Havn kotelot

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
331
Täräytellään tulille Havn lanka.

Valmistajan sivut: HAVN | The Future of PC Cases

Putkalla on äärimmäisen selkeä lineup: tasan 2 tölkkiä, jotka on julkaistu Computexissa. Malleista on muutama eri variaatio.

Havn BF360 Flow
Havn HS420

Revikoita:



Uuden (matx) kopan julkaisu pian alkavassa Computexissa ?

OP osti techbbs:sta BF360 flown, odotukset ovat suhteellisen katossa, sillä koppa pitää eriyisesti GPU:n viileänä. Hiljaisesti.

Laitelkaas lautalaiset buildeistanne kuvia ja horinoita tai spekuloikaa muuten vaan.

IMG_9995.jpeg


IMG_9994.jpeg


IMG_9993.webp
 
Eipä tullut itx koteloa tänäkään vuonna. HS360 turahti tuutista, eli techbbs:nkin uutisoima matx versio HS420:sta. Kaipa tuolle ottajia on 🤔

IMG_0050.jpeg
 
Ootko saanut koneen jo rakennettua, mikä fiilis? Oon tuota 360 flowta pohtinut, kun saisi nykyisestä Torrent Compactista eroten prosessorin nestejäähylle.
 
Ootko saanut koneen jo rakennettua, mikä fiilis? Oon tuota 360 flowta pohtinut, kun saisi nykyisestä Torrent Compactista eroten prosessorin nestejäähylle.
Odottelen vielä emolevyn saapumista. Laadukkaasti rakennettu pömpeli, raskas kuin fan. Kannattaa huomioida että flow on optimoitu aircoolereita silmälläpitäen. Eipä se aio asennusta estä, mutta hyvä tiedostaa asia. Itse ajattelin lykätä Noctuan NH-D15 Black Chromax G2:n tahi Sudokoon SK700- sarjan aircoolerin.
 
Puolisen vuotta pyörinyt käytössä, näyttäisi pölysuodattimetkin toimivan kunhan asettelee tuulettimet fiksusti.

Kuva myös näyttämään, että EK pump res kombo mahtuu olemaan red devil 9070 XT:n kanssa.

Ja kyllä, tuon kuvan jälkeen ollaan menty käytännössä valkoisella valolla 🤣

IMG20251216195647.jpg
 
Puolisen vuotta pyörinyt käytössä, näyttäisi pölysuodattimetkin toimivan kunhan asettelee tuulettimet fiksusti.

Kuva myös näyttämään, että EK pump res kombo mahtuu olemaan red devil 9070 XT:n kanssa.

Ja kyllä, tuon kuvan jälkeen ollaan menty käytännössä valkoisella valolla 🤣

IMG20251216195647.jpg
Millaisia lämpöjä täyskuormalla? Ei pitäs ainakaan rupelien puutteeseen kosahtaa 🫡
 
Odottelen vielä emolevyn saapumista. Laadukkaasti rakennettu pömpeli, raskas kuin fan. Kannattaa huomioida että flow on optimoitu aircoolereita silmälläpitäen. Eipä se aio asennusta estä, mutta hyvä tiedostaa asia. Itse ajattelin lykätä Noctuan NH-D15 Black Chromax G2:n tahi Sudokoon SK700- sarjan aircoolerin.
Ite tykkään ajatuksesta, että tehokkaan ilmajäähyn (kotelon omat tuulettimet) lisäksi saisi prosessorin nesteelle. Isot tornicoolerit eivät sovi, koska haluan jäähdytyksen muistelle, ja nykyinen sirompi noctua taas on omaan makuun liian kesy raskaimpien kuormien aikana :D. Tyylikäs koppa muuten
 
Eipä tullut itx koteloa tänäkään vuonna. HS360 turahti tuutista, eli techbbs:nkin uutisoima matx versio HS420:sta. Kaipa tuolle ottajia on 🤔

IMG_0050.jpeg
Kyseessähän on siis ihan ATX-kotelo, jonka mitat 3 x 120 mm tuulettimille, kun tuo HS 420 oli 140 mm tuulettimille. Vilahtaa nopeasti io-techin Computex-koosteessa:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/cGPmFbJDfGo
 
Kyseessähän on siis ihan ATX-kotelo, jonka mitat 3 x 120 mm tuulettimille, kun tuo HS 420 oli 140 mm tuulettimille. Vilahtaa nopeasti io-techin Computex-koosteessa:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/cGPmFbJDfGo

Seison korjattuna. Computex pärinöissäni kuulin väärin. Ei tullut edes MATX pömpeliä tänä vuonna :cry:.
 
Ite tykkään ajatuksesta, että tehokkaan ilmajäähyn (kotelon omat tuulettimet) lisäksi saisi prosessorin nesteelle. Isot tornicoolerit eivät sovi, koska haluan jäähdytyksen muistelle, ja nykyinen sirompi noctua taas on omaan makuun liian kesy raskaimpien kuormien aikana :D. Tyylikäs koppa muuten
Odottelet Noctual LC-01 aio cooleria niin pitäisi alkaa tehoa riittämään. Ja lompakko keventyä reippaasti. Alkaa noi high end vehkeet kustantaa turhan paljon, kun hintaa kertyy about puolet CPU:n hinnasta 98x03d olettamalla.

Omaan buildiini jätän kattocoolerit asentamatta, ainakin aluksi. Tukka-Steve rapsasi kehnompia lämpöjä GPU:lle, kun oli katto täynnä rupelia. Ilmeisesti jos asentaa vain etummaisen ylös, niin lämmöt on suht optimaaliset. Säätäminen ei lopu koskaan. Kun vaan se ROG 2006 lauta joskus saapuisi.
 
Millaisia lämpöjä täyskuormalla? Ei pitäs ainakaan rupelien puutteeseen kosahtaa 🫡
Kyllä tuo Ryzen 5900X ottaa 70 astetta, edellisessä setupissa oli 560mm rad ja tässä nyt 420mm.

Ostin myös HAVNin lisävarusteena myydyn tuulettimien alabracketin, joka on suora, mutta en ole vielä asentanut sitä.

Ilmeisesti alentaisi lämpöjä, mutta mielestäni tuo kallistettu on hienompi. Harmi kuin Lian Li:n näytöllisiä tuulettimia en uskaltanut ostaa, ne olisi olleet kiva lisä tähän.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
308 793
Viestejä
5 233 287
Jäsenet
83 389
Uusin jäsen
lime3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom