• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
  • Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

Muut HBO Max Neste-appin käyttäjille 1kk 0€

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 954
Tuote: HBO Max Neste-appin käyttäjille
Tarjoushinta: 0€/1kk, jatkuu normaalihinnalla ellei peru
Normaalihinta: 8,99€/kk
Kauppa: Neste-appin käyttäjille
Voimassa: touko-kesäkuun aikana tehty tankkaus tai pesu
Linkki: -
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta:
Huom. vain uusille käyttäjille
Screenshot_20220505-131655_Chrome.jpg
 
Liittynyt
26.11.2021
Viestejä
13
Vielä kun toimisi joskus tuo Neste-äppi. Oon kokeillu useammalla asemalla ja eri korteilla, mutta aina tulee jotain virhettä. Arvostelujen (2.2 tähteä Play Storessa) perusteella en oo ainoa kenellä ongelmia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Vielä kun toimisi joskus tuo Neste-äppi. Oon kokeillu useammalla asemalla ja eri korteilla, mutta aina tulee jotain virhettä. Arvostelujen (2.2 tähteä Play Storessa) perusteella en oo ainoa kenellä ongelmia.
Hmm. Emäntä tuolla "avaa" tankin etänä mulle ja muille eikä se ole koskaan vielä jättnyt toimimasta. IOS versio, jos sillä mitään väliä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 954
Vielä kun toimisi joskus tuo Neste-äppi. Oon kokeillu useammalla asemalla ja eri korteilla, mutta aina tulee jotain virhettä. Arvostelujen (2.2 tähteä Play Storessa) perusteella en oo ainoa kenellä ongelmia.
Käyttöä takana useampi vuosi eri android-laitteilla eikä koskaan ongelmia.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
64
Kyllä oli Neste apilla Androidilla todentamisongelmia huhtikuussa pitkään ennekuin tuli päivitys. 5c/l kampanja meni pahasti ohi ja metsään näiden ongelmien vuoksi.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 180
Eilen yritin viimeksi tankata sovelluksella, mutta eipä onnistunut, kun virhettä maksuvaiheessa ilmoitti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 954
Kampanja on muutenkin vähän kehno kun sen alen saa vain Neste asemilla, ei Expresseillä joita suurin osa kylmäasemista on.

Eilen yritin viimeksi tankata sovelluksella, mutta eipä onnistunut, kun virhettä maksuvaiheessa ilmoitti.
Mielenkiintoista, tankkaan itse säännöllisin väliajoin kahden eri pankin kortilla (credit + debit) eikä kyllä ole ollut mitään vikaa aikoihin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 453
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom