska tuottaa rahaa täytyy tehdä uusi elokuva. Ehkä kuitenkin parempi etttä pyritään vaikka väkisin jatkamaan vanhaa kuin että tehtäisiin uusiksi koko sarja kuten esim. Roswell sarjalle tehtiin...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 235
Ongelma on lähinnä siinä että fanit vaativat aina lisää eivätkä koskaan ole tyytyväisiä lopputulokseen.
Esim. Tähtien Sota (mikä myöhemmin nimettiin Episodi IV – Uusi toivo) sai fanit lähinnä pyytämään lisää elokuvia. Kun trilogia oli valmis Haluttiin lisää ja vaikka kaikki (kait?) myöntävät että osat I-III eivät ole niin hyviä kuin IV-VI on tehty paitsi expanded universen kirjat, televisiosarjat, video (ja pöytä) pelit, sarjakuvat tosin nämä ennen vuosituhannen vaihdetta minkä aikoihin / jälkeen tehtiin nuo osat I - III.

Koska fanit halusivat edelleen lisää niin Disney osti oikeudet ja jee... nyt "tähtiensota trilogia" onkin 9 elokuvaa ja ties miten monta lisäosaa sarjaa ja spinoffia. Silti moni pyytelee lisää vaikka lähes kaikki myöntävät että se ensimmäinen osa oli niistä kuitenkin paras. Eipä sillä, en itse ole läheskään kaikkea noista päälle 20 elokuvasta/sarjasta nähnyt ja osan luultavasti jo aika hyvin unohtanut (paljonko roinaa esim. ewokeista tehtiin joskus 80-luvulla?)

Ei tuo Matrix nyt niin paha ole trilogiana mutta se keskimmäinen elokuva on aika outo. Mutta kuten totesit koska tuottaa rahaa täytyy tehdä uusi elokuva. Ehkä kuitenkin parempi etttä pyritään vaikka väkisin jatkamaan vanhaa kuin että tehtäisiin uusiksi koko sarja kuten esim. Roswell sarjalle tehtiin...
Mun pointti on se, että Matrix ei kaivannut mitää "trilogiaa". Se toi uutta elokuvamaailmaan, mut ei se mikää star wars ollut :D Vähä ku max paynet pelipuolella. Sekää ei olis kaivannu lisäosia, ku ei ollu enää uutta annettavaa.

edit: tai ehkä, jos olis ollu joku joka oikeasti olis kirjoittanut pirusti lisää tota tarinaa ja maailmaa ja hyvin. Mut ei. Star warsissa on sentää kirjoitettu se maailma, jonka ympärille kirjoitettu lisää tarinoita. Ei kaikki hyvää ole, mut parempaa, kuin mikää matrixin jatko.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
4 986
Jos joku on turhaa, niin Marvel universumi. Ei puhuta enään mistään sarjasta tai trilogiasta vaan hiton universumista. Erilaista trikoota vaan päälle ja kuvauksiin. Silmistä tulta ja perseestä piikkilankaa syökseviä hahmoja ilmestyy tyhjästä maanvaivaksi asti. Sama juoni , eri trikoot joka leffassa. Fanit vaatii tätä lisää? Kertoo meistä kait jotain, et kuinka vitun tyhmää porukkaa me ollaan. Star warssit ja matrixit on näihin verrattuna Oscar tason kamaa. Missä on ne oikeat elokuvat? Onneksi joku vielä tekee niitäkin. Tämä toopeilu olis saanut loppua jo ajat sitten kun pari ekaa x-meniä oli purkissa. IMO.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
974
Jos joku on turhaa, niin Marvel universumi. Ei puhuta enään mistään sarjasta tai trilogiasta vaan hiton universumista. Erilaista trikoota vaan päälle ja kuvauksiin. Silmistä tulta ja perseestä piikkilankaa syökseviä hahmoja ilmestyy tyhjästä maanvaivaksi asti. Sama juoni , eri trikoot joka leffassa. Fanit vaatii tätä lisää? Kertoo meistä kait jotain, et kuinka vitun tyhmää porukkaa me ollaan. Star warssit ja matrixit on näihin verrattuna Oscar tason kamaa. Missä on ne oikeat elokuvat? Onneksi joku vielä tekee niitäkin. Tämä toopeilu olis saanut loppua jo ajat sitten kun pari ekaa x-meniä oli purkissa. IMO.
Ehkä sitä Marvel universumia ei kannata ottaa elokuvina vaan se on TV-sarja, jossa yksi jakso on vaan tavallista pidempi ja siihen on käytetty paljon rahaa? Tätä puollustaa vielä se PG-13 leima, että Marvel TV-sarjan voisi näyttää vaikka Jenkkien normi TV-kanavilla, kun ei ole mitään särmää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 685
Jos joku on turhaa, niin Marvel universumi.
Osin samaa mieltä. Itse kuulun siihen vähemmistöön (?), joka ei innostu N:nnestä supersankarileffasta tippaakaan. Eri komboilla pistetään hyviksiä ja pahiksia vastakkain ja pelastetaan maailma. Mulla on joku allergia supersankareille ei pelkästään leffoissa, mutta myös peleissä tai lautapeleissä. Joku siinä tökkii pahasti. Siis kyllä mä Marvel-leffat katsot jos eteen osuu suoratoistopalvelusta, mutta kokemus on yleensä aika lattea ja ennustettava. Toisaalta, mä en ole kasvanut lukien supersankarisarjiksia, joten ei ole sellaista lapsuuden taakkaa kuten varmaan monella jenkillä.

Itse en oikein voi käsittää, että noi takovat jotain melkein 8.5/10 arvioita IMDB:ssä. Mutta nämä ovatkin makuasioita, ja niistä kuuluu kiistellä.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
648
Osin samaa mieltä. Itse kuulun siihen vähemmistöön (?), joka ei innostu N:nnestä supersankarileffasta tippaakaan. Eri komboilla pistetään hyviksiä ja pahiksia vastakkain ja pelastetaan maailma. Mulla on joku allergia supersankareille ei pelkästään leffoissa, mutta myös peleissä tai lautapeleissä. Joku siinä tökkii pahasti. Siis kyllä mä Marvel-leffat katsot jos eteen osuu suoratoistopalvelusta, mutta kokemus on yleensä aika lattea ja ennustettava. Toisaalta, mä en ole kasvanut lukien supersankarisarjiksia, joten ei ole sellaista lapsuuden taakkaa kuten varmaan monella jenkillä.

Itse en oikein voi käsittää, että noi takovat jotain melkein 8.5/10 arvioita IMDB:ssä. Mutta nämä ovatkin makuasioita, ja niistä kuuluu kiistellä.
Ensimmäiset oli ihan jees tässä Marvelin sarjassa, mutta itselle kanssa tullut ähky enkä ole edes uusimpia nyt katsonut. Kaipa nuo saa kovia arvosanoja osaltaan kovilla näyttelijöillä ja hienoilla erikoistehosteilla.
Joskus katsoin nämä tuossa tarinallisessa järjestyksessä ja taso kyllä melkein järjestäen laski eteenpäin mentäessä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Osin samaa mieltä. Itse kuulun siihen vähemmistöön (?), joka ei innostu N:nnestä supersankarileffasta tippaakaan. Eri komboilla pistetään hyviksiä ja pahiksia vastakkain ja pelastetaan maailma. Mulla on joku allergia supersankareille ei pelkästään leffoissa, mutta myös peleissä tai lautapeleissä. Joku siinä tökkii pahasti. Siis kyllä mä Marvel-leffat katsot jos eteen osuu suoratoistopalvelusta, mutta kokemus on yleensä aika lattea ja ennustettava. Toisaalta, mä en ole kasvanut lukien supersankarisarjiksia, joten ei ole sellaista lapsuuden taakkaa kuten varmaan monella jenkillä.

Itse en oikein voi käsittää, että noi takovat jotain melkein 8.5/10 arvioita IMDB:ssä. Mutta nämä ovatkin makuasioita, ja niistä kuuluu kiistellä.
Näitä käy katsomassa pelkästään supersankarielokuvien fanittajat niin ei siinä kummoisesti tarvitse onnistua että yli 8 tulee. IMDB pisteet kannattaa suhteuttaa elokuvan kategoriaan mukaan. IMDB on muutenkin menettänyt uskottavuutensa, siellä on liikaa trolleja, vaikkapa uusin Matrix on saanut 8,2% 10/10 ja 8.2% 1/10.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 246
Ehkä sitä Marvel universumia ei kannata ottaa elokuvina vaan se on TV-sarja, jossa yksi jakso on vaan tavallista pidempi ja siihen on käytetty paljon rahaa? Tätä puollustaa vielä se PG-13 leima, että Marvel TV-sarjan voisi näyttää vaikka Jenkkien normi TV-kanavilla, kun ei ole mitään särmää.
Pakko kommentoida että ainakin noilla Netflixin Marvel sarjoilla on aika korkeat ikärajat: esim. Daredevil on Suomessa 18+ ja Jenkeissäkin TV-MA luokitus. Jessica Jones, Luke Cage, Iron Fist ja Defenders on sitten 16+ ja TV-MA.
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Pakko kommentoida että ainakin noilla Netflixin Marvel sarjoilla on aika korkeat ikärajat: esim. Daredevil on Suomessa 18+ ja Jenkeissäkin TV-MA luokitus. Jessica Jones, Luke Cage, Iron Fist ja Defenders on sitten 16+ ja TV-MA.
Netflix-sarjat oli vähän vaka ampia ja aikuisemmille suunnattuja. Disneyn otettua Marvel haltuunsa, on niistäkin tehty hauskoja koko perheen Disney-elokuvia ja -sarjoja.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 246
Netflix-sarjat oli vähän vaka ampia ja aikuisemmille suunnattuja. Disneyn otettua Marvel haltuunsa, on niistäkin tehty hauskoja koko perheen Disney-elokuvia ja -sarjoja.
Tottahan se on. Kun Marvel sarjat vielä olivat 2019 saakka Netflixillä niin ikärajat olivat korkeammalla kuin nyt Disney+ palvelussa. Nyt taitaa olla Disney+ maksimissaan vain TV-14.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
292
IMDB pisteet kannattaa suhteuttaa elokuvan kategoriaan mukaan.
Trikooleffojen kanssa menen heti ekana katsomaan Non-US Users pisteet, ja siihen voi vielä ripotella reilusti antifanisuolaa päälle. Supersankarit on jenkkilässä aina olleet paljon suositumpia ku Euroopassa (ja varmaan muualla maailmassa myös), imdb:n jenkkikäyttäjät antaa lähes poikkeuksetta 0,3-0,5 pinnaa paremman skoren.

Kun vertaa niiden sankarileffojen jotka olen nähnyt pisteitä siihen mitä itse anteliaana päivänä antaisin, niin karkeasti Non-US pinnoista voi sen 1,5 heittää veks heti ja sitten saan jotain osviittaa kun harkitsen uusien katsomista.

lisäys: ettei menisi liikaa off topic, niin HBO maxissa olevissa DC:n trikooleffoissa ja sarjoissa jenkkien ja muun maailman skore on yleensä lähempänä toisiaan ku Marvelilla. Esim. tsekkasin just Batman Begins, Aquaman, Zack Snyderin Justice league ja kaikki oli 0,1 pinnan päässä.
 

MaLin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
642
Kyllä tuo Reacher toimii itselle. Ehdin kuusi jaksoa katsella tuossa.
Viime kesänä taisin puolet noista kirjoista lukea. Ja joskus aikoinaan pari.

Toiveissa olisi ehkä kakkos kautta ajatellen pistää Reacherin näyttelijä opiskelemaan sitä näyttelemistä 

Noh menkööt. Ne Cruisen leffathan on oikein mainioita mutta ei vaan päässyt yli että pikkumies on Reacher. Sen pitää olla alfa joka murskaa kaikki. Se on tuon jutun idea.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 437
Toiveissa olisi ehkä kakkos kautta ajatellen pistää Reacherin näyttelijä opiskelemaan sitä näyttelemistä
Joo. Voisi katsoa vaikka jonkun kaurismäen tai jotain. Ne sen yhden sanan vastaukset ei toimi monessa kohtauksessa. Vaikutelma on autistinen, ei vähäsanainen. Eikä siinä mitään, jos olisi tarkoitus, mutta kirjojen, ja ehkäpä joidenkin kohtauksien, perusteella tästä ei ole kyse.
 
  • Tykkää
Reactions: Sid

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 675
Toiveissa olisi ehkä kakkos kautta ajatellen pistää Reacherin näyttelijä opiskelemaan sitä näyttelemistä 
Sen lisäksi myös käsikirjoittajat voisivat opiskella vähän omaa alaansa.

Hyvin keskitasoinen tuotos oli tämä Reacher.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 067
Viestejä
4 190 494
Jäsenet
70 857
Uusin jäsen
Henkka9001

Hinta.fi

Ylös Bottom